Ik heb je een pb gestuurd.Aura schreef: Voor wie wil meebestellen bij Richard:
Levering is op vrijdag 7 september. Liefst dezelfde avond ophalen i.v.m. weinig vriesruimte.
Bestellen kan tot uiterlijk dinsdag 4 september, maar eerder bestellen is natuurlijk handiger voor Richard/Henk.
Stuur maar een PB'tje als je mee wilt doen, dan stuur ik je de groepscode en gegevens e.d.
Verzamelgroep Utrecht
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep Utrecht
-
Miranda 1
- 5-sterren

Wanneer wil je Lupa laten komen?Burretje schreef: Is er interesse om een groepsbestelling te doen bij Lupa? Ik heb zelf wel interesse in een aantal producten, maar kom bij lange na niet aan het minimale bestelbedrag van 125 euro. Ik kom zelf tot ca 25 euro. Anderen nog belangstelling?
Ik heb nog geen datum gepland. Gaat mij puur om dingen die ik op andere plekken niet zo makkelijk aan kan komen. Komt niet op een paar weken eerder of later. Dus ik wil daar wel flexibel mee om gaan als dat het met elkaar mogelijk maakt om het minimale bestelbedrag te halen.
-
Miranda 1
- 5-sterren

Ik ga er even over na denken. Als ik iets nodig heb is het echt heel weinig. Maar het is ook afhankelijk van wanneer.
-
Miranda 1
- 5-sterren

Ik heb bij Orinake heel veel kangaroe besteld, 25 kilo voor begin oktober.
Is er iemand die wat over wil nemen. Het kost €4,50 de kilo. Orinake vraagt €0,15 de kilo aan vervoerskosten. En dan komen de vervoerskosten van Khari er nog bij.
De vorige keer was echt super mooi vlees. Heel erg mager, bijna geen vet eraan.
Is er iemand die wat over wil nemen. Het kost €4,50 de kilo. Orinake vraagt €0,15 de kilo aan vervoerskosten. En dan komen de vervoerskosten van Khari er nog bij.
De vorige keer was echt super mooi vlees. Heel erg mager, bijna geen vet eraan.
Hoi Miranda
Ja ik wil wel
Hoeveel kan je missen
Groet George
Ja ik wil wel
Hoeveel kan je missen
Groet George
-
Miranda 1
- 5-sterren

Max 10 kilo. Het is alleen wel een blok van 25 kilo. Dus het kan niet 5 okt gedeelt worden. Maar ik kan het wel een tijd in de vriezer bewaren voor je.
Laatst gewijzigd door Miranda 1 op ma 03 sep 2012, 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.
OK is goedMiranda 1 schreef: Max 10 kilo. Het is alleen wel een blok van 25 kilo. Dus het kan niet 5 okt gedeelt worden. Maar ik kan het wel een tijd in de vriezer bewaren voor je.
Lees wel via PB hoe nu verder
Groet George
-
Miranda 1
- 5-sterren

Kizmoo neemt 10 kilo over, dus bij deze heb ik geen kangaroe meer om over te nemen. Anders heb ik zelf niet meer genoeg voor mijn allergiehond.
Khari.... Kan / mag mijn bestelling van 12 okt vanuit eindhoven met jou mee naar nieuwegein ?
En gingen wij nu samen vlees van job ophalen ?
groetjes Wim
groetjes Wim
-
Miranda 1
- 5-sterren

Wim, jij gaat idd samen met Khari oftewel Annette naar Job.
Ik zal jullie deze week een pb sturen met meer info.
Ik zal jullie deze week een pb sturen met meer info.
Ja, het kan nog mee en zit dan hierbij ook vol voor 12 oktober.velduil schreef: Khari.... Kan / mag mijn bestelling van 12 okt vanuit eindhoven met jou mee naar nieuwegein ?
groetjes Wim
En wij gingen inderdaad samen vlees ophalen bij Job
Groetjes Annette
Ik heb wel interesse om mee te bestellen bij Lupa.Burretje schreef: Is er interesse om een groepsbestelling te doen bij Lupa? Ik heb zelf wel interesse in een aantal producten, maar kom bij lange na niet aan het minimale bestelbedrag van 125 euro. Ik kom zelf tot ca 25 euro. Anderen nog belangstelling?
Ik heb wat dingen al in een winkelmandje geplaatst en kom op een bedrag van E 35,60.
Ik kom zelf op een bedrag van ongeveer 25 euro. Samen zou dat dan 60 euro zijn. Er was nog iemand die eventueel wilde bestellen, maar ook maar voor een klein bedrag. We zijn dan nog een eind af van de minimaal benodigde 125 euro. Even afwachten dus of er nog meer mensen zijn die zouden willen bestellen.digijaro schreef: Ik heb wel interesse om mee te bestellen bij Lupa.
Ik heb wat dingen al in een winkelmandje geplaatst en kom op een bedrag van E 35,60.
-
**Jillaroo**
- 5-sterren

- Contacteer:
wil wel wat gemalen bot erbij bestellen maar dat zal ook niet veel zijn. Wanneer willen jullie bestellen?