De honden worden op verschillende tijdstippen gevoerd. Daar kan dus een tijdsduur van langer dan 24 uur tussen zitten. Fido snaait niet tijdens het uitlaten. De bloterikken snaaien wel ongeacht wel of niet vasten. Er zit geen verschil in frequentie van het snaaien.
De kleintjes vasten minder lang dan de Border Collie. Simpel; buikjes zijn zo klein dat ze met minder maaltijden hun hoeveelheid benodigde energie dus voeding niet kwijt kunnen zonder buikpijn.
Niet alleen de honden vasten regelmatig maar ik ook. Ik zie wel degelijk het voordeel van vasten. Je moet eerst energie verbranden voordat je weer "bijtankt" en de organen krijgen rust en tijd om te herstellen.
Niet alle honden gaan goed met vasten dus ik zou zeker even aankijken hoe het gaat bevallen. Niks moet
En dan zou de wolf ook heel veel meer gezondheidklachten gaan ontwikkelennova schreef: Hier wordt niet gevast. Mijn honden vreten op zo een dag dan beslist alles wat ze beter kunnen laten liggen.
Bovendien, ik zelf vast ook niet. Ik zie ook de meerwaarde niet van vasten voor honden.
Als wolven dagelijks een maaltijd te pakken zouden krijgen, zonder er moeite voor te moeten doen, dan zou een wolf ook niet vasten.
Maar succesloos jagen , levert wel eens een vastendag op voor de wolf . Dat is dan het lot, niet de keuze, anders zouden ze niet jagen.