Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Noord-holland
Dat spul werkt overigens alleen als de wond nog (enigszins) open is....
Sterkte met je vinger!
Sterkte met je vinger!
- Gonnie
- 4-sterren

- Contacteer:
Re: Het-Barfers-noord-holland-verenigt-u-Topic
Ik woon in Westwijk, dat is bijna tegen uithoorn aanBreeze schreef: Waar ergens als ik vragen mag, want ik heb niet veel plaats, maar het vriezertje van mevrouw
begint aardig leeg te raken
Tanneke
Onze winkel ligt bij de afslag van de A9. Mss is dat makkelijker
Eira, hoe is het met je vinger, inderdaad even laten prikken denk ik 
Welkom Breeze !
Alles zit in de vriezer, hoe is het mogelijk
, nooit gedacht namelijk
, die lamsribben waren lekker zeg, goed bevleesd, ik ben eigenlijk over de hele partij tevreden, goede koop geweest alles bij elkaar
, voor niks al die vriezerstress, nu is het wel zo dat ik aan het proppen ben geweest dus hoe ik sommige laden open ga krijgen wordt nog een uitdaging..
nu het nieuwe avontuur, de bullepezen die mochten ontdooien om vriezerruimte te creeeren, ik heb daar toch echt wel moeite mee ( kotssmiley ), dat schoonmaken ga ik niet doen, ik wil nog wel wat eraf knippen aan de onderkant die gooi ik dan wel in de droger maar de rest ga ik morgen ophangen buiten onder het afdak. Geen vlieg meer te bekennen volgens mij, ik denk dat het schoonmaken of er iets afsnijden me een stuk makkelijker afgaat als ze ietsjes gedroogt zijn, we zien het wel.
Nu iedereen in huis weet dat we ik piemels ga drogen val ik in de categorie mannenhaters, volgens mijn man en mijn dochters vragen of ik wel spoor en ze vinden dat het al erger met me wordt
, dat laatste klopt wel, als ik nog een keer over nog een vriezer begin moet ik mijn koffer pakken
, ze durven al geen ijs of brood meer uit de vriezer te halen. Ander voordeel is dat wel geen pizza's meer kopen en eten 
Wel voorgenomen even een koopstop, dan kan ik vriezer voor vriezer even leeg maken, ik heb alles gemixed gevuld ook met de oude voorraad, helemaal goed.
Welkom Breeze !
Alles zit in de vriezer, hoe is het mogelijk
nu het nieuwe avontuur, de bullepezen die mochten ontdooien om vriezerruimte te creeeren, ik heb daar toch echt wel moeite mee ( kotssmiley ), dat schoonmaken ga ik niet doen, ik wil nog wel wat eraf knippen aan de onderkant die gooi ik dan wel in de droger maar de rest ga ik morgen ophangen buiten onder het afdak. Geen vlieg meer te bekennen volgens mij, ik denk dat het schoonmaken of er iets afsnijden me een stuk makkelijker afgaat als ze ietsjes gedroogt zijn, we zien het wel.
Nu iedereen in huis weet dat we ik piemels ga drogen val ik in de categorie mannenhaters, volgens mijn man en mijn dochters vragen of ik wel spoor en ze vinden dat het al erger met me wordt
Wel voorgenomen even een koopstop, dan kan ik vriezer voor vriezer even leeg maken, ik heb alles gemixed gevuld ook met de oude voorraad, helemaal goed.
-
Breeze
Dat klopt inderdaad en die hebben ook heel veel barfspul. Ik haal daar eigenlijk alles wat ik op dit moment gebruik. Maar ook BreezeMarije Doedens schreef: Zit the doggy barn niet in hoofddorp? Die verkopen ook barf spullen.
wil wel eens wat anders proberen. Maar voor mensen met een kleine vriezer is het ideaal want het kan per kilo gekocht worden en
niet goed is geld terug.
whoehahahaha wat heb jij een goeie humor boris....ik zit hier hardop te lachen....boris2009 schreef: Eira, hoe is het met je vinger, inderdaad even laten prikken denk ik
Welkom Breeze !
Alles zit in de vriezer, hoe is het mogelijk, nooit gedacht namelijk
, die lamsribben waren lekker zeg, goed bevleesd, ik ben eigenlijk over de hele partij tevreden, goede koop geweest alles bij elkaar
, voor niks al die vriezerstress, nu is het wel zo dat ik aan het proppen ben geweest dus hoe ik sommige laden open ga krijgen wordt nog een uitdaging..
Nu iedereen in huis weet dat we ik piemels ga drogen val ik in de categorie mannenhaters, volgens mijn man en mijn dochters vragen of ik wel spoor en ze vinden dat het al erger met me wordt, dat laatste klopt wel, als ik nog een keer over nog een vriezer begin moet ik mijn koffer pakken
, ze durven al geen ijs of brood meer uit de vriezer te halen. Ander voordeel is dat wel geen pizza's meer kopen en eten
hmm weet niet of dat handig is geweest om je lades propvol te proppen...maar met een beetje bikwerk lukt t je vast wel...voorkanten kunnen er vaak vanaf...wel heel houden...
enne die bullepezen de klomp spiervlees eraf snijden idd en die kan je dus als spier geven. en de piemels zelf lekker in je droger leggen, gaat t lekker sneller... heb je erg veel?
je mag niet meer shoppen op bp...net als ik (ahum...)
sterkte met je koopstop...
-
Marije Lei
- 4-sterren

