help groen heldere afscheiding.foute boel?
Moderator: Lizzy
Re: help groen heldere afscheiding.foute boel?
Gefeliciteerd!!!!
Wauw, twaalf pups! Van harte gefeliciteerd, heerlijk dat het goed is gegaan 
Wow... met een auto vol terug naar huis ( okè op de heenweg waren ze er ook bij, maar dat was anders..
)
Ontzettend gefeliciteerd !!
Ontzettend gefeliciteerd !!
OMG!! Wat een GE-WEL-DIG nieuws!!!!!!!!!!! Ik ben ZO blij voor je!!!!!!!!! Hoe is het met mams?
(is dus een KS geworden.... Alles goed gegaan? Ben je blij dat je gegaan bent? We horen het zo wel. Goh, wat ben ik blij, mooiste nieuws van de dag!)
(is dus een KS geworden.... Alles goed gegaan? Ben je blij dat je gegaan bent? We horen het zo wel. Goh, wat ben ik blij, mooiste nieuws van de dag!)
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
haha er is iemand ook heel blijLizzy schreef: OMG!! Wat een GE-WEL-DIG nieuws!!!!!!!!!!! Ik ben ZO blij voor je!!!!!!!!! Hoe is het met mams?
Gelukkig! Gefeliciteerd !
Zeker het mooiste nieuws vandaagLizzy schreef: OMG!! Wat een GE-WEL-DIG nieuws!!!!!!!!!!! Ik ben ZO blij voor je!!!!!!!!! Hoe is het met mams?
-
sella
Oh wat fijn dat er 12 gezonde kinders zijn.
Nu maar lekker thuiskomen, mams lekker bij laten komen, en dan snel opknappen voor mams!
Nu maar lekker thuiskomen, mams lekker bij laten komen, en dan snel opknappen voor mams!
Ooo gelukkig ze zijn er.
Ben benieuwd naar hoe het gegaan is.
Maar voor nu heel erg gefeliciteerd.
Ben benieuwd naar hoe het gegaan is.
Maar voor nu heel erg gefeliciteerd.
Wat een heerlijk bericht, ik moest er de hele dag aan denken!
Ik ben reuze benieuwd naar de verhalen
Ik ben reuze benieuwd naar de verhalen
Lizzy of Angelique zet er maar een slotje op!
Het verhaal staat in de bar :-)
Het verhaal staat in de bar :-)
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Geweldig, das een grote opluchting, gefeliciteerd!!!!
Ik zou zo graag nog een verslagje van je krijgen over wat er gebeurd is in Sleeuwijk, of jullie een echo hebben gedaan, wat jullie heeft doen besluiten voor de KS te gaan
. Ik snap dat je nu helemaal geen tijd hebt voor dat soort dingen (je hebt wel andere dingen aan je hoofd) maar het zou zo leerzaam zijn voor ons

Over een aantal dagen zal ik dat doenLizzy schreef: Ik zou zo graag nog een verslagje van je krijgen over wat er gebeurd is in Sleeuwijk, of jullie een echo hebben gedaan, wat jullie heeft doen besluiten voor de KS te gaan. Ik snap dat je nu helemaal geen tijd hebt voor dat soort dingen (je hebt wel andere dingen aan je hoofd) maar het zou zo leerzaam zijn voor ons
![]()
![]()