Nu maak ik me dus echt zorgen
Moderator: Lizzy
Re: Nu maak ik me dus echt zorgen
Even een update.
Na de eenmalige spuitpoep van zondag middag heeft Pixie tot gisteravond tijdens laatste rondje niet gepoept. Toen een mooie stevige barfdrol neergelegd. Vanochtend ook mooie drolletjes op de hei achtergelaten.
Ze eet weer zoals altijd en heeft nergens meer last van. Is vrolijk, speels, rent, vliegt..kortweg gewoon Pixie
Na de eenmalige spuitpoep van zondag middag heeft Pixie tot gisteravond tijdens laatste rondje niet gepoept. Toen een mooie stevige barfdrol neergelegd. Vanochtend ook mooie drolletjes op de hei achtergelaten.
Ze eet weer zoals altijd en heeft nergens meer last van. Is vrolijk, speels, rent, vliegt..kortweg gewoon Pixie
-
Lil
goed om te horen.TMG1961 schreef: Even een update.
Gelukkig,........ 
Fijn om te horen!
Fijn dat t weer beter gaat, wat maak je je dan zorgen he 
Is niks voor mij als m'n dieren wat hebben. Moet wel zeggen dat ik me drukker maak bij Pixie dan ik ooit bij Lady gedaan heb. Komt misschien omdat ik Lady kreeg toen ze ruim 7 maanden was en ik Pixie als klein puppie van bijna 7 weken kreeg.
ik kan je heel goed begrijpen hoor, gelukkig is het voorbij 
Gelukkig is ze weer in orde!
Update: Aangezien ik dacht het zich niet lekker voelen kwam door het konijnkarkas..dat had ze 2 keer gegeten de dag voordat ze zich niet lekker voelde heeft ze ruim 2 weken geen konijn gehad. Afgelopen di en woe weer geprobeerd en nergens last van gehad.
Ook de afgelopen 2 weken nergens last van gehad, geen overgeven, geen zich niet lekker voelen. Denk dus dat het toeval geweest is dat ze de 2 dagen ervoor hetzelfde te eten gehad heeft.
Ook de afgelopen 2 weken nergens last van gehad, geen overgeven, geen zich niet lekker voelen. Denk dus dat het toeval geweest is dat ze de 2 dagen ervoor hetzelfde te eten gehad heeft.
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Waarschijnlijk gewoon zich niet even lekker gevoeld, dus. Overkomt ons toch ook af en toe?
Nah, grote opluchting in ieder geval voor je, hè.
Nah, grote opluchting in ieder geval voor je, hè.
Zeker hele opluchting..toch fijner als je guppie zich happy en gezond voelt