De buiten droog periode is redelijk over. Het is nu te vochtig en koud om het vlees goed te laten drogen. Besnijden valt, als je het eenmaal door hebt, best mee hoor 
Hihihi ik zeg ook steeds nu koop ik echt, echt, echt niks meer, eerst die vriezers leegeten.Boris2009: Wel voorgenomen even een koopstop, dan kan ik vriezer voor vriezer even leeg maken, ik heb alles gemixed gevuld ook met de oude voorraad, helemaal goed.
Maar ja, gek genoeg komt er altijd weer iets leuks voorbij en dan kan ik het weer niet laten.
Ik heb een flinke vrieskist waar alle nieuwe aankopen ingaat.
Daarnaast heb ik 3 laden vriezers, 1 voor vleesbot, 1 voor orgaan en 1 voor spiervlees.
Ik voer vanuit de laden vriezers er zo rouleert het en blijft er nooit iets lang onderin de vriezer liggen.
Helaas is het me nog niet gelukt een vriezer leeg te krijgen om schoon te maken.
ja Bordie lekker, veel, volgens mij 16 stuks, het wordt maar ontdooien denk ipv bikken, haha jij ook een koopstop
LOL
dank je Marije, ik hang ze eerst een paar dagen buiten denk dan maar en dan als ze niet meer lekken ( ? ) ofzo, dan gaan ze de garage in of ergens in een trapgat,
, jeez waar ga ik ze laten... nouja komt tijd komt raad
, maar dat besnijden.... ik denk niet dat ik het door wil hebben
, maar wie weet 
Ramses, dat geeft de burger moed, dat ook jij geen vriezer leeg krijg
, ik ben er ook bang voor, kan ik mezelf niet bannen hier voor een maand of drie 
dank je Marije, ik hang ze eerst een paar dagen buiten denk dan maar en dan als ze niet meer lekken ( ? ) ofzo, dan gaan ze de garage in of ergens in een trapgat,
Ramses, dat geeft de burger moed, dat ook jij geen vriezer leeg krijg
kopie van bericht Vivje:
Voor de snelle beslissers 25 oktober:
Wild konijn, hert en kwartel.. en misschien wel meer
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 608.0.html
Voor de snelle beslissers 25 oktober:
Wild konijn, hert en kwartel.. en misschien wel meer
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 608.0.html
ik wil wel maar mijn vriezer niet.... 
hier een beetje t zelfde....paar kleine gaatjes te zien....maar de volgende ronde wil ik wel graag mee doen...perro-4 schreef: ik wil wel maar mijn vriezer niet....![]()
-
Eira
- 3-sterren

Ik wil wel en mijn vriezer ook maar Eira wil niet... ze lust geen wild konijn, hert en kwartel..

ik heb een koopstop 
Ik zou best eens kangeroe en ree willen maar echt voorlopig geen plek, dus ik wacht ook even