Liekiepiekie schreef:
Grappig, want mijn vader is juist een "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg - persoon" en hij zegt altijd dat katten en honden vlees moeten eten en geen blikvoer of brokken.
Mijn vader is over het algemeen ook zo, maarja, als het over zijn hond gaat is hij soms een beetje raar.
Probeert mij ook van alles te vertellen over zijn hond waarbij ik zoiets heb van 'ja dat is allemaal heel mooi maar niet bij mijn hondje!'
Waar het ook om gaat is dat Gucky (de hond) zijn hele leven al brok heeft gehad en ondanks mijn woorden dat het goed moet gaat en mogelijk zelfs verbetert wilt hij echt niet dat Gucky op KVV of Barf gaat.
Gucky heeft een keer kippenbotjes gegeten uit een vuilniszak (die gebbq'ed waren geweest) en moest toen naar de DA om de botten uit zijn achterste te halen.
Daarna heeft hij ook een keer iets van een duif gegeten van de straat en toen zat er ook een botje niet goed ofzo.
Dus nu is mijn vader er van overtuigd dat botten Gucky fataal zullen worden.
Ookal heb ik hem al 30x verteld dat dat kippenbotje fout ging omdat die verhit was.
Maarja, koppige man, hij probeert te denken in het voordeel van Gucky, jammer alleen dat hij de verkeerde beslissing maakt (vind ik).