droogkast nu met foto`s - drooglijstje pag 1 filmpje pag 10
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: droogkast nu met foto`s - drooglijstje pag 1 filmpje pag 10
Een runderluchtpijp die ik niet klein heb gemaakt maar gewoon lekker groot heb gelaten
Netjes hoor. Hoe gaat het droogproces?tycolaika schreef: nu 2,5 kilo kippen poten erin liggen , met nog wat pijp.. we houden ons aan de gang haha
Hoe bedoel je ?? Ik heb nu maar weinig poten kunnen leggen. De.pijpen nemen veel plaats in beslag die waren samen ook 5 kilo. Drogen gaat vind k zelf goed
Hoe het ging met de pootjes 
ik ga zo kijken hihi nog wakker worden ben gaan stappuh gistere hahaha
-
Miranda 1
- 5-sterren

Ik heb je topic ff snel door gekeken. wat een goed idee, gejat of niet. 
Ik heb zelf een Berner met een voedselallergie. Ik droog dus ook zelf alles. Ik loop er tegen aan dat je in een bohmann geen grote dingen kan drogen. Dus een lekker 'kluif' waar ze een tijd mee zoet zijn lukt niet.
Dus hoe jij het hebt gemaakt vind in wel een goed idee.
Was het eerst een lade kastje? Lade die je er normaal uit trekt? Want nu zijn ze geklapt toch als je ze open doet.
Ik heb namelijk een hele handige pappa en die kan ook makkelijk zoiets maken. Ik heb alleen maar 1 bohman dus dan zou ik er eentje bij moeten hebben. Hmm en een kastje want die heb ik niet. Maar daar is misschien wel goedkoop aan te komen.
O,ja en ik ga je topic nog even rustig door lezen om te lezen hoe je het nou precies gedaan hebt.
@Nicole geelhaar is ook te krijgen bij Job. Misschien komt dat ook een keer bij jou in de buurt?
Ik heb zelf een Berner met een voedselallergie. Ik droog dus ook zelf alles. Ik loop er tegen aan dat je in een bohmann geen grote dingen kan drogen. Dus een lekker 'kluif' waar ze een tijd mee zoet zijn lukt niet.
Dus hoe jij het hebt gemaakt vind in wel een goed idee.
Was het eerst een lade kastje? Lade die je er normaal uit trekt? Want nu zijn ze geklapt toch als je ze open doet.
Ik heb namelijk een hele handige pappa en die kan ook makkelijk zoiets maken. Ik heb alleen maar 1 bohman dus dan zou ik er eentje bij moeten hebben. Hmm en een kastje want die heb ik niet. Maar daar is misschien wel goedkoop aan te komen.
O,ja en ik ga je topic nog even rustig door lezen om te lezen hoe je het nou precies gedaan hebt.
@Nicole geelhaar is ook te krijgen bij Job. Misschien komt dat ook een keer bij jou in de buurt?
-
Benjy en Misty
- 5-sterren

- Contacteer:
Als dat zo zou zijn dan ga ik het zeker kopen! Ik blijf het in de gaten houden!
Ik heb gewoon een lade kast gebruikt ja. En heb 3 bomanss erin verwerkt. En er gaat ongeveer 10/12 kilo in ligt eraan wat het is.
Staan die drie ook altijd aan? Of is het afhankelijk van het soort vlees wat je erin doet of ze alledrie draaien.
Wat een vragen allemaal ook he
Wat een vragen allemaal ook he
Als ik in de kast droog zet ik ze alle drie aan. Ik heb de deksels zo verwerkt dat ik ze eruit kan pakken en ook op de netten kan drogen. Dus grote droogbeurten in de kast en kleime droogbeurten in de netten
zou je misschien de foto's weer kunnen plaatsen? ze doen het niet meer...
Ben erg benieuwd!
-
Summerditches
- 5-sterren

petralita schreef: zou je misschien de foto's weer kunnen plaatsen? ze doen het niet meer...
Heel graag!!!. Ik moet nog steeds voor lange kluiven naar de dierenwinkel en dat kan nu opgelost worden ..heel graag de foto's...nog een keer
-
cbrretje600
- 1-ster

Zal ik me daar dan maar bij aansluiten 8)
Of zet het geheel op ikeahackers
Of zet het geheel op ikeahackers
-
purple_ikke
- 1-ster

Ik ben ook wel heel benieuwd ja