Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Hallo allemaal!
Mag ik ook op de lijst? Wij wonen met onze honden in Vlaardingen...
Groetjes,
Adriane
Mag ik ook op de lijst? Wij wonen met onze honden in Vlaardingen...
Groetjes,
Adriane
Is er hier iemand in Regio Rotterdam die nog eendenkarkassen in de vriezer heeft liggen van VSE ?
Als ik ze hier een hele wilde eend geef dan hoeven beide heren het niet ... Maar misschien de eendjes van VSE wel ? Dus ik wil dat graag een keer proberen ...
Iemand die 2 karkassen heeft liggen die ik mag komen halen om het uit te testen of ze het eten ?
Als ik ze hier een hele wilde eend geef dan hoeven beide heren het niet ... Maar misschien de eendjes van VSE wel ? Dus ik wil dat graag een keer proberen ...
Iemand die 2 karkassen heeft liggen die ik mag komen halen om het uit te testen of ze het eten ?
Ik heb ze per 1,5 karkas verpakt. Je mag van mij wel 1of 2 zakjes overnemen hoor. Ik zou het de 7e mee kunnen nemen. Als ik het vergeet, moet ik even een blok karkas over straat laten stuiteren... maar karkas genoeg, de 7e, zou ik zeggen!Monique77 schreef: Is er hier iemand in Regio Rotterdam die nog eendenkarkassen in de vriezer heeft liggen van VSE ?
Iemand die 2 karkassen heeft liggen die ik mag komen halen om het uit te testen of ze het eten ?![]()
Ik heb ze nog Monique ik heb je al een fb berichtje gestuurd 
-
nikèdog2000
- 5-sterren

paardenvlees is 3 euro per kilo
Mag ik er van de week 2 komen halen danVivianneb schreef: Ik heb ze nog Monique ik heb je al een fb berichtje gestuurd![]()
Hi zo zie ja maar het is hier net overtoonMonique77 schreef: Mag ik er van de week 2 komen halen dan![]()
Iddcocheta schreef: Hi zo zie ja maar het is hier net overtoon![]()
Afhankelijk van de kwaliteit heb ik ook wel interesse.nikèdog2000 schreef: paardenvlees is 3 euro per kilo
Tuurlijk!
Ik heb toch ook wel interesse in het paardenvlees
Ik heb toch ook wel interesse in het paardenvlees
jammer dat ze geen wilde eend eten.. ik heb er nog 3 in de vriezer liggen die je wel mag proberen maar ja.. zijn wel wild geschotenMonique77 schreef: Is er hier iemand in Regio Rotterdam die nog eendenkarkassen in de vriezer heeft liggen van VSE ?
Iemand die 2 karkassen heeft liggen die ik mag komen halen om het uit te testen of ze het eten ?![]()
-
judith1967
- 5-sterren

Heb het gisteravond naar je overgemaaktJoyce1985 schreef: Zijn er nog meer mensen die kalfspiemels e.d. willen?
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 491.0.html
Ik ga er een paar bestellen en als er meer interesse is dan kan Floris alles in 1x leveren.
Ik woon in Rijswijk.
Voor de liefhebbers, er kan in het nieuwe jaar weer het e.e.a. geleverd worden, zie topic
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 071.0.html
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 071.0.html
Zwijndrecht hier ! 
iemand binnenkort wat bestellen id buurt?
moet namelijk heel wat inslaan ..
iemand binnenkort wat bestellen id buurt?
moet namelijk heel wat inslaan ..
-
Martha67
- 1-ster

- Contacteer:
Hallo allemaal,
ik woon in Zwijndrecht met mijn 2 bordeaux doggen. Ik voer weliswaar voornamelijk kvv, maar af en toe ook wat vleesjes e.d. en hou de topics dus v.t.t.t. in de gaten en als er iets 'leuks' langskomt bestel ik graag mee.
Vriendelijke groeten, Martha
ik woon in Zwijndrecht met mijn 2 bordeaux doggen. Ik voer weliswaar voornamelijk kvv, maar af en toe ook wat vleesjes e.d. en hou de topics dus v.t.t.t. in de gaten en als er iets 'leuks' langskomt bestel ik graag mee.
Vriendelijke groeten, Martha