Marije Doedens schreef:
Ik heb 5 kg besteld. Voor het betalen misschien handig als Eira dat ook doet?
Denk dat ook ja. Dan laat ik het staan op 10kg in mijn lijstje en dan weet ik ervan dat je die doos deeld met Eira.
Zal Eira zelf nog aan moeten geven in het topic dat ze 5kg wil hebben en met jou deeld.
Marije Doedens schreef:
Ik heb 5 kg besteld. Voor het betalen misschien handig als Eira dat ook doet?
Zal ik doen als ik ga bestellen. Als het goed is krijg ik morgen een proefpakketje lama dus even afhankelijk van of het goedgekeurd word bestel ik mee, maar dat laat ik allemaal nog weten dan
Eira schreef:
Zal ik doen als ik ga bestellen. Als het goed is krijg ik morgen een proefpakketje lama dus even afhankelijk van of het goedgekeurd word bestel ik mee, maar dat laat ik allemaal nog weten dan
Pakje komt morgen bij Bordie terecht, evenals een pakje dat het weekend naar Obdam verhuisd.
Ik wil graag een keer kefirbloemetjes, chlorella en spirulina bestellen bij www.chlorella-alg.com. Wanneer er meerdere verpakkingen besteld worden loopt de korting behoorlijk op. Zijn er mensen in de regio van Alkmaar die interesse hebben om mee te bestellen?
Ik hoor morgen wel hoe Eira de lama vindt!
What's app maar even, moet tot 00.30 werken helaas...
't is al een beetje laat dus ik durfde niet meer te WhatsAppen Maar de lama is dubbel en dwars goedgekeurd!! Ze heeft al 1 zakje opgegeten Dus ik ga in ieder geval lama meebestellen. Maar ik ga morgen even in het topic kijken en dan laat ik ook weten hoeveel, want ik moet nog wat eendennekken labelen en de vriezer in gooien