Verzamelgroep: Zuid Holland

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Re: Verzamelgroep: Zuid Holland

nikèdog2000
5-sterren
5-sterren

Bericht door nikèdog2000 »

Monique77 schreef: Ok, dus als ik het goed begrijp kan ik geen 10 kilo patrijzen bestellen via Vivianne, of zie ik dat dan verkeerd ? (voel me echt heel blond vandaag hier ;D)
er is maar 10 kilo
en wie ze neemt dat maakt mij niet uit
ik hou deze topics niet bij
maar zag het toevallig staan
Jasmin
3-sterren
3-sterren

Bericht door Jasmin »

Monique77 schreef: Hé, zijn er weer patrijsjes ??? Daar zou ik graag 10 kilo van willen !!!
Vivianne, als je dat zou willen meenemen voor mij heel graag !! De 15e komen wij terug van vakantie, dus weet even niet hoe we dat financieel kunnen doen, maar mocht je het willen voorschieten en willen meenemen voor mij dat ik het de 16e bij jou kom ophalen zou ik je erg dankbaar zijn :-*
Mensen, even goed lezen voor je wat roept. Nog een keer dan: ik ga waarschijnlijk 15 september naar Rita ALS ze parelhoen heeft. Dan neem ik 10 kilo patrijzen mee voor Monique want die was het eerste. Verder heeft Rita geen patrijzen meer op dit moment.

En Monique ik zal niet failliet gaan als je ze in de loop van die week kom halen. Ik woon ook in Delft, als je je herinnert, zelfs nog dichterbij jou dan Vivianne. Dus wie van jullie ze komt halen, maakt mij niet uit, maar het hoeft niet dezelfde dag. Ik kan ze nog wel even opslaan.

Louise
Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

Jasmin schreef: Mensen, even goed lezen voor je wat roept. Nog een keer dan: ik ga waarschijnlijk 15 september naar Rita ALS ze parelhoen heeft. Dan neem ik 10 kilo patrijzen mee voor Monique want die was het eerste. Verder heeft Rita geen patrijzen meer op dit moment.

En Monique ik zal niet failliet gaan als je ze in de loop van die week kom halen. Ik woon ook in Delft, als je je herinnert, zelfs nog dichterbij jou dan Vivianne. Dus wie van jullie ze komt halen, maakt mij niet uit, maar het hoeft niet dezelfde dag. Ik kan ze nog wel even opslaan.

Louise
Oh, dat vind ik ook helemaal prima !!! Mocht je gaan en ze mee kunnen/willen nemen, wil je mij dan een pb-tje sturen ?
Dan neem ik na mijn vakantie direct contact op om een afspraak te maken om ze op te halen en te betalen !
Mocht het allemaal lukken, vind ik het helemaal top.. Mocht het niet lukken heb ik pech ;)
Vivianneb
5-sterren
5-sterren

Bericht door Vivianneb »

Natuurlijk is het veel handiger, maar eh Jasmin.. dat jij dichterbij woont is niet helemaal waar hoor meis.. ik woon namelijk naast de a12, en al is de hoek centraler, de afstand en tijd naar jou is meer (niet zo veel, maar je ligging is niet gunstig mbt stoplichten van de kruithuis ed.)
Ik een mieren*** ja.. ;) Soms wel hahaha
RvB
1-ster
1-ster

Bericht door RvB »

Vivianneb schreef: Natuurlijk is het veel handiger, maar eh Jasmin.. dat jij dichterbij woont is niet helemaal waar hoor meis.. ik woon namelijk naast de a12, en al is de hoek centraler, de afstand en tijd naar jou is meer (niet zo veel, maar je ligging is niet gunstig mbt stoplichten van de kruithuis ed.)
A13 bedoel je denk ik :biggrin2:
Vivianneb
5-sterren
5-sterren

Bericht door Vivianneb »

