Verzamelgroep Utrecht
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep Utrecht
Heeft er iemand wel eens konijnenniertjes van Lupa besteld?
-
Miranda 1
- 5-sterren

[quote="baileys"]
[/quote]
Ik heb die in het begin van het barfen besteld. Volgens mij zijn dat die van kiezebrink met heel veel vet.
Ik heb nog wel wat kilo's van Orinake liggen. Als je maar 1 of 2 kilo nodig hebt mag je het wel overnemen. Dan moet ik ff rekenen hoeveel ik kwijt kan.
[/quote]
Ik heb die in het begin van het barfen besteld. Volgens mij zijn dat die van kiezebrink met heel veel vet.
Ik heb nog wel wat kilo's van Orinake liggen. Als je maar 1 of 2 kilo nodig hebt mag je het wel overnemen. Dan moet ik ff rekenen hoeveel ik kwijt kan.
Ik heb ze al in huis en vind het echt heel erg. Tis meer vet als niertjes en dat voor 2,70 ???
-
Miranda 1
- 5-sterren

Klopt. Ik koop die ook niet meer. Haal ze wel bij orinake. Tenminste nier voor je geld.
Alle konijnenniertjes die je ergens kan bestellen komen bij kiezebrink vandaan.
Tenminste dat is mijn ervaring. Heb ze eens bij versvoer besteld = kiezebrink, richard = kiezebrink, caroba = kiezebrink
Heb toen bij orinake besteld en wil nooit meer andere niertjes
En dan had ik nog blijkbaar mazzel met de kiezebrink niertjes want meer dan 30% vet heb ik er nooit aan gehad.
Heeft iemand trouwens ervaring met de konijnkarkassen van lupa?
En dan het liefst die met kop, nek stuk borst 10kg
Zijn ze goed bevleesd en hoe groot/zwaar zijn ze?
Ik heb nu die van orinake, prima kwaliteit maar fikkie heeft meer voeding nodig dus als die van lupa net zo mooi zijn maar groter dan wil ik die eens proberen.
Tenminste dat is mijn ervaring. Heb ze eens bij versvoer besteld = kiezebrink, richard = kiezebrink, caroba = kiezebrink
Heb toen bij orinake besteld en wil nooit meer andere niertjes
En dan had ik nog blijkbaar mazzel met de kiezebrink niertjes want meer dan 30% vet heb ik er nooit aan gehad.
Heeft iemand trouwens ervaring met de konijnkarkassen van lupa?
En dan het liefst die met kop, nek stuk borst 10kg
Zijn ze goed bevleesd en hoe groot/zwaar zijn ze?
Ik heb nu die van orinake, prima kwaliteit maar fikkie heeft meer voeding nodig dus als die van lupa net zo mooi zijn maar groter dan wil ik die eens proberen.
Ik heb hem een mail gestuurd en gezegd dat ik niet akkoord ga met deze kwaliteit en graag een oplossing wil.
Antwoord was dat hij altijd deze kwaliteit heeft, over een oplossing werd niet gesproken....
Antwoord was dat hij altijd deze kwaliteit heeft, over een oplossing werd niet gesproken....
-
Miranda 1
- 5-sterren

Ik rij 1 december naar Arnhem voor de rundenproducten van Nadia. Dus als ik voor iemand iets moet mee nemen dan hoor ik het wel.
Miranda, heb even naar het topic gekeken, maar heb nog geen droger (weet ook niet of ik die ga aanschaffen) en vers .......tja, weet het niet......
En strot, droog je die ook? Of waar reken je dat onder, extraatje of spier/orgaan?
En strot, droog je die ook? Of waar reken je dat onder, extraatje of spier/orgaan?
-
Miranda 1
- 5-sterren

Strot droog ik niet. Is te groot. Ik geef het als tussendoor of soms als bot.
Iemand hier interesse in 3kg eendenbillen?
Zijn wilde eendenbillen met nog voetjes eraan, komen bij Richard vandaan en kost 2,75 per kilo.
Heb ik gekocht voor de katten maar die vinden het niet te pruimen
De hond eet het wel, wonderbaarlijk want die vind wilde eend eigenlijk niet te vreten, maar aangezien ik haar porties voor een aantal weken al klaar heb ligt het anders hier maar in de vriezer en daarna moet ik nog puzzelen hoe ik het dan in haar menu krijg.
Dus als ik iemand anders er blij mee kan maken hoor ik het graag
Zijn wilde eendenbillen met nog voetjes eraan, komen bij Richard vandaan en kost 2,75 per kilo.
Heb ik gekocht voor de katten maar die vinden het niet te pruimen
De hond eet het wel, wonderbaarlijk want die vind wilde eend eigenlijk niet te vreten, maar aangezien ik haar porties voor een aantal weken al klaar heb ligt het anders hier maar in de vriezer en daarna moet ik nog puzzelen hoe ik het dan in haar menu krijg.
Dus als ik iemand anders er blij mee kan maken hoor ik het graag
Sita zou het vast wel lekker vinden, maar mijn vriezer zit nog BARSTENSvol.......... 
Ff bij jullie meelezen en posten 
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 309.0.html???
Ik denk erover om dit te gaan ophalen bij Job maar onderzoek eerst of er genoeg interesse is?
Groetjes Ramses1/Jess
Ik denk erover om dit te gaan ophalen bij Job maar onderzoek eerst of er genoeg interesse is?
Groetjes Ramses1/Jess
Ik had hem al gezien maar mijn vriezer wil niet meewerken. 
Pas in januari heb ik weer ruimte.
Pas in januari heb ik weer ruimte.
Ja hier ook.
Veel belangstelling voor jouw mooie producten maar ik heb pas weer ruimte vanaf begin 2013
Veel belangstelling voor jouw mooie producten maar ik heb pas weer ruimte vanaf begin 2013
-
Miranda 1
- 5-sterren

Het is voor mij ook te vroeg. In januari heb ik er wel interesse in.Ramses1 schreef: Ff bij jullie meelezen en posten
Groetjes Ramses1/Jess