[quote="Mowgli"]
Ik weet niet of je een Italiaanse versie hebt of een Nederlandse, maar in Windows 7 heet het ook Wordpad, of Editor. Je vindt het bij Programma's -> Bureau-Accessoires
[/quote]
Ik heb de Italiaanse uitvoering, ok, ga ff kijken bij de accessoires. Geloof dat ik daar niet heb gezocht.
Wat zou ik toch moeten zonder jullie en BP????? Ik heb het gevonden hoor, onder accessori: en ik heb blocco note èn Wordpad. Oh en ook Paint!
Ontzettend bedankt. Welke zal ik gebruiken? Ik wil een tekst nemen, dan gaan vertalen dus ik gooi het door de talenversjteerder, dan op Wordpad, of Blocco note en dan wil ik het graag op het FB forum linken.
Italie: wat vindt men van Italiaanse percentages?
Moderator: Lizzy
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Re: Italie: wat vindt men van Italiaanse percentages?
Laatst gewijzigd door Annemarie Rijnveld op wo 14 nov 2012, 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote="Annemarie Rijnveld"]
Ik heb de Italiaanse uitvoering, ok, ga ff kijken bij de accessoires. Geloof dat ik daar niet heb gezocht.
Wat zou ik toch moeten zonder jullie en BP????? Ik heb het gevonden hoor, onder accessori: en ik heb blocco note èn Wordpad. Oh en ook Paint!
Ontzettend bedankt. Welke zal ik gebruiken? Ik wil een tekst nemen, dan gaan vertalen dus ik gooi het door de talenversjteerder, dan op Wordpad, of Blocco note en dan wil ik het graag op het FB forum linken.
[/quote]Kon me al niet voorstellen dat je geen tekstverwerker had.
Ik vind Notepad het fijnst werken, amdat je daarmee ook tekstopmaak kunt maken, met blocco note is dat niet mogelijk. Blocco note wordt vaak gebruikt om te programmeren.
[/quote]Kon me al niet voorstellen dat je geen tekstverwerker had.
Ik vind Notepad het fijnst werken, amdat je daarmee ook tekstopmaak kunt maken, met blocco note is dat niet mogelijk. Blocco note wordt vaak gebruikt om te programmeren.
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Dank je Mowgli, ik heb inmiddels al de vertaling gedaan, op Wordpad geloof ik. Nou ja, weet ik niet meer. In ieder geval is het mooi gelukt, en het staat ook al gelinkt. Heel erg bedankt voor je hulp 
-
Shanti en co
- 5-sterren

Heb je al reactie gekregen? Ik vind het wel een interessant topic.
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

[quote="Thessa en Shanti"]
[/quote]
Bedoel je een reactie van de Italianen?
Ik heb even teruggezocht, was een heidens karwei, werkt niet echt handig zo'n Facebookforum.
Nee, eigenlijk niet veel reactie opgekregen. De vraagsteller is er wel achtergekomen dat wij echt meer botwerk geven en veel minder orgaan en groentes. Zij heeft wel naderhand haar percentages wat bijgesteld.
Wel jammer dat het zo weggezakt is, ja.
Verder zijn er toch wel wat mensen die volgens Lizzy's percentages aan de slag zijn gegaan en tot nu toe tot volle tevredenheid.
[/quote]
Bedoel je een reactie van de Italianen?
Ik heb even teruggezocht, was een heidens karwei, werkt niet echt handig zo'n Facebookforum.
Nee, eigenlijk niet veel reactie opgekregen. De vraagsteller is er wel achtergekomen dat wij echt meer botwerk geven en veel minder orgaan en groentes. Zij heeft wel naderhand haar percentages wat bijgesteld.
Wel jammer dat het zo weggezakt is, ja.
Verder zijn er toch wel wat mensen die volgens Lizzy's percentages aan de slag zijn gegaan en tot nu toe tot volle tevredenheid.