Lotgering....

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Lotgering....

Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

[quote="Dreetje"]
Waar haal jij Lotgering?
[/quote]

Ik PB je wel even want reclame maken mag hier niet voor verkooppunten dacht ik...
TessaThomas
5-sterren
5-sterren

Bericht door TessaThomas »

[quote="Jantina"]
Ik was gisteren bij mijn verkooppunt en ze heeft mij eerder altijd Lotgering afgeraden vanwege de kwaliteit en van de zomer heeft ze zelfs partijen terug gestuurd. Gisteren kreeg ik een pakje van haar mee om te proberen, omdat volgens haar de kwalitiet enorm is verbeterd en het een gunstige prijs/kwaliteit verhouding heeft. Ik ben benieuwd wat de dames er van gaan vinden...
[/quote]

Het lijkt veel minder vet in ieder geval? Ziet er ook beter uit, geen pap meer, maar weer echt gemalen vlees om te zien. Ik heb 2 soorten besteld, dus ben benieuwd hoe het hier nu bevalt. Vorig jaar was het niet helemaal super meer.
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

[quote="TessaThomas"]
Het lijkt veel minder vet in ieder geval? Ziet er ook beter uit, geen pap meer, maar weer echt gemalen vlees om te zien. Ik heb 2 soorten besteld, dus ben benieuwd hoe het hier nu bevalt. Vorig jaar was het niet helemaal super meer.
[/quote]

Ik heb het inmiddels gevoerd en kan er voor dat geld niks slechts over zeggen. Maar ik vind het geen voer wat ik dagelijks zou voeren, maar om het af te wisselen om de portemonnee te ontzien gaat het wel. Veel vliezen en pezen vind ik.
Chico
1-ster
1-ster

Bericht door Chico »

De nieuwe verpakking vind ik wel degelijk een pluspunt, maar volgend mij is de samenstelling ook veranderd.
Een van mijn hond krijgt er hevige jeuk van, wat hij voorheen dus niet had.
Geen idee waar hij op reageerd, maar voorlopig voor hem die versie ven niet meer.
crutz
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door crutz »

heb het denk ik bijna een jaar gevoerd & was er niet tevreden over qua kwaliteit....mn honden hadden er te veel ontlasting op & ik vond de algemene conditie ook tegen vallen
BernerBeren
1-ster
1-ster
Contacteer:

Bericht door BernerBeren »

Ik ben zeer ontevreden geweest over de service. Omdat mijn hond ziek werd moest ik even stoppen met dit te voeren.
Heb gebeld met het probleem want had net mijn grote vriezer vol laten stoppen. Was geen probleem werd opgehaald en kon terug gekocht worden.
na 125 telefoontjes, mailtjes en aangetekende brieven kreeg ik na ruim 5/6 maanden pas mijn geld terug!!! Zeer slechte service!

Daarnaast was het vlees altijd na 1 dag al niet meer goed, begon vaak te stinken, verpakking was niet fijn en bezorgkosten van 11,- vind ik ook echt aan de hoge kant!
Voor mij geen lotgering meer.
porza
2-sterren
2-sterren
Contacteer:

Bericht door porza »

ik voer het al jaren aan al mijn honden en heb geen problemen moet wel zeggen dat ik aanvul met barf onderdelen

Plaats reactie