oke dames dan laat ik ze in de vriezer. misschien volgende ronde.bea schreef: Nee doe maar niet als het te erg stinkt willen ze het niet.![]()
Verzamelgroep Utrecht
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep Utrecht
Hoelaat wilde je dinsdag langskomen Bea. Het kan misschien in Soest logeren.baileys schreef: Is goed hoor.
ik lees meebaileys schreef: Hoelaat wilde je dinsdag langskomen Bea. Het kan misschien in Soest logeren.
Heb een plekje in Soest voor haar gevonden en haar een pb gestuurd. Even afwachten dus.bordie schreef: ik lees mee
mooi, dan zet ik het bij de rest vd bestelling.baileys schreef: Heb een plekje in Soest voor haar gevonden en haar een pb gestuurd. Even afwachten dus.
Dank je wel. Je hebt pb terugbaileys schreef: Heb een plekje in Soest voor haar gevonden en haar een pb gestuurd. Even afwachten dus.
Je hebt er 1 terugbea schreef: Dank je wel. Je hebt pb terug
Nogmaals bedankt. 
Ik rij net weg bij bordie, en rechtstreeks de file in
. Ik ga eerst langs Soest om daar de vriezer te vullen.
Ik meld me weer als ik daar weg rij.
file op zondag?baileys schreef: Ik rij net weg bij bordie, en rechtstreeks de file in. Ik ga eerst langs Soest om daar de vriezer te vullen.
Geen probleem in NL.
Ben nu in soest, meteen de boel even portioneren.
Heeft er iemand zin om er dadelijk meteen een rondje Nieuwegeins park aanvast te knopen?
Ben nu in soest, meteen de boel even portioneren.
Heeft er iemand zin om er dadelijk meteen een rondje Nieuwegeins park aanvast te knopen?
O zou heeeeeel graag willen, maar ben nog aan het werk 
Tot hoe laat moet je, of te wel, hoe laat zou je kunnen?
- essie74
- 5-sterren

- Contacteer:
hallo dames en heren,
Voor evt vrieskisten, kasten en lade vriezers kan ik jullie van harte de volgende persoon aanbevelen.
Witgoedhal te Utrecht!
2e hands vriezer en vrieskasten ed nagekeken en gemaakt indien nodig en natuurlijk voor weinig geld een prima kistje, kastje ! wellicht interessant voor jullie?? ook als je eigen vrieskist kapot is, je kunt hem altijd bellen!!!
06 430 816 99 Veel plezier!!
Groeten,
Esther
Voor evt vrieskisten, kasten en lade vriezers kan ik jullie van harte de volgende persoon aanbevelen.
Witgoedhal te Utrecht!
2e hands vriezer en vrieskasten ed nagekeken en gemaakt indien nodig en natuurlijk voor weinig geld een prima kistje, kastje ! wellicht interessant voor jullie?? ook als je eigen vrieskist kapot is, je kunt hem altijd bellen!!!
06 430 816 99 Veel plezier!!
Groeten,
Esther
de komende 2 weken moet ik veel werken, maar ik kan wel op 5,6,7, nov of na 15 nov. misschien dan een keer afspreken?baileys schreef: Tot hoe laat moet je, of te wel, hoe laat zou je kunnen?
Misschien meer mensen zin om mee te lopen?