Eira schreef: Eira moet juist dooreten want ik heb nog 1 propvolle vriezer, 1 halfvolle vriezer en er komt de komende paar weken nog 15 kilo bij. En ik zou voor de verhuizing heel graag 1 vriezer leeg hebben.. maar mijn legevriezierfobie en barfverslaving maken dat erg moeilijk![]()
Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Noord-holland
-
Breeze
He Eira als jou vrouwtje nou een vriezer kwijt wil, mijn vrouwtje wil l wel een bij hoor enne ik eigenlijk ook wel, Heb maar 1 kleintje met 4 laadjesbordie schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
snik snik heb medelijden met mij
Breeze
Breeze zo zijn we allemaal begonnen
ik heb er nu drie 
Hier staan er nu 5... Alleen voor de honden..Breeze zo zijn we allemaal begonnen ik heb er nu drie
1 met 6 laden, 1, met 4 laden, 2 met 3 laden en een 400 liter kist...
Ik wil er een grote kist bij en dan gaan de kleintjes weg of blijven staan voor noodgevallen
Zowel de honden als ik hebben een vlees verslaving...hihi
ik hou het bij 1 vriezer met 6 laden, 1 kleintje met 3 lades voor reserve.
als ik meer vriezers heb, zouden ze alleen maar vol gestopt worden......
mijn hondje gaat met 270 gram per dag al niet zo hard....
als ik meer vriezers heb, zouden ze alleen maar vol gestopt worden......
mijn hondje gaat met 270 gram per dag al niet zo hard....
-
Breeze
Als je een kleinere weg gaat doen wil je dan aub aan mij denken?Ramses1 schreef: Hier staan er nu 5... Alleen voor de honden..![]()
1 met 6 laden, 1, met 4 laden, 2 met 3 laden en een 400 liter kist...
Ik wil er een grote kist bij en dan gaan de kleintjes weg of blijven staan voor noodgevallen
Zowel de honden als ik hebben een vlees verslaving...hihi
Breeze
Ja dat zal ik doen.Als je een kleinere weg gaat doen wil je dan aub aan mij denken?
Breeze
Dan doe ik het toch heel netjes met twee grote honden en 1 kleine vriezer met 3,5 lade en een grote vriezer met 5,5 lade 
Nadeel is wel dat ik niet altijd mee kan doen, zoals nu met de parelhoentjes van Job, waar ik nu nog steeds over twijfel of het zal passen of niet.
Straks eerst maar weer 30 kilo malen en dan kijken hoeveel ruimte er nog over is
Nadeel is wel dat ik niet altijd mee kan doen, zoals nu met de parelhoentjes van Job, waar ik nu nog steeds over twijfel of het zal passen of niet.
Straks eerst maar weer 30 kilo malen en dan kijken hoeveel ruimte er nog over is
De duifjes zijn geen succes, dus wil ik ze wel weer kwijt. Het is ruim 2.6 kg, eventueel ruilen voor wat anders of 4.50 euro. Ze liggen in Obdam in de vriezer. gr 1eboa/petra
-
Marije Lei
- 4-sterren

Jose; ik zag dat Jolanda ook nu die kleine duifjes heeft waar mijn katten lijp op zijn. Nu heb ik niet dringend nodig maar als Jolanda meer bestellingen nodig heeft om aan een volle doos te komen zouden er dan een paar met jou mee deze kant op mogen?
Volgens mijn lijstje in dat topic zelf heb ik nog ruimte.Marije Doedens schreef: Jose; ik zag dat Jolanda ook nu die kleine duifjes heeft waar mijn katten lijp op zijn. Nu heb ik niet dringend nodig maar als Jolanda meer bestellingen nodig heeft om aan een volle doos te komen zouden er dan een paar met jou mee deze kant op mogen?
Gooi maar een balletje op, ik zag er meerdere voor die duifjes en hadden liever ook geen 96 stuks haha!
-
Marije Lei
- 4-sterren

Heb mijn lijst weer ge-update en kan nog 20kg kwijt.Marije Doedens schreef: Super!
Qua gewicht stellen die beestjes geen drol voor natuurlijk, desnoods prop ik ze in het dashboardkastje!
Ik zie het zo wel bij Jolanda der topic verschijnen.
-
Marije Lei
- 4-sterren

Nee het is echt net niks maar de katten vinden ze godelijk! (met deze duifjes heb ik ze op barf gekregen, daar voor werd zelfs met een stukje kipfilet in de voerbak de hele maaltijd geweigerd
)
ohh mag ik ook een paar diamantduifkes??Marije Doedens schreef: Nee het is echt net niks maar de katten vinden ze godelijk! (met deze duifjes heb ik ze op barf gekregen, daar voor werd zelfs met een stukje kipfilet in de voerbak de hele maaltijd geweigerd)