Ja zelfde :P Volgens mij haal ik die sinds ik kan praten al door elkaar, en ben nota bene nog een echte delftenaar ook.. lol
Jasmin
3-sterren
3-sterren

Bericht door Jasmin »

Vivianneb schreef: Natuurlijk is het veel handiger, maar eh Jasmin.. dat jij dichterbij woont is niet helemaal waar hoor meis.. ik woon namelijk naast de a12, en al is de hoek centraler, de afstand en tijd naar jou is meer (niet zo veel, maar je ligging is niet gunstig mbt stoplichten van de kruithuis ed.)
Ik buig voor jou kennis van afstanden .... ;) Je bent zo langzamerhand ook een echte globetrotter, hè.
Vivianneb
5-sterren
5-sterren

Bericht door Vivianneb »

Tis niet rot bedoeld ofzo hoor.. (sorry voor diegene die ik in de komende dagen of de afgelopen dagen tegen de haren inwrijf..) er zijn wat persoonlijke dingen aan de hand. En ik voel me echt verre van 100% daardoor. Maar dat komt ook weer goed, tis alleen effe achterlijk moeilijk allemaal.
Jasmin
3-sterren
3-sterren

Bericht door Jasmin »

Vivianneb schreef: Tis niet rot bedoeld ofzo hoor.. (sorry voor diegene die ik in de komende dagen of de afgelopen dagen tegen de haren inwrijf..) er zijn wat persoonlijke dingen aan de hand. En ik voel me echt verre van 100% daardoor. Maar dat komt ook weer goed, tis alleen effe achterlijk moeilijk allemaal.
Nee, joh, Viv, 't was grappig bedoeld van mijn kant. En kijk jij uit dat je niet te veel hooi op je vork neemt? Laat iemand anders ook maar es een lijntje vormen, hoor. We willen geen ingestorte Vivian op ons geweten hebben.
Vivianneb
5-sterren
5-sterren

Bericht door Vivianneb »

:) Lief.. aan de ene kant is het fijn om even niet met mezelf bezig te zijn (steek je kop maar in het zand.. in mijn volgende leven word ik een struisvogel heb ik nu al besloten). Donderdag is het weer medische molentijd.. ach we zien het wel.. blech
Jasmin
3-sterren
3-sterren

Bericht door Jasmin »

Vivianneb schreef: :) Lief.. aan de ene kant is het fijn om even niet met mezelf bezig te zijn (steek je kop maar in het zand.. in mijn volgende leven word ik een struisvogel heb ik nu al besloten). Donderdag is het weer medische molentijd.. ach we zien het wel.. blech
Zeg..... en als jij een struisvogel bent en je hebt je filéetjes niet meer nodig..... mag ik ze dan voor mijn honden :biggrin2:
flodder en dwarrel
5-sterren
5-sterren

Bericht door flodder en dwarrel »

Jasmin schreef: Zeg..... en als jij een struisvogel bent en je hebt je filéetjes niet meer nodig..... mag ik ze dan voor mijn honden :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2:
Vivianneb
5-sterren
5-sterren

Bericht door Vivianneb »

Tegen die tijd staan ook struisvogels op de donorlijst en aangezien de kop in het zand blijft zal ik dus geen actie ondernemen om me er af te halen. En als jullie dan ook nog eens zelf afkomen halen staan ze alvast voor jullie gereserveerd  :biggrin2:
MerelsMommy
3-sterren
3-sterren

Bericht door MerelsMommy »

Vivianne, kan je alsjeblieft even reageren op mijn pb aan jou over morgen?
Dankjewel.

Gr. Sas
Vivianneb
5-sterren
5-sterren

Bericht door Vivianneb »

MerelsMommy schreef: Vivianne, kan je alsjeblieft even reageren op mijn pb aan jou over morgen?
Dankjewel.

Gr. Sas
Ik ben net wakker en ik was begonnen met pbs :)

Plaats reactie