Kom Bonnie, we duimen allemaal voor je.
Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Sweet Dutchess
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, nu operatie
Ik had gehoopt hier weer goed nieuws te lezen 
Ik blijf duimen,.....

Oei, ik lees het hele verhaal nu pas. Ik duim mee!

-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
nog geen nieuws...dan duim ik mee
MMM nog geen bericht?
Toch geen slecht nieuws?????
Toch geen slecht nieuws?????
Dit is gepost om 13.23 en nog geen nieuws.ik ben net gebelden het gaat erg slecht..
we gaan er nu heen met Kamiel om eventueel vol bloed te doneren
ze moesten nu beslissen of nu een zak bloed erin of nu euthanaseren..
ik heb gekozen voor het bloed nu en we gaan nu met Kamiel naar Utrecht
als ze redelijk op het nieuwe bloed reageert mag Kamiel doneren....
lieve mensen, nog een keer duimen voor een wondertje!! please!!
Zit me ook helemaal niet lekker, maar we blijven duimen!
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

ik ben er weer
net terug uit Utrecht bij Bonnie vandaan
even schoenen uit en dan schrijf ik
ze is er nog maar nu echt moet ze het helemaal zelf gaan doen....
net terug uit Utrecht bij Bonnie vandaan
even schoenen uit en dan schrijf ik
ze is er nog maar nu echt moet ze het helemaal zelf gaan doen....
duimen draaien verder,en kaarsje brand 
Ik duim ook nog mee! Kom op Bonnie, je kan het! 
Oh jeetje, ik lees dit nu pas. Ik ben al druk aan het duimen hoor!!
Ik stuur jullie positieve energie!!
Ik stuur jullie positieve energie!!
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

