Jasmin schreef: Oké even samenvatten:
Hert 20 kg. Verdeeld over: mij 5 kg., Judith 10 kg., Cupcake 5 kilo. IS OP Helaas moet ik Joyce dan teleurstellen, tenzij je genoegen wilt nemen met 2 kilo, dan deel ik mijn 5 kilo met je.
Kangoeroe 25 kg. Verdeeld over: mij 5 kg., Judith 2 kg., Joyce 5 kg., Swiff 5 kg. NOG OVER 3 KILO Ik wil eventueel wel de 3kg nemen maar hoe gaat dat met de verdeling/ophaalplaats.
Kameel 27,5 kg. Verdeeld over: mij 5 kg., Joyce 5 kg. NOG OVER 17,5 KILO
Ik zou bijna willen zeggen: wie maakt ons los!![]()
Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
-
Flyball-Junkies
- 3-sterren

Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Oké, kangoeroe is dus ook op. Dan ga ik hert en kangoeroe bestellen en laat ik kameel maar even zitten, als je dat goed vindt, Joyce, daar is niet genoeg animo voor.
Ophalen kan bij mij in Delft. Ik stuur je tegen die tijd een PB-tje met mijn adres.
De mensen die nu meedoen: stuur mij even een PB-tje? Dan hoef ik niet naar jullie te zoeken tegen die tijd.
Ophalen kan bij mij in Delft. Ik stuur je tegen die tijd een PB-tje met mijn adres.
De mensen die nu meedoen: stuur mij even een PB-tje? Dan hoef ik niet naar jullie te zoeken tegen die tijd.
O, vergat ik bijna: ophalen is natuurlijk op de zaterdag(8 december), want het is idd bevroren, dus ik moet het eerst laten ontdooien om te kunnen verdelen.Jasmin schreef: Oké, kangoeroe is dus ook op. Dan ga ik hert en kangoeroe bestellen en laat ik kameel maar even zitten, als je dat goed vindt, Joyce, daar is niet genoeg animo voor.
-
Flyball-Junkies
- 3-sterren

Ok sorry dan moet ik even kijken hoe ik dat met het vervoer doe.Ik laat het je nog even wetenJasmin schreef: Oké, kangoeroe is dus ook op. Dan ga ik hert en kangoeroe bestellen en laat ik kameel maar even zitten, als je dat goed vindt, Joyce, daar is niet genoeg animo voor.
Ophalen kan bij mij in Delft. Ik stuur je tegen die tijd een PB-tje met mijn adres. Ok sorry dan moet ik even kijken hoe ik dat met het vervoer doe.Ik laat het je nog even wetenDe mensen die nu meedoen: stuur mij even een PB-tje? Dan hoef ik niet naar jullie te zoeken tegen die tijd.
- Joyce1985
- 5-sterren

Natuurlijk! Ben al blij dat ik tegen die tijd weer een aantal kilo's kangoeroe heb.Jasmin schreef: Oké, kangoeroe is dus ook op. Dan ga ik hert en kangoeroe bestellen en laat ik kameel maar even zitten, als je dat goed vindt, Joyce, daar is niet genoeg animo voor.
En misschien vinden we nog iemand die kameel kan delen.
Ik stuur je een PBtje
+1 iemand die het mee kan nemen naar rotterdam?Flyball-Junkies schreef: Ok sorry dan moet ik even kijken hoe ik dat met het vervoer doe.Ik laat het je nog even weten
-
Flyball-Junkies
- 3-sterren

[quote="Swiff"]
+1 iemand die het mee kan nemen naar rotterdam?Als dat zou kunnen dan graag Waar woon jij in Rotterdam ook alweer.
[/quote
+1 iemand die het mee kan nemen naar rotterdam?Als dat zou kunnen dan graag Waar woon jij in Rotterdam ook alweer.
[/quote
Laatst gewijzigd door Flyball-Junkies op za 13 okt 2012, 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Vlakbij het IC! ( aan de Pleinweg)Flyball-Junkies schreef:
-
judith1967
- 5-sterren

Dan is het mss wel goed als ik het zondag kom ophalen,dan is alles wel /ontdooit/verdeeld?Jasmin schreef: O, vergat ik bijna: ophalen is natuurlijk op de zaterdag(8 december), want het is idd bevroren, dus ik moet het eerst laten ontdooien om te kunnen verdelen.
Voor de snelle beslissers 25 oktober:
Wild konijn, hert en kwartel.. en misschien wel meer
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 608.0.html
Wild konijn, hert en kwartel.. en misschien wel meer
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 608.0.html
mm helaas moet ik wachten tot na mijn verhuizing..
Ik ga van de week chlorella bestellen bij http://www.chlorella-alg.com.
Mensen hier nog interesse in spullen ? Bij bulk bestellingen scheelt het aanzienlijk in de kosten nl
Mensen hier nog interesse in spullen ? Bij bulk bestellingen scheelt het aanzienlijk in de kosten nl
-
De Geijsjes
- 5-sterren

Ik had recent pb-contact met Deesje en ze gaf aan heel binnenkort weer een bestelling doenMonique77 schreef: Ik ga van de week chlorella bestellen bij http://www.chlorella-alg.com.
Mensen hier nog interesse in spullen ? Bij bulk bestellingen scheelt het aanzienlijk in de kosten nl![]()
Ik verwacht deze week of volgende week.
Helemaal goed ! Ik ga Daan nu een groene leem kuur geven en wil daarna starten met chlorellaDe Geijsjes schreef: Ik had recent pb-contact met Deesje en ze gaf aan heel binnenkort weer een bestelling doen
Ik verwacht deze week of volgende week.Misschien daar op wachten?
Dus als ik bij Deesje op de lijst mag heel graag !!
Edit, ik wilde Deesje een pb sturen... Maar wie is Deesje ?
-
De Geijsjes
- 5-sterren

Zoals je het schrijftMonique77 schreef: Helemaal goed ! Ik ga Daan nu een groene leem kuur geven en wil daarna starten met chlorella
Dus als ik bij Deesje op de lijst mag heel graag !!
Edit, ik wilde Deesje een pb sturen... Maar wie is Deesje ?![]()
Dus die hoek even in de gaten houden, doe ik ook