Poll: honden en het eten van hondenpoep
Moderator: Lizzy
Re:Poll: honden en het eten van hondenpoep
Nee, mijn hond eet geen hondenpoep, niet toen hij brokken at en ook niet nu hij vers eet.
Mijn hond is een Drentesepatrijshond.
Foto lukt niet in mijn profiel.
Groetjes Lidia
Mijn hond is een Drentesepatrijshond.
Foto lukt niet in mijn profiel.
Groetjes Lidia
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
de pupjes eten altijd elkaars poep op,
om gek van te worden
om gek van te worden
mijn twee cavaliers eten nooit hondenpoep.
Remi, een ruby, eet sowieso nauwelijks troep die hij buiten vindt, af en toe een hapje koeie of paardemest. Maar niet overtuigd.
Ramses at gulzig paardemest als hij dit vond, maar sinds hij af en toe kruidenmix eet van CB is dit verminderd. Toen de kat nog brokken at, vist Ramses ook de kattenbak altijd leeg
al knarsend met het grit tussen zijn tanden. Sinds Prince de kat ook kvv eet is dat in elk geval afgelopen en kan ik gewoon de kattenbak schoonmaken
.
Remi, een ruby, eet sowieso nauwelijks troep die hij buiten vindt, af en toe een hapje koeie of paardemest. Maar niet overtuigd.
Ramses at gulzig paardemest als hij dit vond, maar sinds hij af en toe kruidenmix eet van CB is dit verminderd. Toen de kat nog brokken at, vist Ramses ook de kattenbak altijd leeg
Mijn hond eet geen hondepoep, maar wel mensenpoep. Ik loop nl vaak op plaatsen waar mensen nachtvissen en ze moeten natuurlijk ook weleens poepen, dus doen ze dat tussen de struiken. Heel erg goor. Ik heb trouwens ook gehoord dat dat gevaarlijk is, want als mensen drugs op hebben en een hond eet hun poep op dan kunnen die honden ook helemaal gek worden van die drugs. Dus ik vind dat heel vervelend.
Ja hoor ,het was weer zo ver. Mijn 8 jaar oude Tervuerense Herder had weer één van haar vreetbuien. Soms gaat het een poosje goed en dan ineens begint ze weer.POEP VRETEN. Nu vriest het buiten en dan lijkt het wel of ze het nog lekkerder vindt. Ik heb haar drie keer gewaarschuwd en toen mijn sleutelbos naar toe gegooid. Toen begreep ze dat ze er beter mee kon stoppen. Voor dit moment..... morgen gaat ze gewoon weer verder. bleh
En volgens mij heeft het niets met voeding te maken. Ze doet dat gewoon en omdat ze het lekker vindt is het meteen de beloning. Ik heb het allang opgegeven om de oorzaak te zoeken.
Vandaag had Tinus weer eens een super-strontdag

Ik heb alleen vanmorgen 1 hoopje opgeruimd, buiten wat hij in de polder heeft gedaan.
Dacht hierna nog van...wat poepen ze weinig

De rest heeft smerige Tien gedaan.....gadverdamme!
Hij gaf mij natuurlijk ook weer een onverwachtse lebber terwijl de stront nog tussen zijn tanden zat

Hierna was het weer hard rennen naar de warmwaterkraan,ging haast over mijn nek.....

Wat is het toch een smerige viespeuk!!!!!!!
Ik heb alleen vanmorgen 1 hoopje opgeruimd, buiten wat hij in de polder heeft gedaan.
Dacht hierna nog van...wat poepen ze weinig
De rest heeft smerige Tien gedaan.....gadverdamme!
Hij gaf mij natuurlijk ook weer een onverwachtse lebber terwijl de stront nog tussen zijn tanden zat
Hierna was het weer hard rennen naar de warmwaterkraan,ging haast over mijn nek.....
Wat is het toch een smerige viespeuk!!!!!!!
Binnen onze uitlaatgroep is een kooiker die de poep gewoon opvangt
. De drol raakt nog geeneens de grond. Gedver, als ik het zie..ga ik bijna over m'n nek.
[quote="Truus"]
. De drol raakt nog geeneens de grond. Gedver, als ik het zie..ga ik bijna over m'n nek.
[/quote]
Ja wat denk je dat wij doen als Tinussie weer eens een hap-zoen geeft
Met drollenlucht uit zijn grot
[/quote]
Ja wat denk je dat wij doen als Tinussie weer eens een hap-zoen geeft
Met drollenlucht uit zijn grot
En het lullige is dat je het pas ruikt als het al te laat is....rothond! 
Sorry Tien, maar ik moet altijd zo lachen als ik jouw berichtjes lees
Je kan zo vreselijk schelden op die twins van je; als je niet beter wist....Maar wij weten wel beter... nl. dat je stapelgek op die nollebakmonsters bent 
[quote="Nelly"]
Je kan zo vreselijk schelden op die twins van je; als je niet beter wist....Maar wij weten wel beter... nl. dat je stapelgek op die nollebakmonsters bent 
[/quote]
En ik ben nog gekker op Tinus als hij die drollen met rust laat

Ik word er een beetje moedeloos van...hij blijft het doen terwijl ik haast iedere dag kruidenmix geef.
Het is zelfs zo erg dat ie de harde drollen opraapt en ze ergens op een stil plekje stiekem opvreet..gisteren stond ik half over mijn nek te gaan toen ik dit zag....
Hij weet dat het niet mag en komt nadat ik een grote mond geef gewoon weer naar mij toe...met de stront nog tussen zijn tanden
vieslel!
Net heeft hij een stuk lamsrug op en slaapt nu.
Wat ben ik blij dat Tara dit niet doet.
Iemand nog tips
[/quote]
Ik word er een beetje moedeloos van...hij blijft het doen terwijl ik haast iedere dag kruidenmix geef.
Het is zelfs zo erg dat ie de harde drollen opraapt en ze ergens op een stil plekje stiekem opvreet..gisteren stond ik half over mijn nek te gaan toen ik dit zag....
Hij weet dat het niet mag en komt nadat ik een grote mond geef gewoon weer naar mij toe...met de stront nog tussen zijn tanden
Iemand nog tips
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
[quote="tieneke"]

vieslel!
Iemand nog tips
[/quote]
bij ons doen de reuen het ook en hun zusje niet.
helaas geen tips
misschien eraan wennen.

Iemand nog tips
[/quote]
bij ons doen de reuen het ook en hun zusje niet.
helaas geen tips
misschien eraan wennen.
-
gonny
hier vreet Boris dus de drollen van Sindy
....van Mientje hoeft hij ze niet!?!?!?! rare wezens die honden!! 
De enige tip die ik zou kunnen geven is muizenvallen op die drollen. Maar ja, ik zie je al bezig
Werkt denk ik ook niet echt
Ben allang blij dat die schatjes hier geen interesse meer hebben 8)
Eng. cocker eet geen poep.
Toen ze nog een kleine pup was nog wel eens een kattendrol maar nu niet meer.
Toen ze nog een kleine pup was nog wel eens een kattendrol maar nu niet meer.
Laatst gewijzigd door Suze op vr 04 feb 2005, 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.