Hond 9 maanden enorme diarree, moet rijst en gekookte kip?
Moderator: Lizzy
Re: Hond 9 maanden enorme diarree, moet rijst en gekookte kip?
of DarmClear van de Groene Os!
Bedankt voor de tips. Ik ga de produkten die jullie noemen ook eens opzoeken. Gaat gelukkig al wel iets beter met haar vandaag. Ze heeft een klein beetje gedronken en is heel even van haar kleed afgekomen om door de kamer heen te lopen. Na dat rondje sliep ze meteen weer heel diep. En dat voor een hond die normaal zo vol leven zit. Bruist van de energie en elke dag een flinke tijd in de polder moet rennen vliegen en springen om haar energie kwijt te raken.
Ik denk ook dat het die bagger is geweest eigenlijk of een of ander heftig virus.
Tîjgerpuck ik heb net allebei de produkten bekeken die jij noemde en ik geef haar nu al probiotica. Dan kan ik misschien beter de Puur spijsvertering geven omdat die geen probiotica bevat? Of de probiotica achterwege laten en de Phytonics geven.
Ik was trouwens bij de reformzaak vandaag en van die okugest hebben ze alleen tabletten die je in je mond uiteen moet laten vallen? Hoe doen jullie dat bij honden? In water oplossen? Of gewoon achter in hun bek ingeven?
Ik denk ook dat het die bagger is geweest eigenlijk of een of ander heftig virus.
Tîjgerpuck ik heb net allebei de produkten bekeken die jij noemde en ik geef haar nu al probiotica. Dan kan ik misschien beter de Puur spijsvertering geven omdat die geen probiotica bevat? Of de probiotica achterwege laten en de Phytonics geven.
Ik was trouwens bij de reformzaak vandaag en van die okugest hebben ze alleen tabletten die je in je mond uiteen moet laten vallen? Hoe doen jullie dat bij honden? In water oplossen? Of gewoon achter in hun bek ingeven?
-
sella
Ik laat ze gewoon smelten in de wangzak.
ik laat Reus een beetje verpulverd pilletje okugest van mijn hand likken. als ie dat niet wilt, dan verpulveren en zo in de bek strooien zegmaar.
Van Marije de theelepel truc geleerd. Okugest verpulveren tussen twee theelepeltjes en in de bek gieten.
Sterkte daar!
Sterkte daar!
Bedankt jongens! Echt super al jullie tips! Ons meisje begint weer een beetje te snurken. Ben zo blij dat dat doodstille er in elk geval af is, dat was echt akelig. Maar beweging is er nog niet in haar te krijgen.
Heb er vanavond wel wat voeding ingekregen, maar dat is blijkbaar zo uitputtend voor haar dat ze gelijk weer uren ligt te slapen.
Heb er vanavond wel wat voeding ingekregen, maar dat is blijkbaar zo uitputtend voor haar dat ze gelijk weer uren ligt te slapen.
Drinkt ze wel voldoende ?
Ze is natuurlijk erg veel vocht kwijtgeraakt plus die koorts er nog bij !
Beterschap!
Ze is natuurlijk erg veel vocht kwijtgeraakt plus die koorts er nog bij !
Beterschap!
Hoi Daantje, nee ze drinkt nauwelijks. Ze drinkt normaal al weinig maar nu zo goed als niets. Het gekookte water wat ik nu even over haar kvv en paardenvlees heengiet giet ik niet af, zodat ze zo wat binnen krijgt, maar ze heeft ook nog maar 1x wat gegeten vandaag. Ze is te vermoeid. En als ik met een spuitje wat in haar wang spuit begint ze te kokken.
Pfjoe, goed drinken is wel een must, bij heftige diarree en koorts. 
Even overleg met je da over hoe er voldoende vocht in te krijgen is? Desnoods een infuus, als ze niet zelf wil drinken?
Sterkte weer!
Even overleg met je da over hoe er voldoende vocht in te krijgen is? Desnoods een infuus, als ze niet zelf wil drinken?
Sterkte weer!
Ja eens, dwangdrinken of infuus er in. Ik vind het nog steeds wel heel heftig hoor.... Laat desnoods, zou je voor een infuus gaan, direct een bloedje prikken.
Oei ja ,zou direct aktie hierop ondernemen,ze is anders echt te lang zonder vocht !
Ja, ik ben het met je eens. Ik vind ook dat je terug moet naar de DA. Dit duurt te lang.
Hoe gaat t nu met je meisje ??
Krijgt ze voldoende vocht binnen?
Krijgt ze voldoende vocht binnen?
Ik ben ook wel benieuwd...