Nee, ze eet zalm, sardientjes en geen last van allergie. Dacht alleen omdat maatje gepekeld is dat dit misschien er iets mee te maken had.Lizzy schreef: Ik denk niet, tenzij ze heel allergisch is voor vis.
Nu maak ik me dus echt zorgen
Moderator: Lizzy
Re: Nu maak ik me dus echt zorgen
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Als je naar een andere dierenarts gaat, is het handig om de bloeduitslagen op te vragen en mee te nemen, anders wordt het straks dubbel gedaan.
Klopt maar als ie bloedonderzoek wil doen dan laat ik alles opnieuw testen. Is dan wel dubbel op maar wil gewoon weten wat er aan de hand is.*Dorothea* schreef: Als je naar een andere dierenarts gaat, is het handig om de bloeduitslagen op te vragen en mee te nemen, anders wordt het straks dubbel gedaan.
Update: Ze heeft rond 18 uur gegeten en tot nu toe gaat het goed..ze ligt op de bank te slapen
-
Lil
Arme Pixie.
Goed in de gaten houden en verder zijn alle tips al gegeven.
Een hart onder de riem: Boris had vaker virusinfecties toen hij nog brok kreeg. Dat was spugen en poepen met behoorlijk bloed erbij. Hij is iedere keer goed opgeknapt (wel met medicatie). Cayley onlangs nog braken, braken, stinken als een riool en heel veel slijmerige en bloederige diarree. Over gegaan zonder medicatie. Wel okugest, probiotica en een dag vasten en 4 dagen gemalen eten (bot viel niet lekker als dat niet gemalen was).
Dikke knuffel voor Pixie!
Een hart onder de riem: Boris had vaker virusinfecties toen hij nog brok kreeg. Dat was spugen en poepen met behoorlijk bloed erbij. Hij is iedere keer goed opgeknapt (wel met medicatie). Cayley onlangs nog braken, braken, stinken als een riool en heel veel slijmerige en bloederige diarree. Over gegaan zonder medicatie. Wel okugest, probiotica en een dag vasten en 4 dagen gemalen eten (bot viel niet lekker als dat niet gemalen was).
Zal de knuffel doorgeven.Lil schreef: Arme Pixie.
Het eten van 6 uur vanavond zit er nog in dus dat is al een goed begin.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Klinkt goed!
Dat is al weer mooi meegenomen. Sterkte met je meisje
- Angelique
- 5-sterren

Tja, klinkt nobel natuurlijk, maar dat is dan niet meer dan geld over de balk smijten. Waren de uitslagen drie dagen geleden goed, zijn ze dat morgen ook nog wel. Je kan natuurlijk wel om een groot bloedonderzoek vragen.TMG1961 schreef: Klopt maar als ie bloedonderzoek wil doen dan laat ik alles opnieuw testen. Is dan wel dubbel op maar wil gewoon weten wat er aan de hand is.
Er is wel iets waar ik nu pas aan denk. Zal misschien toeval zijn maar zowel dit weekend als vorig weekend heeft ze konijnkarkas gehad. Het zal wel niet zo zijn maar wel telkens na eten karkas heeft ze gespuugd en was er diarree.
Spiervlees was niet hetzelfde, dit weekend kalkoen en vorig weekend hert.
-
Lil
als ze helemaal is opgeknapt kun je het eens uittesten.TMG1961 schreef: Er is wel iets waar ik nu pas aan denk. Zal misschien toeval zijn maar zowel dit weekend als vorig weekend heeft ze konijnkarkas gehad. Het zal wel niet zo zijn maar wel telkens na eten karkas heeft ze gespuugd en was er diarree.
Het kan ook zijn dat doordat ze ziek is het karkas niet goed valt. Als ze hier ziek zijn moeten ze alle twee gemalen voer krijgen, omdat karkas van welk dier dan ook gewoon niet goed valt.
Ze krijgt deze week geen konijnkarkas. Ze heeft na eten gistermiddag niet meer overgegeven en ook niet gepoept. Heeft vanochtend haar gebruikelijke ontbijtsnackjes met smaak gegeten en tijdens de wandeling uitgebreid gestoeid met Tyson.
Dadelijk krijgt ze haar eten en dan kijk ik hoe het gaat. Heb al contact gehad met DA en situatie beschreven, ik kan vanmiddag terecht indien nodig.
Dadelijk krijgt ze haar eten en dan kijk ik hoe het gaat. Heb al contact gehad met DA en situatie beschreven, ik kan vanmiddag terecht indien nodig.
Misschien loopt het met een sisser af,.....en is het de konijnenkarkas,...
Heel veel beterschap,....
Heel veel beterschap,....
Bah, overgeven en diaree met bloed, zou bij mij ook de riedels geven, gelukkig lees ik dat het nu wat beter gaat, houden zo!
En hoop net als Keetje dat het met een sisser afloopt! De Duimen draaien hier!
-
Lil
ik durf het haast niet te zeggen, maar hier trek ik tegenwoordig mijn schouders voor op... zie het iets te vaak bij mijn honden om me er druk om te maken.Blafje schreef: Bah, overgeven en diaree met bloed, zou bij mij ook de riedels geven, gelukkig lees ik dat het nu wat beter gaat, houden zo!