Het meisje straalt gewoon
Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Noord-holland
Bordie, wat heb je een leuke foto als onderschrift!
de bohmann is 250 watt , als deze 12 uur draait ben je gemiddeld 60 cent kwijtAussieSue schreef: weet iemand trouwens hoe duur het is dat drogen? Mijn droger is 500 watt en heeft 2 standen, maar hoe warm hij wordt weet ik niet, had er een keer een thermometer in gelegd maar die was toen gesmolten op de hoogste stand...![]()
Oh ja, zeker hele leuke fotoRamses1 schreef: Bordie, wat heb je een leuke foto als onderschrift!
Het meisje straalt gewoon![]()
Echt? Wat goedkoop! Leuk om te wetende bohmann is 250 watt , als deze 12 uur draait ben je gemiddeld 60 cent kwijt
Re: interessepeiling parelhoenkarkas Appeltern (foto's)
Is er genoeg interesse (lees: ruimte
) in Noord Holland om deze maand nog een lijntje te gaan rijden?
Ik kan genoeg kilo's vervoeren en een combi-ritje (tussenstop ergens in de buurt van Utrecht?) kan het aantrekkelijker maken.
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 3.html#new
Is er genoeg interesse (lees: ruimte
Ik kan genoeg kilo's vervoeren en een combi-ritje (tussenstop ergens in de buurt van Utrecht?) kan het aantrekkelijker maken.
-
Marije Lei
- 4-sterren

Ik heb geen plek 
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ga vanavond m;n haas en fazant inpakken en in de vriezer stoppen, dan weet ik of ik nog wat ruimte heb maar veel meer dan 10 kg zal het niet worden, vermoed ik ....................
-
Eira
- 3-sterren

Ik mag vanaf januari weer bestellen...Ramses1 schreef: Re: interessepeiling parelhoenkarkas Appeltern (foto's)
Is er genoeg interesse (lees: ruimte) in Noord Holland om deze maand nog een lijntje te gaan rijden?
jij ook volle vriezers?Eira schreef: Ik mag vanaf januari weer bestellen...![]()
-
Eira
- 3-sterren

Er zit een hoop zalm in van een zeker persoonbordie schreef: jij ook volle vriezers?![]()
23 nov gaat t eruitEira schreef: Er zit een hoop zalm in van een zeker persoon![]()
![]()
-
Eira
- 3-sterren

bordie schreef: 23 nov gaat t eruit![]()
En daarna moet Eira de kleine vriezer leegeten voor eind december want ik het zou verhuistechnisch wel handig zijn om een lege vriezer in het nieuwe huis te zetten, een dag te kunnen laten staan en dan vullen met vlees uit de andere vriezer en daarna de andere vriezer mee te verhuizen. Pff.. wat een gedoe is dat barfen toch.. een zak br*k is veel makkelijker en daar zit toch ook alles in wat ze niet nodig hebben
Laatst gewijzigd door Eira op ma 12 nov 2012, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Ha mensen, ik kom letterlijk even buurten.
Op 2 februari ga ik vlees halen bij job en breng het dan naar Lelystad.
Voor wie wil kan ik dan ook meenemen dat het door iemand in leystad opgehaald wordt.
Topic volgt tzt .....
Groetjes Simone
Op 2 februari ga ik vlees halen bij job en breng het dan naar Lelystad.
Voor wie wil kan ik dan ook meenemen dat het door iemand in leystad opgehaald wordt.
Topic volgt tzt .....
Groetjes Simone
-
Breeze
Arme Eira, moet je op rantsoen? Je mag van mij wel een portie hoorEira schreef:![]()
En daarna moet Eira de kleine vriezer leegeten voor eind december want ik het zou verhuistechnisch wel handig zijn om een lege vriezer in het nieuwe huis te zetten, een dag te kunnen laten staan en dan vullen met vlees uit de andere vriezer en daarna de andere vriezer mee te verhuizen. Pff.. wat een gedoe is dat barfen toch.. een zak br*k is veel makkelijker en daar zit toch ook alles in wat ze niet nodig hebben![]()
![]()
Breeze
-
Eira
- 3-sterren

Eira moet juist dooreten want ik heb nog 1 propvolle vriezer, 1 halfvolle vriezer en er komt de komende paar weken nog 15 kilo bij. En ik zou voor de verhuizing heel graag 1 vriezer leeg hebben.. maar mijn legevriezierfobie en barfverslaving maken dat erg moeilijkBreeze schreef: Arme Eira, moet je op rantsoen? Je mag van mij wel een portie hoor
Breeze