Jeukende plekken Joep
Moderator: Lizzy
-
Lil
Re: Jeukende plekken Joep
Zowel voor mezelf als voor de dieren bouw ik chlorella langzaam op. Dus eerst heel weinig en dan steeds een beetje meer. Gebruik om makkelijker te kunnen doseren poeder.
Spirulina blijft twijfelachtig...nu zijn beide aan de diarree, dus of het nu bij Joep door de spirulina komt?
Vrijdag krijg ik weer een boel konijn binnen, dus de komende weken weer even alleen aan het konijn voor Joep...
Vrijdag krijg ik weer een boel konijn binnen, dus de komende weken weer even alleen aan het konijn voor Joep...
Inmiddels poging 3 gedaan met spirulina en dat gaat gewoon goed. Hij krijgt nu elke dag een tabletje. Moet dat nog opgehoogd worden? Wanneer moet ik er mee stoppen?
Hij krijgt ook alleen maar konijn en haring nu. Wil over een paar weekjes fazant gaan toevoegen denk ik. Ben nog aan het twijfelen tussen fazant en kalkoen. Van fazant heb ik karkas, van kalkoen spier. Moet ff kijken waar ik wel en niet meer uit kom tot de volgende levering...
Hij krijgt ook alleen maar konijn en haring nu. Wil over een paar weekjes fazant gaan toevoegen denk ik. Ben nog aan het twijfelen tussen fazant en kalkoen. Van fazant heb ik karkas, van kalkoen spier. Moet ff kijken waar ik wel en niet meer uit kom tot de volgende levering...
Goede berichten,..... 
Een maand verder, weinig resultaat... nog steeds plekken. Lijkt zelfs wel weer meer geworden. Jeuk is verder prima te doen, en de plekken zijn niet aan het infecteren.
Wat nu? Hij kreeg nu echt alleen maar konijn en haring. Allergie voor haring dan? Of toch de conclusie trekken dat het iets uit de omgeving is?
Ben nu erg aan het twijfelen, want mijn konijnen spiervlees is bijna op. Da's erg duur omdat zo te halen, dus, weer paard geven? Heb ook nog wilde hert liggen....kalkoen heb ik ook heeft ie nooit gehad...
Ik weet het niet meer zo goed...
Wat nu? Hij kreeg nu echt alleen maar konijn en haring. Allergie voor haring dan? Of toch de conclusie trekken dat het iets uit de omgeving is?
Ben nu erg aan het twijfelen, want mijn konijnen spiervlees is bijna op. Da's erg duur omdat zo te halen, dus, weer paard geven? Heb ook nog wilde hert liggen....kalkoen heb ik ook heeft ie nooit gehad...
Ik weet het niet meer zo goed...
Eigenlijk ziiten we dus met hetzelfe probleem, is het wel voer? Is het niet iets van buitenaf?
Ook ik ben helemaal terug bij konijn, en zit nu met een vriezer met paard/eend/lam/geit en hert.
Ik blijf wegdoen, wordt er een beetje huiverig van en het is ook niet goed voor de financiën.
Sterkte,
Ook ik ben helemaal terug bij konijn, en zit nu met een vriezer met paard/eend/lam/geit en hert.
Ik blijf wegdoen, wordt er een beetje huiverig van en het is ook niet goed voor de financiën.
Sterkte,
-
Eliasnarda
- 1-ster

