Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
-
Borders2Love
- 1-ster

- Contacteer:
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Ah, in dit hoekje pas ik ook.
Ik woon in Dordrecht en zie dat dit topic al over de 30 pagina's heeft.....
Maar hoe werkt dit. (sorry, ben een beginnende barfer en ook nieuw op dit forum)
Ik woon in Dordrecht en zie dat dit topic al over de 30 pagina's heeft.....
Maar hoe werkt dit. (sorry, ben een beginnende barfer en ook nieuw op dit forum)
welkom ingrid

dit probleem had ik ook een paar maanden terug.
ik ben gewoon begonnen met lezen en na een maand of 2 had ik het door...

groetjes
Mona
dit probleem had ik ook een paar maanden terug.
ik ben gewoon begonnen met lezen en na een maand of 2 had ik het door...
groetjes
Mona
Hoi Ingrid! Je drukt nu op dat +je met bladwijzer ernaast. dan hoef je dit topic nooit meer te zoeken. En mensen melden vaak hier als er iets in de omgeving besteld gaat worden en/of als er iets gedeeld gaat worden.. en dat is het eigenlijk wel 
-
Borders2Love
- 1-ster

- Contacteer:
Ah, das leuk van die bladwijzers. Handig zeg
Oke, dus als iemand een 'lijntje' wil zijn en dat plaatst dan kan ik bijvoorbeeld ook een bestelling doen als mij dat interessant lijjkt en het in de buurt is....
Ik ga dit topic zeker in de gaten houden. Ik zag in het allereerste berichtje dat er toch aardig wat mensen hier uit de omgeving komen.
Oke, dus als iemand een 'lijntje' wil zijn en dat plaatst dan kan ik bijvoorbeeld ook een bestelling doen als mij dat interessant lijjkt en het in de buurt is....
Ik ga dit topic zeker in de gaten houden. Ik zag in het allereerste berichtje dat er toch aardig wat mensen hier uit de omgeving komen.
Yup! We zijn in dit topic gelukkig heel sociaal. Er wordt ook vaak wat voor elkaar even opgehaald als iemand door omstandigheden niet kan (of ineens niet kan... zat een keer op een terrasje aan de andere kant van het land, helemaal een bestelling vergeten... oops!!)
En voor veel mensen is het ook gewoon teveel om in een keer 2 dozen van 10 kilo kwijt te kunnen, dus dan zijn er altijd wel mensen die willen delen
En voor veel mensen is het ook gewoon teveel om in een keer 2 dozen van 10 kilo kwijt te kunnen, dus dan zijn er altijd wel mensen die willen delen
Ahh die bladwijzertip heb ik ook meteen even misbruikt, had geen idee waar het voor was, maar das wel handig zeg. Ik heb nog niet echt de tijd gehad om me te verdiepen in lijntjes en bestellingen hier en begrijp er ook nog niet zoveel van. Maar de kwaliteit die hier voorbij komt voor een mooie prijs, kan je toch eigenlijk niet laten lopen?
Begrijp ik het goed dat jullie hier ook geregeld delen? Ik heb wel een aparte vriezer, maar als ik per 10kg moet bestellen kan ik een stuk minder variereerd voeren.
Begrijp ik het goed dat jullie hier ook geregeld delen? Ik heb wel een aparte vriezer, maar als ik per 10kg moet bestellen kan ik een stuk minder variereerd voeren.
- MerelsMommy
- 3-sterren

Oh, wat handig! Wist ik ook niet!
Kan ik ook berichten in een topic (bijvoorbeeld het bericht van Vivianne met haar link naar de vervoerslijsten. Waar stond dat ding nou toch ook alweer?) zo bookmarken?
Kan ik ook berichten in een topic (bijvoorbeeld het bericht van Vivianne met haar link naar de vervoerslijsten. Waar stond dat ding nou toch ook alweer?) zo bookmarken?
Yup
Eh.. hij staat volgens mij nog ergens op pagina 1 daar...
Hallo
Ik heb zebravlees besteld bij orinake. 2,5 kg voor mij 2,5 kg voor mona maar nu ben ik kwijt voor wie die andere 2;5 kg is was dat ieman uit deze verzamelgroep?
Karin
Ik heb zebravlees besteld bij orinake. 2,5 kg voor mij 2,5 kg voor mona maar nu ben ik kwijt voor wie die andere 2;5 kg is was dat ieman uit deze verzamelgroep?
Karin
Staat dat niet in het betreffende topic??KarinM schreef: Hallo
Karin
Het is al opgelost, nee ik had toen geen naam in gezet, maar ik had de vraag nog op anedere plekken uitgezet, gelukkig met reactie, de volgende keer moet ik het gewoon opschrijven, ik was op drie plekken aan het bestellen en delen dus ja dan raak je in de war.
Karin
Karin
Rare vraag... maar ik ben zo met spullies en vervoer bezig dat ik mezelf nu vergeet met bestellen en wat ik nodig heb. Oops...
nu wil ik heel graag nog een keertje runderlippen (van Nadia mag ook ergens anders).. maar ben ook op zoek naar visjes. Dus als iemand die ziet en iemand denkt dan toevallig even aan me, zou iemand me dan een gil kunnen geven? Anders vis ik steeds achter het net
Nu zijn er toevallig de lippen, maar (als madeleine niets wil afstaan) zijn ze op helaas..
nu wil ik heel graag nog een keertje runderlippen (van Nadia mag ook ergens anders).. maar ben ook op zoek naar visjes. Dus als iemand die ziet en iemand denkt dan toevallig even aan me, zou iemand me dan een gil kunnen geven? Anders vis ik steeds achter het net
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Vivianne, ik kan wel even in mijn vriezer kijken vanavond, ik geloof dat ik nog wel een kilo of 3 heb liggen. Heb je in ieder geval IETS.
Hier vallen ze niet zo in de smaak
Hier vallen ze niet zo in de smaak
Lief dank je!!
Cailean zit op het moment in zijn "hmm als ik niets kan doen met het baasje ga ik me vervelen dus moet ik knagen... " periode..
De hoeken van de muren en dus ook het behang vallen bij hem prima in de smaak... bij mij toch echt iets minder. Dus we drogen en we drogen en we drogen
Cailean zit op het moment in zijn "hmm als ik niets kan doen met het baasje ga ik me vervelen dus moet ik knagen... " periode..
De hoeken van de muren en dus ook het behang vallen bij hem prima in de smaak... bij mij toch echt iets minder. Dus we drogen en we drogen en we drogen
Visjes? Als in zalmkoppen, haring, sprot etc? Die bestel ik bij caroba, voor een maand of 3 vooruit. En dan nog wat konijnen oren om te drogen...dan kom ik mooi aan het bestel bedrag voor gratis bezorging. Dat is maar 25 euro.