Ik had gisteren weer eens een andere da dan mijn eigen in de praktijk...
wat staat er allemaal in de computer over voeding... dat is niet goed hoor!
Ik zeg neeeeee... ik moet die brokjes van rc voeren waar ze allergisch voor is, he mevrouw?
Allergisch voor de speciale brokjes van rc? Ja, lees dan verder in de computer. o ja, staat hier.
Maar zo worden ze niet oud he mevrouw.... neeeee mevrouw, voer al sinds 2004 op deze manier. Mijn reu was doodziek en is inmiddels al 8 jaar gezond en 11,5 jaar. oud. Mijn kat wilden we met 4 jaar laten inslapen. Ze is 12,5 jaar geworden alvorens ze overleed (ok, die kreeg kvv en geen barf).
Da slikt en kijkt me verschrokken aan!
Bent u die mevrouw waarmee Frank laatst belde om te vragen hoe je verantwoord zelf kunt voeren? Ja!
oooooo
Dat je daar zoveel moeite voor doet! Nee, is geen moeite hoor. Ook niet moeilijk. Echt niet? Nee hoor!
Mag ik weten welke website, dan kan ik ook eens lezen?
Tuurlijk!
Nu weet ik het zeker: zelfs de da die de rc in de praktijk verkoopt, die durft hier nooit meer een woord over te zeggen.
Normaal ga ik ook niet in discussie, maar ja er staat in de computer wat ik voer etc. Mijn eigen da is namelijk zeer geïnteresseerd erin en vind het fantastisch. Vroeg zelfs of we die gedroogde snacks konden gaan verkopen. Helaas helaas geen professionele droog gelegenheid dus dat gaat niet gebeuren. Heb hem wel gezegd dat ik blij zou zijn als hij tegen leuke prijzen kant en klare gedroogde snacks of kvv zou verkopen (hint hint).