Ramses1 schreef:
Ik wist het en wat nog erger is.... Het stopt niet maar het gaat alleen maar erger worden.... hihihi
Dank je, maar heb wel een probleem. Mw heeft nu dus ook mijn vriezer compleet in gebruik.
En daar had ik dit weekend ook aanvulling voor gekocht Snik snik
Ik wil me hier ook even voorstellen.
Ik ben Truida en woon in Den Helder samen met Rocky een malthees (ex)reutje.
Rocky zit op KVV, krijgt 1 keer in de week een hele makreel of haring en 1 keer in de week een lamsrib.
Omdat Rocky maar max. 120 gram op een dag eet is het voor mij lastig om te Barfen.
Ik zit vaak wel verlekkert te kijken naar jullie lijntjes en bestellingen.
Voor mij zou het dan vnl. gaan om een goede lap paardenvlees voor de droger en als aanvulling op een lamsrib of Kiezebrinkmix. Hij heeft wel eens een keer een kwartelkarkasje gehad.
Rocky is wel allergisch voor oa. granen, kip en rund.
Maar ik heb helaas geen auto wel een scootmobiel. Dus als er eens iets is misschien kan dan 1 van de forummers die in Den Helder of Julianadorp woont iets voor mij meenemen.
Truida schreef:
Rocky zit op KVV, krijgt 1 keer in de week een hele makreel of haring en 1 keer in de week een lamsrib.
Omdat Rocky maar max. 120 gram op een dag eet is het voor mij lastig om te Barfen.
Voor mij zou het dan vnl. gaan om een goede lap paardenvlees voor de droger en als aanvulling op een lamsrib of Kiezebrinkmix. Hij heeft wel eens een keer een kwartelkarkasje gehad.
Maar ik heb helaas geen auto wel een scootmobiel. Dus als er eens iets is misschien kan dan 1 van de forummers die in Den Helder of Julianadorp woont iets voor mij meenemen.
Owja....
Ik zal mezelf weer even binnenkort een schop onder mijn eigen kont geven en weer wat weken barfmenu voor je samenstellen...
welkom op bp.
jammer dat je een end nr boven woont...anders had ik graag af en toe wat bij je gebracht, maar lees dat jose dat al doet. grandioos.
bordie schreef:
wie in nh barft/kvv er allemaal???
en waar komen jullie vandaan??
het lijkt me leuk/handig om bestellingen/adresjes/tips met elkaar te delen....