droogkast nu met foto`s - drooglijstje pag 1 filmpje pag 10
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: droogkast nu met foto`s - drooglijstje pag 1
vandaag gaan er weer lams oren in. liggen er in 5 kilo nat en 1,5 kilo neus voor een dinnetje
Laatst gewijzigd door tycolaika op wo 26 sep 2012, 09:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Ziet er allemaal super uit, vooral het geelhaar gevlochten.
Denk dat ik dat ook ga uitproberen.
als de strookjes die je afsnijd knipt dun genoeg zijn , dan is het heel gemakkelijk even bij mekaar binden op het eind vlechten dicht binden. ik las het idee van iemand op het forum en dacht dat moet ik uit proberenkayla schreef: Ziet er allemaal super uit, vooral het geelhaar gevlochten.
begrijp ik het nu goed dat je op deze kast maar 1 bohmann aan hebt staan? en daarmee de temperatuur op 50-55graden kan houden?
neeej haha
dan had ik nu een kast van 3 meter hihi
ik heb 3 bomans draaien op de kast
dan had ik nu een kast van 3 meter hihi
ik heb 3 bomans draaien op de kast
Ik dacht te lezen dat je er 2deksl in verwerkt hebt? Een aan de ene onderkant en een aan de andere bovenkant???
-
Benjy en Misty
- 5-sterren

- Contacteer:
Super dat geel haar! Nooit ergens gezien... Waar haal je dat? 
2 deksels was de bedoeling
ik kan ook gewoon met 2 deksels drogen hoor maar de 3de zit er ook in , en die kan ik ook gewoon aan klikken . ik zou bij wijze van ook op 1 deksel kunnen drogen .ze zitten gewoon alle 3 ingebouwd
geel haar kan ik hier ook krijgen bij het slachthuis waar runderen geslacht worden. en dan gewoon vragen voor nekpezen
ik kan ook gewoon met 2 deksels drogen hoor maar de 3de zit er ook in , en die kan ik ook gewoon aan klikken . ik zou bij wijze van ook op 1 deksel kunnen drogen .ze zitten gewoon alle 3 ingebouwd
-
Benjy en Misty
- 5-sterren

- Contacteer:
Ok, nou misschien kan ik er ooit nog eens aan komen... Dank je wel.
Ik vind het een geweldig idee, zo'n kastje (van wie dan ook afkomstig) maar aan mijn Bomann drogertje heb ik genoeg, wel jammer dat ik er geen grote stukken als luchtpijp bv in kwijt kan.
Ik vind het een geweldig idee, zo'n kastje (van wie dan ook afkomstig) maar aan mijn Bomann drogertje heb ik genoeg, wel jammer dat ik er geen grote stukken als luchtpijp bv in kwijt kan.
alleen dat vind ik al super , dat ik niets meer hoef klein te maken , spaart me ook een hele hoop tijd , en de honden hebben een echte koekje ipv een hap slik weg ? was dat het baas blik ? 
-
Benjy en Misty
- 5-sterren

- Contacteer:
hmmhmm , en de lab is et broertje dr van haha vreetgedrag als of ze al weken niet gehad hebben , ik stik nog liever in me eten , dan dat jij ook maar 1 sec naar mijn eten mag kijken
alla tyco haha
-
Benjy en Misty
- 5-sterren

- Contacteer:
al moet ik zeggen
de luchtpijp gisteren , daar had die moeite mee 
vraag me niet waarom , hij heeft er het langste mee gedaan , en het laatste sukje kreeg die gewoon niet weg , haha , hij heeft echt moeten kauwen als een gek
ik maak strax wel eens een filmpje
vraag me niet waarom , hij heeft er het langste mee gedaan , en het laatste sukje kreeg die gewoon niet weg , haha , hij heeft echt moeten kauwen als een gek
-
Benjy en Misty
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat is wel een teken dat het goed droog was. Hier knip ik de luchtpijp in ringen van 2 en ik moet zeggen dat ze daar ook wel iets langer mee bezig zijn als zomaar een koekje. Maar natuurlijk nooit zo lang als zo'n groot stuk luchtpijp.