Guus is ziek en zwelt enorm op, update pag 12
Moderator: Lizzy
-
yvette_van_alert
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Guus is ziek en zwelt enorm op, nog dikker en toeval gekregen
Guus word weer opgezetter en minder fit. De prednison moet afgebouwd worden voor verder onderzoek. Het voelt voor mij niet goed zo.
De dierenarts is bang dat de opleving slechts tijdelijk is geweest.
Maar een pluspunt is dat zijn hartslag wel verbeterd is. van 60 naar 80 p/minuut. Echter dit was kort nadat hij vol uithaalde naar de dierenarts. Het gekke is dat dit weer het zelfde 'pijnpunt' in zijn buik is wat de ene keer wel zeer doet en de andere keer niet. Op de echo is daar niets te zien, er is niets te voelen en ook aan de buitenkant niets bijzonders te zien... heel vaag weer.
Met de hartslag van 60 had hij 80 mg prednison en nu heeft hij 20 mg per dag. Mogelijk dat hij nu dikker is geworden door de prednison. Ik ga morgen naar 10 een aantal dagen en dan verder afbouwen.
De dierenarts is bang dat de opleving slechts tijdelijk is geweest.
Maar een pluspunt is dat zijn hartslag wel verbeterd is. van 60 naar 80 p/minuut. Echter dit was kort nadat hij vol uithaalde naar de dierenarts. Het gekke is dat dit weer het zelfde 'pijnpunt' in zijn buik is wat de ene keer wel zeer doet en de andere keer niet. Op de echo is daar niets te zien, er is niets te voelen en ook aan de buitenkant niets bijzonders te zien... heel vaag weer.
Met de hartslag van 60 had hij 80 mg prednison en nu heeft hij 20 mg per dag. Mogelijk dat hij nu dikker is geworden door de prednison. Ik ga morgen naar 10 een aantal dagen en dan verder afbouwen.
Jeetje, wat vreselijk dat je nog steeds niet weet wat het is. Ik hoop dat je binnenkort toch wat meer te weten komt.
Sterkte met je vent.
Sterkte met je vent.
Hoe is het met Guus, is er al verbetering??
*dikkekroel
*dikkekroel
-
yvette_van_alert
- 5-sterren

- Contacteer:
Guus blijft voorlopig op 20 mg pred staat. Helaas weet ik nog niet wat hij heeft maar weet ik wel dat hij weer een uur kan spelen en weer vrolijk is. Hij heeft een vreemde plek op zijn bil gekregen maar lijkt verder nergens last van te hebben en is weer een stuk afgeslankt. Lief dat je naar hem vraag Neally
-
Lil
Fijn dat hij het op de pred goed doet! Ik zou hem ook erop laten staan ;-)
Fijn dat ie weer zin heeft aan spelen.
Ben benieuwd naar Guus, hij is al zo lang in de lappenmand, en dan zo opzwellen.
Niet weten wat er met hem is.
Hoop dat ie zich door de prednison (paardenmiddel) toch wat beter gaat voelen en dat er iets uit onderzoek naar voren komt.
Sterkte!
Ben benieuwd naar Guus, hij is al zo lang in de lappenmand, en dan zo opzwellen.
Niet weten wat er met hem is.
Hoop dat ie zich door de prednison (paardenmiddel) toch wat beter gaat voelen en dat er iets uit onderzoek naar voren komt.
Sterkte!
Wat vervelend voor jullie allebei dat nog steeds niet duidelijk is wat hem scheelt
.
Ha Yvette,
alweer een maand verder.
Hoe is het met super speurneus Guus?
Is er al wat duidelijkheid omtrent zijn opzwellingen en toevallen?
Hoop voor hem en jou dat hij wat in een wat betere conditie is.

alweer een maand verder.
Hoe is het met super speurneus Guus?
Is er al wat duidelijkheid omtrent zijn opzwellingen en toevallen?
Hoop voor hem en jou dat hij wat in een wat betere conditie is.
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

k moest er vandaag ook weer aan denken.......hoe gaat t met hem?
-
yvette_van_alert
- 5-sterren

- Contacteer:
Update Guus
Ik ben onlangs met Guus naar Erwin geweest in Heiloo. Had ik dat maar eerder gedaan!
Erwin zag hem en had gelijk een diagnose. Trage schildklier. Guus knapt al weken met de dag op.
Ik ben onlangs met Guus naar Erwin geweest in Heiloo. Had ik dat maar eerder gedaan!
Erwin zag hem en had gelijk een diagnose. Trage schildklier. Guus knapt al weken met de dag op.
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Guus is ziek en zwelt enorm op, update pag 12
Jeetje wat goed!
Tja als je alles van te voren wist........... maar in elk geval gaat het nu weer de goeie kant op, super!
Tja als je alles van te voren wist........... maar in elk geval gaat het nu weer de goeie kant op, super!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Das echt supernieuws zeg.
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Supernieuws!!
Wat fijn dat het nu beter gaat!
Maar schildklier kwam toch eerder niet uit het bloedonderzoek?
-
yvette_van_alert
- 5-sterren

- Contacteer:
Klopt hij valt binnen de normaal waarde.. maar het klinisch beeld is duidelijk van een schildklier patient waardoor Erwin er van overtuigd was dat dit het was. En hij heeft weer lovehandles.. Hij zit niet meer zo strak in zijn vel dat je denkt hij klapt elk moment. Oke hij is nog opgezet maar veel minder als dat hij was.Sanyo schreef: Wat fijn dat het nu beter gaat!