Gezelligbordie schreef: heb je kisten dan? wel toch? die lama is in mooie tegels verpakt dus kan je zo er tussen zetten, overal tussen....past hier zelfs in een la...
maar eh ik kom helpen zitten hoor hahahahahahaha
Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
-
Marije Lei
- 4-sterren

Re: Verzamelgroep: Noord-holland
-
Eira
- 3-sterren

Ik wil wel lama delen met iemand, 5 kg is voor mij eigenlijk wel genoeg (ik weet niet of Eira het lust) 
-
Marije Lei
- 4-sterren

Graag Eira!
Marije wou in eerste instantie ook maar 5kg, echter heeft ze toch de volledige 10kg besteld.Eira schreef: Ik wil wel lama delen met iemand, 5 kg is voor mij eigenlijk wel genoeg (ik weet niet of Eira het lust)![]()
Je kan bij mij een portie komen halen om te proberen? Heb ze per 330gr liggen.
-
Marije Lei
- 4-sterren

In het topic van Jolanda heb ik 5kg besteld dus als er gedeeld kan worden van 10 hou ik me aanbevolen!José S schreef: Marije wou in eerste instantie ook maar 5kg, echter heeft ze toch de volledige 10kg besteld.
Je kan bij mij een portie komen halen om te proberen? Heb ze per 330gr liggen.
neeeeeee niks delen, hup gewoon bestellen anders mag ik niet op je vriezers komen zittenMarije Doedens schreef: Graag Eira!
-
Marije Lei
- 4-sterren

bordie schreef: neeeeeee niks delen, hup gewoon bestellen anders mag ik niet op je vriezers komen zitten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wil je een probeerportie?? ik kan m meenemen nr obdamMarije Doedens schreef:![]()
Ok, Marije en Eira allebei 5kg.
Het topic vind ik nog niet zo overzichtelijk, daar ze de bestellijst nog niet heeft ge-update.
Ik denk na morgen (lijntje morgen) dat Jolanda het wel weer up to date heeft.
@Marije:
Had je in het topic nou 5kg besteld of 10?
Anders kunnen we de 10 laten staan en weet ik ervan dat die doos gedeeld wordt met Eira?
Het topic vind ik nog niet zo overzichtelijk, daar ze de bestellijst nog niet heeft ge-update.
Ik denk na morgen (lijntje morgen) dat Jolanda het wel weer up to date heeft.
@Marije:
Had je in het topic nou 5kg besteld of 10?
Anders kunnen we de 10 laten staan en weet ik ervan dat die doos gedeeld wordt met Eira?
-
Breeze
Hoi Bordy,
Ik woon samen met mijn vrouwtje in Hoofddorp. Mijn vriezer begint aardig leeg te raken, maar hoe werkt het hier precies?
Vrouwtje snap niet zo goed wat bv Jose gaat halen die in Heemskerk woont want dat is niet zo ver van ons
Breeze
Ik woon samen met mijn vrouwtje in Hoofddorp. Mijn vriezer begint aardig leeg te raken, maar hoe werkt het hier precies?
Vrouwtje snap niet zo goed wat bv Jose gaat halen die in Heemskerk woont want dat is niet zo ver van ons
Breeze
Je hebt pb terug.Breeze schreef: Hoi Bordy,
Breeze
Was het al opgelost met delen?
Ik wil anders ook wel delen, 5 kilo erbij zullen mijn moppies geen probleem vinden.
Ik wil anders ook wel delen, 5 kilo erbij zullen mijn moppies geen probleem vinden.
Ik heb geen flauw idee...Ramses1 schreef: Was het al opgelost met delen?
Marije wou 5kg en deeld met Bordie, Eira wil in eerste instantie 5kg want ze weet niet zeker of ze het lust.
In theorie blijft er dan 5kg over, maar weet niet wat Breeze wil?
Ik pak Utrecht er ook bij tot de max van 300kg, dus geheid dat je ergens mee blijft zitten...
Aangezien er morgen natuurlijk een levering van Jolanda is,
denk ik dat er in of na het weekend genoeg mensen dit alles weer gaan bekijken.
Denk dat we na het weekend wat meer duidelijkheid hebben.
Maar desondanks hebben we nog ruim een maand de tijd.
denk ik dat er in of na het weekend genoeg mensen dit alles weer gaan bekijken.
Denk dat we na het weekend wat meer duidelijkheid hebben.
Maar desondanks hebben we nog ruim een maand de tijd.
-
Marije Lei
- 4-sterren

Ik heb 5 kg besteld. Voor het betalen misschien handig als Eira dat ook doet?