Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!

Bericht door Lizzy »

Hier wordt ook nog steeds heel stevig meegeduimd :-*
de Meiden
5-sterren
5-sterren

Bericht door de Meiden »

Wat moeilijk toch, wel alles zien maar er niet bij kunnnen zijn !
Weet je al wat haar onrust veroorzaakt?
Ze kreeg toch morfineachtige medicatie, daar kunnen ze erg onrustig van zijn hoor !

We duimen verder ...
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Duimen blijven draaien hier. :-*
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

ja, `de meiden`, ze kreeg fentanyl en dat is vanochtend gestopt omdat ze erg onrustig en hijgerig werd en geluid makte (kon ik zien en hoorde ik later), in plaats daarvan buprecare nu (of buprenorfine geloof ik)
dat haalde vanochtend meteen de onrust weg

maar daarstraks en ook al eerder zie je dat ze erg onrustig wordt als ze moet poepen of als ze gepoept heeft

gut, dat lieve Bonbonnetje van me, ze heeft het echt moeilijk.... ik zou graag bij haar zijn....maar het weggaan zou niet goed zijn voor haar (stress en onrust)

nu ,ligt ze weer heeeel stil en rustig, plots, in een keer.. zo stil dat ik schrik en goed moet kijken of ze nog wel adem haalt....
Ike
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ike »

Och wat moeilijk moet dit voor je zijn je meisje zo te zien  :'(
Ik hoop dat je vannacht een beetje kunt rusten want deze emotionele achtbaan
is slopend  :(

Sterkte  :-* :-*
Naomi B
5-sterren
5-sterren

Bericht door Naomi B »

Misschien slaapt ze nu even echt goed.... Lees ook iedere keer mee en heb nu wel goed gevoel erover. Ze is ook alerter en zo. Misschien kunnen ze ook nog floradix vloeibaar geven? Goed voor de stollingsfactor....
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Ingelogd en meteen even naar het topic van Bonnie kijken.
Kaarsjes branden en ik denk aan jullie....  :-*
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

lief van jullie allemaal en het doet me goed!! :-* :-*

ik ga zometeen weer even slapen want ik ben echt gesloopt momenteel
als ik niet alles van minuut tot minuut opschrijf raak ik het overzicht kwijt
maar ook al doe ik dat.. ook nu merk ik dat ik even helemaal `slap`ben van alles; alle angst, hoop, stress, verstand en gevoel en blijdschap
echt, het gaat soms heel snel alle kanten op. zo, dat ik niet meer bij kan houden wat wanneer etc..
ik heb een erg goed geheugen waar ik normaliter prima op kan vertrouwen maar momenteel raak ik kwijt welke dag het is, de tijd, het weer en wie ik waarover wel of niet gesproken heb of nog moet terugbellen of anderszins reageren
ondertussen wil ik eigenlijk alleen maar bij Bon zijn :'( :'(

ik moet sterk zijn en blijven en nu slapen zodat ik morgen weer de juiste acties kan ondernemen en het juiste gevoel en energie kan hebben voor Bonnie

vanavond kwamen vrienden langs met een lantaarntje met brandend waxinelichtje (meteen janken natuurlijk) en het was fijn om even van achter de pc vandaan te zijn
enerzijds.... want anderszijds vond ik het bijna `verraad` aan Bon dat ik haar niet in de gaten hield
(ik word zo neurotisch als de pest door dit soort gedachten)
toen nog een andere vriendin die spontaan met een lekker `overlevingspakket` ofzo aankwam; een grapefruit, een paar sneden overheerlijk vers biologisch en superlekker brood, potje tapenade, 2 grote bladeren chinese kool. heerlijk maar vooral lief!!
daarna had ik grote moeite om weer `bij haar te kunnen komen`.... en toen werd het ineens heel lang wit, geen beeld....
na een uur oplopende stress heb ik gebeld en ja hoor.. vergeten cam aan te zetten nadat ze hok goed schoongemaakt hadden, grr..
maar ach meteen naar bloedwaarden gevraagd maar het was de co-ass en die wist niet precies of er al nieuwe waarden ingevoerd waren en of ze uberhaupt onderzocht waren nu vanavond (in het kader van het verandert toch niets aan de therapie)
wel weer lieve dame en goed gesprekje
morgenochtend ga ik weer bellen (ipv pas om 14.00uur) heb ik afgesproken. ze begrijpen gelukkig wel dat het nu zo spannend is dat ik de waarden echt erbij moet weten, naast wat ik zie..