Ik ga het zeker doorploeteren, heb al erg veel gelezen maar dit artikel ken ik nog niet.Eliasnarda schreef: http://www.hellamentjox.nl/level3pages. ... geid=16272.
Misschien heb je er wat aan.
wat een zorgenkindje is het dan he.
heb, (gelukkig) geen ervaring met allergie.
heb, (gelukkig) geen ervaring met allergie.
Nee inderdaad... maar wegdoen moet je toch niet doen? Volgens mij kun je best wat verkopen via hier.keetje schreef: Eigenlijk ziiten we dus met hetzelfe probleem, is het wel voer? Is het niet iets van buitenaf?
Sterkte,![]()
De fazant die voor hem bedoeld was zit vol met graan...die gaat dus naar Gijs.
Maar ja, dan zit ik nog met de rest...
Heb bijna de neiging weer om gewoon weer meerdere soorten te gaan voeren en kijken wat het doet
Weet je, dat heb ik ook, gewoon alles opvoeren en dan helemaal overnieuw beginnen. Ik heb van Keet ook een aardige veer moeten laten toen ze opeens op het nierdieet moest, en de vriezert net vol zat. Ik heb er wel een goed tehuis voor gevonden maar het heeft geldelijk niets opgebracht.eelke schreef: Nee inderdaad... maar wegdoen moet je toch niet doen? Volgens mij kun je best wat verkopen via hier.
De fazant die voor hem bedoeld was zit vol met graan...die gaat dus naar Gijs.
Maar ja, dan zit ik nog met de rest...
Heb bijna de neiging weer om gewoon weer meerdere soorten te gaan voeren en kijken wat het doet![]()
Nu weer net 30 kilo nijn en 10 kilo haas besteld, maar de rest zit dus ook nog in de vriezer, daarom kan ik niet eens meer bestellen.
Zit ook met het idee, eerst maart alles opvoeren, erger dan nu kan het toch niet worden, en dan weer overnieuw beginnen?
Heb jij dat gevoel ook?
Ja, dat gevoel heb ik ook. En ook wel het gevoel van ik voer nu een jaar incompleet, wat ook niet gezond is. En wanneer trek je dan de conclusie dat het géén voedsel allergie is?keetje schreef: Weet je, dat heb ik ook, gewoon alles opvoeren en dan helemaal overnieuw beginnen. Ik heb van Keet ook een aardige veer moeten laten toen ze opeens op het nierdieet moest, en de vriezert net vol zat. Ik heb er wel een goed tehuis voor gevonden maar het heeft geldelijk niets opgebracht.
Nu weer net 30 kilo nijn en 10 kilo haas besteld, maar de rest zit dus ook nog in de vriezer, daarom kan ik niet eens meer bestellen.
Zit ook met het idee, eerst maart alles opvoeren, erger dan nu kan het toch niet worden, en dan weer overnieuw beginnen?
Heb jij dat gevoel ook?
Ik ga dr even een nieuw topic over openen, met die vraag denk ik
En inmiddels krijgt hij weer wel gewoon paard...
En zo slecht ziet hij er niet uit toch?

Vergeleken met een jaar geleden, dezelfde liezen;

Haas, konijn, paard en vis. Ben nu wel aan het dubben of ik weer een soort ga toevoegen... misschien toch maar eens geit proberen, is ook goed te krijgen natuurlijk. En spier, orgaan en bot van te voeren.
En zo slecht ziet hij er niet uit toch?

Vergeleken met een jaar geleden, dezelfde liezen;

Haas, konijn, paard en vis. Ben nu wel aan het dubben of ik weer een soort ga toevoegen... misschien toch maar eens geit proberen, is ook goed te krijgen natuurlijk. En spier, orgaan en bot van te voeren.
jeetje eelke ik zit echt enorm in met jou! ik weet wat het is! bij zara is het nu opgelost, een allergietest laten doen en daar is allergie aan voedermijt uitgekomen. Nu krijgt zij dus alles behalve waar iets van graan in zou kunnen zitten, ze wordt terug dikker, geen oorontstekingen meer, geen gekrab meer
.
Ik hoop zo voor jou dat jij er ook uitgeraakt
Ik hoop zo voor jou dat jij er ook uitgeraakt
Tja, vergeleken met een jaar geleden ziet het er weer goed uit. 
Hier ook wel verbetering maar ze zit nu ook volop aan de AB. De ene dag ziet ze er beter uit dan de andere, ik blijf stug doorgaan op konijn voorlopig.
En het voordeel is dat ik nu van zowat alles wat in de vriezer heb liggen behalve vis.
Hier ook wel verbetering maar ze zit nu ook volop aan de AB. De ene dag ziet ze er beter uit dan de andere, ik blijf stug doorgaan op konijn voorlopig.
En het voordeel is dat ik nu van zowat alles wat in de vriezer heb liggen behalve vis.