oke, wat er aan de hand is: ze kreeg bloedplasma en af en toe rode bloedcellen ook
dan gaat het goed. maar haar Ht (aantal rode bloedcellen) blijft niet stabiel, daalt dus..
ook haar stolling is helemaal mis. evenals de bloeddruk (te laag)
ze zakt dus weg
nu hebben zehaar, omdatzeiets MOESTEN doenvanmiddageen zak rode bloedcellen gegevenen ik heb voorgesteld bij Kamiel bloed af te nemen
dat heeft ze overlegd en was oke in principe
daar aangekomen goed gesprek met haar op de gang. ze was niet erg positief over de prognose
hoe vaak doe je dit en hoe lang ga je ermee door. iets erin stoppen wat weer verdwijnt...
dat snap ik helemaal!
toen kwam de chirurg die haar gisteren heeft geopereerd ook nog even praten. zelfde verhaal
weinig kans, 10% ofzo??
tja, dan denk ik, en heb ik uitgesproken: gisteren had ze 5% kans dat ok zou lukken. en die is eigenlijk best gelukt!
in je hoofd maak je dan een sprong want ze hoort ipv in de 5% groep in de 50% groep!
en precies dát gevoel, evenals het gevoel we zijn nu zo ver gegaan eigenlijk... die 2 dingen maken dat wij dachten: als dit een kans heeft dan doen we het
maaarrrr!! ikwilde eerst Bonnie zien. zien hoe ze zou zijn en of en hoe ze op mij/ons zou reageren(Bonnie en ik voelen elkaar zo akelig goed aan....!!) , zien en voelen en kijken en denken maar vooral voelen...
nou, we kwamen binnen iets liefs tegen haar en metéén ging koppie omhoog en zocht ze mij. tuurlijk moest ik erg huilen toen en pff....
maar eigenlijk ben ik vanaf dat ze belde heel erg kalm. ik weet het hoe het nu is, ik snap het, ik ben bang, ik hoop, maar dit IS zoals het IS en we doen wat we kunnen. zij doen wat ze kunnen en Bonnie knokt. meer kunnen we niet doen
heel bizar want ik ben nooit zo kalm, eerder een stresskip..
dus na mijn eerste tranen ben ik steeds rustig bij haar gebleven, geaaid, gepraat, gekust, energie doorgegeven, haar vast gehouden, gedaan wat voor haar nu goed is.. Jos idem dito..
Kamiel mocht even lekker klieren bij de artsen, co`s en verpleegkundigen in hun kamer bij de ic, haha.. uiteraard blafte hij af en toe en ja hoor Bon weer koppie omhoog! als we stopten met aaien en koesen idem (dat is echt een ding van haar; opdringerig duwen met koppie om geaaid te worden, kop onder hand-met of zonder kop met hete thee ofzo, haha)
nietszeggen en voelen wat we zouden doen..
als Bon niet zou reageren dan denk ik dat we niet verder gegaan waren.. maar haar reactie was enorm! (tuurlijk was ze ook beter vanwege het bloed dat ze net daarvoor had gehad)
ze piepte wat en maakte écht contact! echt heel fijn! ze merkte duidelijk dat we er waren en het was duidelijk dat het haar goed deed! dat zag men daar ook..
ik krijg even telefoon van vriendin-dierenarts ik typ zo verder..............................
dan gaat het goed. maar haar Ht (aantal rode bloedcellen) blijft niet stabiel, daalt dus..
ook haar stolling is helemaal mis. evenals de bloeddruk (te laag)
ze zakt dus weg
nu hebben zehaar, omdatzeiets MOESTEN doenvanmiddageen zak rode bloedcellen gegevenen ik heb voorgesteld bij Kamiel bloed af te nemen
dat heeft ze overlegd en was oke in principe
daar aangekomen goed gesprek met haar op de gang. ze was niet erg positief over de prognose
hoe vaak doe je dit en hoe lang ga je ermee door. iets erin stoppen wat weer verdwijnt...
dat snap ik helemaal!
toen kwam de chirurg die haar gisteren heeft geopereerd ook nog even praten. zelfde verhaal
weinig kans, 10% ofzo??
tja, dan denk ik, en heb ik uitgesproken: gisteren had ze 5% kans dat ok zou lukken. en die is eigenlijk best gelukt!
in je hoofd maak je dan een sprong want ze hoort ipv in de 5% groep in de 50% groep!
en precies dát gevoel, evenals het gevoel we zijn nu zo ver gegaan eigenlijk... die 2 dingen maken dat wij dachten: als dit een kans heeft dan doen we het
maaarrrr!! ikwilde eerst Bonnie zien. zien hoe ze zou zijn en of en hoe ze op mij/ons zou reageren(Bonnie en ik voelen elkaar zo akelig goed aan....!!) , zien en voelen en kijken en denken maar vooral voelen...
nou, we kwamen binnen iets liefs tegen haar en metéén ging koppie omhoog en zocht ze mij. tuurlijk moest ik erg huilen toen en pff....
maar eigenlijk ben ik vanaf dat ze belde heel erg kalm. ik weet het hoe het nu is, ik snap het, ik ben bang, ik hoop, maar dit IS zoals het IS en we doen wat we kunnen. zij doen wat ze kunnen en Bonnie knokt. meer kunnen we niet doen
heel bizar want ik ben nooit zo kalm, eerder een stresskip..
dus na mijn eerste tranen ben ik steeds rustig bij haar gebleven, geaaid, gepraat, gekust, energie doorgegeven, haar vast gehouden, gedaan wat voor haar nu goed is.. Jos idem dito..
Kamiel mocht even lekker klieren bij de artsen, co`s en verpleegkundigen in hun kamer bij de ic, haha.. uiteraard blafte hij af en toe en ja hoor Bon weer koppie omhoog! als we stopten met aaien en koesen idem (dat is echt een ding van haar; opdringerig duwen met koppie om geaaid te worden, kop onder hand-met of zonder kop met hete thee ofzo, haha)
nietszeggen en voelen wat we zouden doen..
als Bon niet zou reageren dan denk ik dat we niet verder gegaan waren.. maar haar reactie was enorm! (tuurlijk was ze ook beter vanwege het bloed dat ze net daarvoor had gehad)
ze piepte wat en maakte écht contact! echt heel fijn! ze merkte duidelijk dat we er waren en het was duidelijk dat het haar goed deed! dat zag men daar ook..
ik krijg even telefoon van vriendin-dierenarts ik typ zo verder..............................
-
judith1967
- 5-sterren

Duim heel hard voor Bonnie!!!!
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
jeetje wat een verhaal, mag je nu morgen bv weer naar dr toe als haar zo goed doet?
-
~anna~
- 5-sterren

- Contacteer:
Bonnie is in goede handen en wat goed dat jullie daar even waren.
Wij hier op Bp blijven gewoon flink duimen voor Bon
Wij hier op Bp blijven gewoon flink duimen voor Bon
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

ik blijf gewoon flink door duimen voor Bonnie