Dank jeZwerver schreef: Wauw nog een Beauceron (heb zelf een kruising) wat is ze prachtigHopelijk krijgt ze een geweldig nestje, van wie is ze drachtig?
Ze is drachtig van Yan 8)
Yanthe & Yan

Heb jij een kruising beauceron??
Moderator: Lizzy
Dank jeZwerver schreef: Wauw nog een Beauceron (heb zelf een kruising) wat is ze prachtigHopelijk krijgt ze een geweldig nestje, van wie is ze drachtig?

Ik snap eerlijk gezegd je vraag niet. Wil je weten of je de aanbevolen hoeveelheid lever beter niet in 1 maaltijd kunt geven? Ik zou het zelf verspreiden over een stuk of 3 maaltijden. Maar elke dag compleet voeren is ook niet nodig.Madelief. schreef: Zo, ik schop mijn eigen oude topic maar weer eens omhoog, zowat twee jaar na dato (exact twee jaar na geboorte trouwens)
Mijn dame is namelijk (hopelijk) weer drachtig!
Op zich is dit topic al duidelijk genoeg voor mij om weer eens terug te lezen en te zien wat ik destijds deed (waarna er 11 gezonde puppen geboren werden) , maar nu denk ik toch weer na over de lever...
Misschien een gekke vraag hoor maar..als je nu de hoeveelheid lever van een bepaalde compleet periode op één dag geeft...is dat dan niet ook teveel? die ene dag? Zou je heel strikt dagelijks niet meer dan 2 % moeten geven? Of is dat weer overdreven? Ik heb het in twee opeenvolgende dagen verdeeld deze ronde (in 5 dagen compleet voeren). Gek hoe je toch weer "onzeker" wordt als het je eigen hond betreft..zucht.
We zijn vandaag alweer een week na de tweede dekking...spannend! Ze is heel moe, soezig en ik heb haar al betrapt in zichzelf gekeerd voor zich uit starenEn ze heeft zowaar opgezette tepeltjes, dat kan ik me niet herinneren van de vorige dracht (althans, niet zo vroeg). En ze zeuert om aandacht en eten. Spannend!
Ja sorry, niet zo heel duidelijk verwoord geloof ik. Maar inderdaad bedoel ik het dan niet na opname een te hoge spiegel geeft, al is het dan maar even. Ik heb het nu in twee achtereenvolgende dagen gegeven, maar ik voer inderdaad niet iedere dag compleet. Compleet in 5 dagen. Ik ontdooi dan voor een dag of twee drie en daar maak ik dan de maaltijden van en probeer dan wel dagelijks gevarieerd te voeren.Lizzy schreef: Ik snap eerlijk gezegd je vraag niet. Wil je weten of je de aanbevolen hoeveelheid lever beter niet in 1 maaltijd kunt geven? Ik zou het zelf verspreiden over een stuk of 3 maaltijden. Maar elke dag compleet voeren is ook niet nodig.
Dat gaat niet meer lukken hierBadu schreef: Tijdens de eerste 2 weken van de dracht heb ik helemaal geen voedingsstoffen met vit A gegeven.