Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!
Pfff wat een spanning maak jij door! We blijven duimen hier voor Bonnie.
Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!
kaarsje brand ook hier weer.Duimen draaien

-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

dankjullie!!

ze slaapt lekker en ligt rustig
om 9.23 heeft ze medicatie in infuus voor gekregen en ik denk dat dat haar zo lekker rustig maakt. zoals ze er nu bij ligt en zoals ze nu ademt..vind ik haar GOED
bizar om te zien dat toen ze net terug was er een riempje en halsbandje bij haar lag even
verdorie net niet de échte terugkomst gezien.. terug gelopen? of alleen riempje en halsband ter ondersteuning??
ze was lekker kwiek en alert en prima bij
zometeen bellen voor bloeduitslagen en mijn god, wat ben ik zenuwachtig!!
oh, dit MOET goedkomen!!
ze slaapt lekker en ligt rustig
om 9.23 heeft ze medicatie in infuus voor gekregen en ik denk dat dat haar zo lekker rustig maakt. zoals ze er nu bij ligt en zoals ze nu ademt..vind ik haar GOED
bizar om te zien dat toen ze net terug was er een riempje en halsbandje bij haar lag even
verdorie net niet de échte terugkomst gezien.. terug gelopen? of alleen riempje en halsband ter ondersteuning??
ze was lekker kwiek en alert en prima bij
zometeen bellen voor bloeduitslagen en mijn god, wat ben ik zenuwachtig!!
oh, dit MOET goedkomen!!
Of wat fijn, goed nieuws deze morgen. Nu nog hopen op goed bloedwaarden. We blijven positieve gedachten sturen naar Bonnie.
- spreeuwtje
- 5-sterren

grrrr.. wat is dit spannend!!!!
ik kon gister alleen nog kijken op mijn ouwe foon, maar kan daar geen reacties meer op geven..
ik leef nog steeds mee!!!!
wacht in spanning op de uitslagen..
ik kon gister alleen nog kijken op mijn ouwe foon, maar kan daar geen reacties meer op geven..
ik leef nog steeds mee!!!!
wacht in spanning op de uitslagen..
-
chamourel
- 4-sterren

- Contacteer:
nog niet eerder gereageerd maar wel bijgelezen, heel veel beterschap voor Bonnie en ik duim stevig door

Kwiek en alert is goed. En riempjes zijn ook goed. Zet 'm op Bonnie!
Iedere keer kom ik toch even kijken hoe het nu gaat. Maar jeetje heftig hoor. ik blijf duimen
Eerste wat ik doe even kijken hoe het gaat, spannend allemaal, ik hoop zo dat het goed komt.... 
Spannend!
Als je straks gebeld hebt, ga dan samen lekker een lange wandeling maken en concentreer je even volledig op elkaar en op je andere honden.
Wat er ook gebeurt, je hebt er energie voor nodig.
Zorg nu dus goed oor jezelf, voor elkaar, daar help je Bonnie het beste mee!
Als je straks gebeld hebt, ga dan samen lekker een lange wandeling maken en concentreer je even volledig op elkaar en op je andere honden.
Wat er ook gebeurt, je hebt er energie voor nodig.
Zorg nu dus goed oor jezelf, voor elkaar, daar help je Bonnie het beste mee!
Ze is er nog! Hier wordt ook nog geduimd en aan jullie gedacht 
En ik denk dat het advies van Astrid een goed advies is
En ik denk dat het advies van Astrid een goed advies is
Hier gaan de duimen ook aan.
we duimen flink door
-
Lil
zo te lezen helpen al die duimen. Ik ga dus nog even door!