Maar het is nu ook wild seizoen dus hoef ik geen overvolle vriezer te hebben
Verder worden er ook veel dingen aangeboden waar ik niks aan heb omdat fikkie er allergisch voor is, dat scheelt natuurlijk ook
Moderator: Charlie Angel
ja, ik wel hoor, en Qadir vind het allemaal primaMiranda 1 schreef: Ff wat anders, maar worden jullie ook zo hebberig van al dat lekkers dat te bestellen is voor je honden?
Ik moet echt op mijn handen zitten om niet nog meer te bestellen.![]()
Inderdaad, zo hebberig en daar heb ik me de laatste weken ook verschikkelijk op verkeken en mijn hele koelkast lag vol met vlees en ook de vriezer van vrienden.Miranda 1 schreef: Ff wat anders, maar worden jullie ook zo hebberig van al dat lekkers dat te bestellen is voor je honden?
Ik moet echt op mijn handen zitten om niet nog meer te bestellen.![]()

Ik heb een bestelling gedaan van 46,05 euro.joel schreef: Bestellen lupa
Er kan besteld worden!
Ws wordt er op 5 of 6 nov geleverd, ze kon er nog geen definitieve dag aan hangen. Op deze 2 dagen ben ik zelf de hele dag thuis en kan iedereen het de hele dag door komen halen.
Er kan besteld worden tot 2 november,
Als je bij de opmerking zet dat het om een groepsbestelling gaat en mijn afleveradres, moet het goed gaan
Op hun site staat dat er boven de 125 euro gratis bezorgd wordt, dus als we hier even een lijst maken met je forumnaam en je bedrag, kunnen we bijhouden hoever we zitten.
Voor degene die mijn adres niet heeft .... pb me even![]()

dat ga ik niet redden, ik ga dan richting denekamp voor mijn werk. zit daar tot het weekend. ik bel jolanda wel dat ik het zelf kom halen.joel schreef: Bestellen lupa
Er kan besteld worden!
Ws wordt er op 5 of 6 nov geleverd, ze kon er nog geen definitieve dag aan hangen. Op deze 2 dagen ben ik zelf de hele dag thuis en kan iedereen het de hele dag door komen halen.
Als je bij de opmerking zet dat het om een groepsbestelling gaat en mijn afleveradres, moet het goed gaan
Op hun site staat dat er boven de 125 euro gratis bezorgd wordt, dus als we hier even een lijst maken met je forumnaam en je bedrag, kunnen we bijhouden hoever we zitten.
Ik weet niet hoeveel kilo je wilde bestellen, maar ik zou het in de vriezer kunnen bewaren voor je tot het weekend?**Jillaroo** schreef: dat ga ik niet redden, ik ga dan richting denekamp voor mijn werk. zit daar tot het weekend. ik bel jolanda wel dat ik het zelf kom halen.

alleen wat gemalen bot voor Jill verder verwacht ik niet veel.joel schreef: Ik weet niet hoeveel kilo je wilde bestellen, maar ik zou het in de vriezer kunnen bewaren voor je tot het weekend?
**Jillaroo** schreef: alleen wat gemalen bot voor Jill verder verwacht ik niet veel.
Ik zelf heb 29,00 euroBurretje schreef: Ik heb een bestelling gedaan van 46,05 euro.
Ik heb voor 25,75 euro besteld!joel schreef: Ik zelf heb 29,00 euro

joel schreef: Ik zelf heb 29,00 euro
Wil je mij je adres sturen?joel schreef: Bestellen lupa
Er kan besteld worden!
Je bent me voor, bedankt!Burretje schreef: Even een lijstje van de Lupa bestelling via Joël
Burretje: 46,05 euro.
Joël: 29,00 euro
*Sanne*: 25,75 euro
Totaal nu 100,80 euro