Verzamelgroep: Noord-holland

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Re: Verzamelgroep: Noord-holland

Gonnie
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Gonnie »

Marije Doedens schreef: Als er nog iemand een paar kilo wil kan dat, anders neem ik ook wel 10kg.
Ik wil ook wel wat hert. Een kilo of 5 kan ik wel kwijt hier.
Marije Lei
4-sterren
4-sterren

Bericht door Marije Lei »

Gonnie schreef: Ik wil ook wel wat hert. Een kilo of 5 kan ik wel kwijt hier.
Wat mij betreft prima als wicka 10kg wil nemen wij ieder 5.
boris2009
3-sterren
3-sterren

Bericht door boris2009 »

ja die mannen  ;), fijn te horen dat het wel vaker zwaar valt, ik deel ze in twee-en volgende keer,
ik voer ook alleen maar paard aan mijn honden hoor  ;D, ga dat ook niet zelf eten, al heb ik de laatste tijd wel pech met dat paardenvlees, veel vet, ik overweeg om paardenvlees maar te schrappen van het menu of er moet iets heel moois voorbij komen, maar er gaat bij mij teveel de kliko in ( vet ). Rund en hert is altijd prima
Eira
3-sterren
3-sterren

Bericht door Eira »

boris2009 schreef: ja die mannen ;), fijn te horen dat het wel vaker zwaar valt, ik deel ze in twee-en volgende keer,
ik voer ook alleen maar paard aan mijn honden hoor ;D, ga dat ook niet zelf eten, al heb ik de laatste tijd wel pech met dat paardenvlees, veel vet, ik overweeg om paardenvlees maar te schrappen van het menu of er moet iets heel moois voorbij komen, maar er gaat bij mij teveel de kliko in ( vet ). Rund en hert is altijd prima
Het paardenvlees van Degomeat/Richards is echt prachtig. Kost €3,75 per kilo maar je hoeft er echt geen grammetje vet vanaf te halen, zelfde geld voor hun rundvlees :)
saskia37
5-sterren
5-sterren

Bericht door saskia37 »

Eira schreef: Het paardenvlees van Degomeat/Richards is echt prachtig. Kost €3,75 per kilo maar je hoeft er echt geen grammetje vet vanaf te halen, zelfde geld voor hun rundvlees :)
Ik krijg morgen paard van degomeat dus ik ben benieuwd :)
boris2009
3-sterren
3-sterren

Bericht door boris2009 »

dank je eira, goeie tip !

saskia37, hoor graag ook over het paardenvlees van de degomeat, ben benieuwd.
Parelridder
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Parelridder »

18 of 25 oktober laat ik weer leveren door degomeat. De eerst volgende keer daarna is in december. Als je wilt mee bestellen, zie:  http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... msg2474290
Het paardenstoofvlees en de paardensucade is werkelijk tóp. Idem voor 't rundvlees. Niet 'goedkoop', maar wél voor de kwaliteit!
saskia37
5-sterren
5-sterren

Bericht door saskia37 »

boris2009 schreef: dank je eira, goeie tip !

saskia37, hoor graag ook over het paardenvlees van de degomeat, ben benieuwd.
Zo paardenvlees is binnen en ja het ziet er erg mooi uit :D
LonnekeV
1-ster
1-ster

Bericht door LonnekeV »

saskia37 schreef: Zo paardenvlees is binnen en ja het ziet er erg mooi uit :D
Ook vandaag weer paardenvlees van degomeat binnen gekregen is inderdaad prachtig vlees :)
Wicka
3-sterren
3-sterren

Bericht door Wicka »

Marije Doedens schreef: Wat mij betreft prima als wicka 10kg wil nemen wij ieder 5.
Prima! Hoe en wat nu verder?? Weet je al wat de kwaliteit en de prijs is? Ik had laatst eens hert bij iemand vandaan, maar daar zaten echt veel dikke stukken vet in, en daar zit ik niet te wachten ::)
Laatst gewijzigd door Wicka op do 04 okt 2012, 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Marije Lei
4-sterren
4-sterren

Bericht door Marije Lei »

Wicka schreef: Prima! Hoe en wat nu verder?? Weet je al wat de kwaliteit en de prijs is? Ik had laatst eens hert bij iemand vandaan, maar daar zaten echt veel dikke stukken vet in, en daar zit ik niet te wachten ::)
Ik ga informeren voor de kwaliteit. Het kost 2,85 per kg en daar komen nog vv kosten bij.
Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

Het paardenvlees van Degomeat/Richards is echt prachtig. Kost €3,75 per kilo maar je hoeft er echt geen grammetje vet vanaf te halen, zelfde geld voor hun rundvlees
Klinkt wel super, maar mijn schatjes eten 4 keer per week alleen al 1200 gram spiervlees bij het ontbijt.
Ramses krijgt jeuk van veel rund en ik voer geen kippenvlees en dus ook bijna geen rundvlees.

Voor mij is 3,75 wel duur om alleen al bij het ontbijt te serveren, maar 1 keer per 2 weken is het misschien nog te doen.
Ik blijf zoeken naar mooi goedkoper paardenvlees.
Laatst gewijzigd door Ramses1 op vr 05 okt 2012, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Wicka
3-sterren
3-sterren

Bericht door Wicka »

Marije Doedens schreef: Ik ga informeren voor de kwaliteit. Het kost 2,85 per kg en daar komen nog vv kosten bij.
Prima, ik lees het van je!
Eira
3-sterren
3-sterren

Bericht door Eira »

Ramses1 schreef: Klinkt wel super, maar mijn schatjes eten 4 keer per week alleen al 1200 gram spiervlees bij het ontbijt.
Ramses krijgt jeuk van veel rund en ik voer geen kippenvlees en dus ook bijna geen rundvlees.

Voor mij is 3,75 wel duur om alleen al bij het ontbijt te serveren, maar 1 keer per 2 weken is het misschien nog te doen.
Ik blijf zoeken naar mooi goedkoper paardenvlees.
Daar heb je wel gelijk in hoor, als er zulke grote hoeveelheden gevoerd worden telt het allemaal erg snel op. Eira eet maar 1250 gram spiervlees per week dus dat scheelt een hele hoop in vergelijking met die van jou. Hun kalkoenvlees is ook erg mooi en nu in de aanbieding voor €2,00 per kilo.
saskia37
5-sterren
5-sterren

Bericht door saskia37 »

Inderdaad de kalkoen ziet er goed uit :)

Plaats reactie