Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Noord-holland
wij regelen wel een keer een leuk ritje. 
Goed plan, doen we!wij regelen wel een keer een leuk ritje.
-
Breeze
Re: Het-Barfers-noord-holland-verenigt-u-Topic
Maar als je bij Doggy Barn aangeeft dat je een bepaalde aanbieding op de site bij Richards hebt gezien, dan bestelt ze het ook voor die prijs voor je hoor. Want zo doe ik het nu ook.tess06 schreef: ik ben ff aan het vergelijken gegaan maar de doggy barn is wel duurder.
kalkoenfilet is bij richards nu in de aanbieding voor 2 euro en bij de doggybarn is die 2,75
kalkoennekken bij richards 2,65 bij de doggy barn 1,90( maar de prijs bij richards is voor een kilo. bij doggybarn per stuk)
Soms zijn lijntjes goedkoper, soms ook niet.
de meeste lijntje vindt je in vraag en aanbod, als je iets leuks ziet, kijk je in het topic of er een lijntje(vervoerder) deze kant op komt,dan kun je vragen of ze voor jou ook willen meenemen.
denk er wel om dat er wel vervoerskosten worden gerekend.
bij richards bestellen er genoeg mensen mee om aan het aantal kilo's te komen zodat er geen bezorg kosten worden gerekend.
en dan kun je ook 1 of 2 kilo bestellen je hoeft dan geen grote bestelling te doen.
Breeze
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Kijk dat klinkt hoopvol (hier zit de vriezer ook vol..........)job schreef: wij regelen wel een keer een leuk ritje.![]()
Vandaag krijgen de katten weer sinds lange tijd kwartel ben benieuwd (toen waren het nog vooral broketers)
hier een kop noord-hollander.
Tot hoe hoog in Noord-Holland gaat het lijntje van Jolanda 23 November?
Ik heb wel weer intresse in lama en hert en lamsribben.
hoi, het kan wat mij betreft tot in heerhugowaard komen want daar kom ik veel. misschien zijn er nog hogere bpers.....Jolly schreef: hier een kop noord-hollander.
oww als het tot HHW kan, ben ik al blij, vanuit Breezand is dat wel te doen.
Wie moet ik dan als vervoerder opgeeven in haar topic?
-
Marije Lei
- 4-sterren

Ha leuk een Breezander!
eh mij toch? ow eerst jose s en dan neem ik t mee vanaf haar.Jolly schreef: oww als het tot HHW kan, ben ik al blij, vanuit Breezand is dat wel te doen.
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
O misschien kun je het voor mij ook meenemen? 20 kg Lama.bordie schreef: eh mij toch? ow eerst jose s en dan neem ik t mee vanaf haar.
Dan kunnen we misschien onderling weer iets regelen (Sintmaartensvlotbrug/ Breezand)
ow ja das goed hoorpetramarcel schreef: O misschien kun je het voor mij ook meenemen? 20 kg Lama.
Dan kunnen we misschien onderling weer iets regelen (Sintmaartensvlotbrug/ Breezand)
Hey!!! Uitgestorven hier?? 
Heb nog voor bijna 100kg ruimte voor 23 november!
Heb nog voor bijna 100kg ruimte voor 23 november!
-
sella
Tja mijn vriezers zitten vol, ik had voor 2 ingeslagen, omdat ik dacht dat er een hond bij zou komen.
Ach heb ik voorlopig wel een maand of 3 eten genoeg op wat andere dingen na, maar spiervlees zat nu.
Ach heb ik voorlopig wel een maand of 3 eten genoeg op wat andere dingen na, maar spiervlees zat nu.
-
Breeze
Ook al???? Misschien een idee om een topice verzamelplaats voor vriezers erbij te openensella schreef: Tja mijn vriezers zitten vol, ik had voor 2 ingeslagen, omdat ik dacht dat er een hond bij zou komen.
Ik kijk ook nog wel eens bij andere verzamelgroepen.
Ik vind de groep van overijssel wel handig,
die hebben in de eerste topic een lijst gemaakt met plaatsnaam en daarbij alle barfers(+ evt. de echte naam)
is dat voor onze groep ook niet handig?
betekend alleen wat werk voor bordie
Ik vind de groep van overijssel wel handig,
die hebben in de eerste topic een lijst gemaakt met plaatsnaam en daarbij alle barfers(+ evt. de echte naam)
is dat voor onze groep ook niet handig?
betekend alleen wat werk voor bordie