barfpower?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: barfpower?

barfvlees
1-ster
1-ster

Bericht door barfvlees »

Barfpower
ik heb zelf bij barfpower arjan vlees besteld
dit ging 2mnd goed daarna ging het steeds mis
veel niet meer leverbaar , niet geleverd te niet gekregen wat ik besteld had en me
volgende bestelling van ruim 450 euro heb ik nooit ontvangen
wees opgelet ben voorzichtig voor je het weet heb je geen vlees en geen geld
mvg henk
barfvlees
1-ster
1-ster

Bericht door barfvlees »

Barfpower
ik heb zelf bij barfpower arjan vlees besteld
dit ging 2mnd goed daarna ging het steeds mis
veel niet meer leverbaar , niet geleverd te niet gekregen wat ik besteld had en me
volgende bestelling van ruim 450 euro heb ik nooit ontvangen
wees opgelet ben voorzichtig voor je het weet heb je geen vlees en geen geld
mvg henk
tukker

Bericht door tukker »

Ach ik verkoop alles officieeel met kvk en btw, dat kan niet iedereen zeggen.
Persoonlijke dingen zou je via tel kunnen regelen maar ja dat is niet je sterkste punt volgens mi.

Heb site voor je gemaakt volgens afspraak en die heb je betaald maar elke keer was er wel weer wat.
Daarom veel succes met de verkoop van je vlees.

Maar ga het eindelijk eens op de officiele weg doen, want dat is fatsoenlijk.

Belasting betalen moeten we allemaal maar enkelen doen er alles aan om niks te betalen en alleen maar te profiteren van het sociale netwerk dat we in nederland hebben.

Hierdoor moeten we steeds meer bezuinigen op belangrijkere dingen omdat veel geld op de verkeerde plek terecht komt

gr

barfpower
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Persoonlijke vetes graag buiten barfplaats om regelen.
dogmanship
1-ster
1-ster

Bericht door dogmanship »

Ik wil mij niet bemoeien met de discussie over wel of niet de regels hanteren.
Ik wil alleen antwoord geven op de vraag of iemand bekend is met het product barfpower.
Hierop kan ik positief antwoorden, ik gebruik al maanden KVV van Barfpower voor mijn 2 honden. een Tervuerense herder van 2.5 jaar en een Oud Duitse Herdershond pup van 4 maanden. De pup is er op afgespeend. Voordien gaf ik enkel de duurdere merken en uiteindelijk Lotgering. Barfpower is voor mij een super product. Hunter, de oudste hond, zit sinds gebruik veel mooier in zijn vacht en is energieker en gezonder. De kleine ........... die groeit als kool.
Maar wat voor mij ook erg belangrijk is, is dat er veel keuze is, de prijs, voor zover ik het kan bekijken, de goedkoopste en de kwaliteit super. Je krijgt wat er beloofd wordt. En in overleg met de verkoper is alles mogelijk. Zoals b.v. dat je bij grote afname een fikse korting kunt krijgen.

En hij heeft altijd wel weer iets bijzonders. Zoals nu b.v. vlees van ree. Mijn honden zijn er gek op.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Afbeelding
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

[quote="dogmanship"]
Ik wil mij niet bemoeien met de discussie over wel of niet de regels hanteren.
Ik wil alleen antwoord geven op de vraag of iemand bekend is met het product barfpower.
Hierop kan ik positief antwoorden, ik gebruik al maanden KVV van Barfpower voor mijn 2 honden. een Tervuerense herder van 2.5 jaar en een Oud Duitse Herdershond pup van 4 maanden. De pup is er op afgespeend. Voordien gaf ik enkel de duurdere merken en uiteindelijk Lotgering. Barfpower is voor mij een super product. Hunter, de oudste hond, zit sinds gebruik veel mooier in zijn vacht en is energieker en gezonder. De kleine ........... die groeit als kool.
Maar wat voor mij ook erg belangrijk is, is dat er veel keuze is, de prijs, voor zover ik het kan bekijken, de goedkoopste en de kwaliteit super. Je krijgt wat er beloofd wordt. En in overleg met de verkoper is alles mogelijk. Zoals b.v. dat je bij grote afname een fikse korting kunt krijgen.

En hij heeft altijd wel weer iets bijzonders. Zoals nu b.v. vlees van ree. Mijn honden zijn er gek op.
[/quote]

Nou, zeker heel bijzonder zeg, vlees van ree.  ::) Kijk hier de vraag en aanbodhoek eens na, wordt toch heel regelmatig mooi en betaalbaar vlees via lijntjes aangeboden.
El budha
5-sterren
5-sterren

Bericht door El budha »

[quote="Angelique"]
Afbeelding
[/quote]
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Dogswithstyle
1-ster
1-ster

Bericht door Dogswithstyle »

Als je snel van je geld af wil en er niets voor geleverd wil krijgen, dan moet je bij (Arjan Barfpower) vlees bestellen. Deze meneer is niet meer telefonisch of via mail te bereiken. Na enige speurwerk op het internet, lees ik dat er nog veel meer gedupeerden zijn. Dus mensen, wees gewaarschuwd!!!!!  :-[
Eranthe
4-sterren
4-sterren

Bericht door Eranthe »

[quote="Dogswithstyle"]
Als je snel van je geld af wil en er niets voor geleverd wil krijgen, dan moet je bij (Arjan Barfpower) vlees bestellen. Deze meneer is niet meer telefonisch of via mail te bereiken. Na enige speurwerk op het internet, lees ik dat er nog veel meer gedupeerden zijn. Dus mensen, wees gewaarschuwd!!!!!  :-[
[/quote]
Welkom op de Barfplaats en u bent?
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

[quote="Eranthe"]
Welkom op de Barfplaats en u bent?
[/quote]

Waarschijnlijk iemand die gegoogled heeft, op dit topic uit kwam, en zo vriendelijk was om nog even een waarschuwing te plaatsen :)
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

[quote="eelke"]
Waarschijnlijk iemand die gegoogled heeft, op dit topic uit kwam, en zo vriendelijk was om nog even een waarschuwing te plaatsen :)
[/quote]

Dat was niet moeilijk..2 de hit..dit topic  :biggrin2:
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Ik vind het toch erg aardig!!

(Enne welkom hier ;) )
Eranthe
4-sterren
4-sterren