mijn liefje slaapt nu al sinds ik haar weer op cam heb en dat is vanaf 23.16
dit beeld neem ik mee want ze is erg rustig nu en ligt `goed`
en dat ga ik combineren in mijn hoofd met hoe ze normaal in bed kan liggen (niet erg bescheiden zeg maar en lekker opdringerig: aai, aai, aai!! koude neus in nek, dwars in bed uiteindelijk etc. en als je dan net lekker ligt samen, dan staat ze op, smijt de dekens opzij, gaat er bovenop liggen en draait om)
zeer irritant maar ik verlang er zo naar nu........

goed, ik hoop, duim, bid en vecht en doe alles voor morgen weer een stapje vooruitgang voor Bonsels:) :)

welterusten iedereen en weer enorm bedankt voor alle energie en inspanning vandaag!!

Marlou
bordie
5-sterren
5-sterren

Bericht door bordie »

welke foto is bonnie?
enne ga je op tijd nr bed?
*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

Gelukkig nog een laatste vrij positief bericht voor het naar bed gaan. Fijn dat Bonnie rustig aan het slapen is.
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

ik duim nog steeds mee hoor!
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

het is spannend in die zin dat als nu haar Ht daalt.. dat betekent eigenlijk dat ze nog ergens bloedt
ze is erg in shock geweest en in dis-crisis (diffuse intravasale stolling) dus ze lekt ergens en overal
dat lekken moet stoppen

en daarnaast moet haar stolling, die door de lever wordt gestuurd nu gaan werken

deze 2 dingen MOETEN goed komen!!

verder poept ze regelmatig en dat is soms wel bloederig
ook haar darmen, epitheel, zijn/is aangetast en dat poept ze nu eruit
maar in welke mate zijn haar darmen aangetast???? wie zegt het? houdt het morgen op en is dat dan over? qua darmen?? of overmorgen??

het bloeden uit de buikwond. dat zie je in het verband zitten, bloed. is dat oud bloed dat in de buik staat en dat eruit sijpelt? of is dat `nieuw`bloed?? maw bloedt het ergens?
oud bloed is dus niet erg. nieuw bloed betekent dat ze als een soort vergiet is en hoe lang en vaak moet je dan doorgaan met bloed erin te stoppen?? stopt het vergiet?? en gaat het lijf het weer overnemen? of blijft het vergiet een vergiet en........

dit dus
en ik word er gek van

oke, nu echt zo naar bed............................

oja Bordie; Bonnie is de hond in het onderschrift en dan rechts op die foto. groot zie je Kamiel en rechts daarnaast Bon
Sten is de windhond die je links op andere foto ziet

ik zal morgen, als ik de moed vind, eens zien of ik een mooie foto van onze dame kan opsnorren en hier neer zetten :) :)

byebye
Laatst gewijzigd door Marlou-Kamiel op zo 16 dec 2012, 00:46, 1 keer totaal gewijzigd.
charmed
5-sterren
5-sterren

Bericht door charmed »

Heel spannend allemaal voor jullie :( Ik blijf duimen
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

En omdat ik toch niet in slaap raak kom ik hier lnfs en eerrst 's lezen hoe 't met die vechter gaat, volhouden meisje. :bigarmhug:

Plaats reactie