Als dat zou kunnen, GRAAG!gonny schreef: ja, dat vanavond om 18.30 uur de knop om gaat!!!!![]()
![]()
Hop voor hitsige hond
Moderator: Lizzy
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Re:Hop voor hitsige hond
-
gonny
ik ga duimen voor je!!!!Evelyn schreef: Als dat zou kunnen, GRAAG!![]()
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Dankjewel!gonny schreef: ik ga duimen voor je!!!!![]()
![]()
Ik heb al mijn hoop gevestigd op deze chemische castratie. Ik weet wel dat het misschien niet zal werken, maar toch...
Hoe is het verder met Wandor?Evelyn schreef: Dankjewel!
Ik heb al mijn hoop gevestigd op deze chemische castratie. Ik weet wel dat het misschien niet zal werken, maar toch...
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Ehh, ja beetje lastig te zeggen, hij springt wel nog steeds, wat hij voorheen niet deed, maar laatst legde mijn man zijn hand op zijn rug en toen gromde hij, ik denk van de pijn ??? maar op die plek had hij eerder geen pijn. Misschien had hij zich overbelast, want de dagen daarna was er niets meer aan de hand.tieneke schreef: Hoe is het verder met Wandor?
Hij is ook behoorlijk nukkig de laatste paar dagen
Hij was trouwens gisteravond nog net zo hitsig als anders
Met hemzelf gaat het wel goed zo te horenEvelyn schreef: Ehh, ja beetje lastig te zeggen, hij springt wel nog steeds, wat hij voorheen niet deed, maar laatst legde mijn man zijn hand op zijn rug en toen gromde hij, ik denk van de pijn ??? maar op die plek had hij eerder geen pijn. Misschien had hij zich overbelast, want de dagen daarna was er niets meer aan de hand.
Hij is ook behoorlijk nukkig de laatste paar dagen![]()
Hij was trouwens gisteravond nog net zo hitsig als anders![]()
Met jullie minder dus...
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Hij voelt zich over het algemeen inderdaad beter volgens mij. Hij is alleen zo nukkig
, misschien is hij gewoon een beetje chagerijnig door het slechte weer of zo 
Ik twijfel of we nog een keer naar rhonda moeten. Hij is er 100% op vooruitgegaan vorige keer, maar hij loopt toch af en toe nog met een bolle rug, maar of dat nou aangewend is of dat ie toch nog ergens last van heeft ??? Of misschien heeft dat nog even tijd nodig, want het is wel stukken minder dan voor de behandeling.
Ik twijfel of we nog een keer naar rhonda moeten. Hij is er 100% op vooruitgegaan vorige keer, maar hij loopt toch af en toe nog met een bolle rug, maar of dat nou aangewend is of dat ie toch nog ergens last van heeft ??? Of misschien heeft dat nog even tijd nodig, want het is wel stukken minder dan voor de behandeling.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Wandor is van 20 augustus 2002, hij is bijna 2,5 jaar.gonny schreef: Hoe oud is Wandor eigenlijk????
-
gonny
Oh, oke....dan is hij niet meer aan t puberen lijkt me.....alhoewel je weet maar nooit...Evelyn schreef: Wandor is van 20 augustus 2002, hij is bijna 2,5 jaar.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Nee, dat puberen heeft hij al gehad, dat was ook zo gezelliggonny schreef: Oh, oke....dan is hij niet meer aan t puberen lijkt me.....alhoewel je weet maar nooit...![]()
![]()
-
gonny
Evelyn schreef: Nee, dat puberen heeft hij al gehad, dat was ook zo gezellig![]()
![]()
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Ja, dat was een leuke tijd, maar nog niet zo leuk als deze "hitsige tijd"gonny schreef:leuke tijd!!!!! 8)
![]()
Dobers zijn pubers tot hun doodgonny schreef: Oh, oke....dan is hij niet meer aan t puberen lijkt me.....alhoewel je weet maar nooit...![]()
![]()