Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!
Heel veel sterkte en beterschap. Ik duim mee op een goede afloop.
- Joyce1985
- 5-sterren

Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!
Pffff, wat een spanning zeg! 
Kom op Bonnie!!

Kom op Bonnie!!
-
karin2
- 5-sterren

Duimen draaien nog steeds , hoe is de nacht verlopen ?
We duimen nog braaf door, kaarsje gaat zo weer aan voor Bon....hopelijk is ze de nacht goed door gekomen.
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

goedemorgen lieve mensen,
ze ligt nu heel kalm, rustig, sereen te liggen, slapen.
toen ik net kwam kijken ging ze uit zichzelf op haar re zijde liggen en werd kalm en rustig. ademt ook heel rustig
toen ik wakker werd heb ik bewust in bed, en niet achter de pc, geprobeerd contact met haar te maken. heb haar verteld wat ik voel en zie en kan en zou willen en haar gezegd dat ik blijf knokken met en voor haar. dat zij het moet doen en dat ik altijd mee doe. maar zij ook rustig en strk moet zijn en....ach jullie begrijpen wel wat ik allemaal gezegd heb..
samen blijven we sterk
ze heeft veel bloed bij haar wond en dat baart me wel zorgen. als het oud bloed is dat al in buik stond geeft het niks. dan daalt haar Ht ook niet
maar anders is het niet goed
en dat moeten we nu afwachten. ik ga om 10.00-10.30 bellen. dan zijn meer bloeduitslagen bekend
we vechten door. vandaag is een erg spannende dag
ik stuur alle liefde die ik heb vandaag naar haar. dat verdient ze!! en dat heeft ze hoe dan ook nodig!!

de kaarsjes branden voortdurend en Jos heeft gisteren een nieuwe voorraad gekocht. met extra veel branduren
ze wilde daarstraks gaan zitten zei Jos toen het licht aan ging. mijn lieve sterke beauceronniemeisje

ze gaan nu bloed afnemen.. laat het ajb goed zijn!!!!
ze ligt nu heel kalm, rustig, sereen te liggen, slapen.
toen ik net kwam kijken ging ze uit zichzelf op haar re zijde liggen en werd kalm en rustig. ademt ook heel rustig
toen ik wakker werd heb ik bewust in bed, en niet achter de pc, geprobeerd contact met haar te maken. heb haar verteld wat ik voel en zie en kan en zou willen en haar gezegd dat ik blijf knokken met en voor haar. dat zij het moet doen en dat ik altijd mee doe. maar zij ook rustig en strk moet zijn en....ach jullie begrijpen wel wat ik allemaal gezegd heb..
samen blijven we sterk
ze heeft veel bloed bij haar wond en dat baart me wel zorgen. als het oud bloed is dat al in buik stond geeft het niks. dan daalt haar Ht ook niet
maar anders is het niet goed
en dat moeten we nu afwachten. ik ga om 10.00-10.30 bellen. dan zijn meer bloeduitslagen bekend
we vechten door. vandaag is een erg spannende dag
ik stuur alle liefde die ik heb vandaag naar haar. dat verdient ze!! en dat heeft ze hoe dan ook nodig!!
de kaarsjes branden voortdurend en Jos heeft gisteren een nieuwe voorraad gekocht. met extra veel branduren
ze wilde daarstraks gaan zitten zei Jos toen het licht aan ging. mijn lieve sterke beauceronniemeisje
ze gaan nu bloed afnemen.. laat het ajb goed zijn!!!!
we denken aan jullie.
wat een knokker, die bonnie, wat een bikkelmeisje.
kaarsje gaat hier weer aan voor haar
wat een knokker, die bonnie, wat een bikkelmeisje.
kaarsje gaat hier weer aan voor haar
-
~anna~
- 5-sterren

- Contacteer:
duimen blijven draaien 
Hier word er ook geduimd hoor voor jullie lieve meisje. 
- **Marjolijn**
- 5-sterren

- Contacteer:
-
nikèdog2000
- 5-sterren

-
De Geijsjes
- 5-sterren

Oh laten we hopen op een goede bloeduitslag! We duimen verder 
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
He meis...ben nu onderweg naar show maar net nog je berichtje gelezen. Ik duim verder en kom zodra t kan we even de update lezen
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

nog geen bloed afgenomen maar haar meegenomen op een brancard...
moeilijk om te zien maar ze vindt het allemaal best en `doet gewoon mee` en `is erbij`
hok is goed schoongemaakt en ik vermoed, net als vriendin dierenarts die ik maar weer gebeld heb (wakker gebeld, mmmm) dat ze haar even helemal opfrissen. misschien een echo maken?
even afwachten....
ik houd jullie uiteraard op de hoogte
moeilijk om te zien maar ze vindt het allemaal best en `doet gewoon mee` en `is erbij`
hok is goed schoongemaakt en ik vermoed, net als vriendin dierenarts die ik maar weer gebeld heb (wakker gebeld, mmmm) dat ze haar even helemal opfrissen. misschien een echo maken?
even afwachten....
ik houd jullie uiteraard op de hoogte
Wat blijf je lang in spanning zitten zeg. Hopelijk krijg je straks goed nieuws zodat jij zelf ook weer een beetje bij kunt komen. Wat moet dit een heftige achtbaan zijn.... Sterkte.
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

Nou, onze dame is weer terug; kompleet met riempje ! maar we hebben niet gezien of ze met haar gelopen hebben.
Ze is in elk geval weer lekker schoon en ingepakt; om haar hele lijf zit nu rood/rose tape wat wel fijn is, want dat geeft wat druk en stevigheid. ook de tape van de infusen is vervangen ( nu blauw ), en haar staart is nu ook voor de helft blauw, dit voor het poepen natuurlijk.
Het infuus van haar linker voorpoot is eraf, dus het lijkt toch wat beter te gaan. Nu natuurlijk nog even afwachten en bellen hoe het met de bloedwaarden is, want dat is natuurlijk het belangrijkste !!
Dus duimen maar !!

(dit is een berichtje van Jos, Marlou is ook even douchen en opfrissen)
Ze is in elk geval weer lekker schoon en ingepakt; om haar hele lijf zit nu rood/rose tape wat wel fijn is, want dat geeft wat druk en stevigheid. ook de tape van de infusen is vervangen ( nu blauw ), en haar staart is nu ook voor de helft blauw, dit voor het poepen natuurlijk.
Het infuus van haar linker voorpoot is eraf, dus het lijkt toch wat beter te gaan. Nu natuurlijk nog even afwachten en bellen hoe het met de bloedwaarden is, want dat is natuurlijk het belangrijkste !!
Dus duimen maar !!
(dit is een berichtje van Jos, Marlou is ook even douchen en opfrissen)
Laatst gewijzigd door Marlou-Kamiel op zo 16 dec 2012, 09:56, 1 keer totaal gewijzigd.