Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!

judith1967
5-sterren
5-sterren

Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!

Bericht door judith1967 »

Kaarsje gaat zo weer aan voor Bonnie!!!!
En we duimen flink door.

Bonniemeisje kom op je kan het!!!! :-*
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

ik denk ook dat het helpt hoor!! al die positieve energie van iedereen!! :-* :-*

ze hebben geprobeerd haar bouillongelei blokjes te geven maar ze ligt nog enorm te slapen van de medicatie waarschijnlijk dus is heel suf en moe (verkeerde moment denk ik dan..)
beetje vlees in spuitje in bekkie nam ze wel aan en likte bekkie af
maar ik denk dat ze even moeten wachten totdat ze weer wat wakkerder is....

gebeld maar niet veel wijzer geworden; sprak de co assistent en die had nog geen nieuwe bloedwaarden en wist ook niet of ze die wel of niet zouden doen vandaag.. huh?
omdat het niet veel aan de therapie verandert..
vriendin dierenarts gesproken en die zei dat ze dan wellicht op klinisch beeld af gaan?? en blijkbaar zijn drukken goed, tandvlees mooi roze en pols in orde..

vind het wel raar want je wil toch weten, qua bloedwaarden of het bloed van Kamiel `aangeslagen` is? of de Ht stabiel blijft? dan weet je toch ook dat ze niet meer bloed/lekt ergens...??
nouja, ik heb afgesproken vanmiddag gewoon tijdens telefonisch spreekuur te bellen met de arts van vandaag. die was er vrijdag ook en donderdag dus die kent haar wel een beetje en heeft ons ook bij haar gezien.. niet gesproken

heel hard knokken meisje, ik doe met je mee!! :-* :-*
Annemarie Rijnveld
5-sterren
5-sterren

Bericht door Annemarie Rijnveld »

Duimen blijven doordraaien!!! En ook veel positieve energie!!
Buran en Co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Buran en Co »

Wat een thriller! En we blijven duimen voor een hele goede afloop!!!
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

elke morgen open ik toch met schrik dit topic............ gelukkig gaat het tot zover goed!!! Kom op Bonnie, je kunt het, zet hem op :-* :-* :-* :-* :-* :-*
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Zenuwslopend is dit. Uiteraard duim ik heel hard mee  :-*
spreeuwtje
5-sterren
5-sterren

Bericht door spreeuwtje »

bijna 2 uur!!! :circle: 
Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

Bonnie doet het goed! Heel goed meisje, doorgaan zo!
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

ja, Ramses 1 heeft gelijk. Bonnie doet het goed! :D :D
ze is goed stabiel maar is echt nog niet uit de gevarenzone werd mij net verteld....
maar dat klinkt toch heel anders dan de berichten die ik gisteren en zeker eergisteren hoorde! (ik ga ze niet herhalen, dat is vast niet goed ;-)  )

arteriele infuus li-voor is eruit want drukken blijven goed stabiel,
klinisch doet ze het goed dus dat is de reden dat ze geen Ht en stollingswaarden gaan bepalen. ze moeten haar daar nu dan ook voor gaan prikken elke keer dus niet te vaak doen dan.. morgenochtend wordt opnieuw Ht en PTT, APTT, fibrinogeen bepaald
het beeld is nu uit want ze gaan een neussonde inbrengen zodat ze wat voeding kan krijgen. ook voeding per infuus erbij
op deze manier proberen ze de darmen wat op gang te krijgen. ze wil niets eten van bouillon met stukjes gekookte kip, vlees (hill`s denk ik) van hun en blikjes vlees `gin pet` die mijn vriendinnetje dierenarts daarstraks is gaan brengen DANK JOE JUDITH!! :-* :-*niet uit zichzelf althans. wel als je iets tegen haar tanden aansmeert, dan slikt ze het wel door en likt op haar eigen Bonnie manier haar bekkie af (zo fijn om te zien, al die kleine eigen gedragingen van haar!!)

er zijn 2 dingen die nog wel zorglijk zijn: ze bloed toch nog wel uit haar wond. maar het niet bekend of dat oud bloed is(dat is niet zo erg) of nieuw bloed (dan bloed ze dus nog steeds-ergens- en dat is fout..  maar dan zou haar Ht dus dalen en dan zou ze klinisch achteruit gaan)
ten 2e: ze heeft best vaak en diarree en daar zit bloed bij. oud bloed, stolsels en/maar ook vers bloed. en het is de vraag waar dat vandaan komt
hierom ook is het belangrijk om haar darmen weer wat te laten werken zodat de rommel eruit kan en darmen zich kunnen herstellen

verder is ze heel erg moe van de verbandwissel van vanochtend en ik vind het eigenlijk logisch dat ze toen niet echt de puf had, een uurtje erna, om te eten..
ze heeft nu een heel verband om haar hele buik en borst. dit omdat haar huid helemaal kapot is van alle pleisters en plakband. ze bloed gewoon op de plekken waar haar ecg plakkers zitten, pff..
ze heeft weer lekker geslapen en nu na de sonde inbreng actie hoop ik dat ze ook weer lekker haar rust pakt want die heeft ze nodig!!
oja.. én!!..ze heeft vanochtend even op haar poten gestaan! ten tijde van de verbandwissel. wel met hulp en ondersteuning, maar toch!! ik was zo blijtoenik dat hoorde!! :) :)
ik zag namelijk een halsbandje en riempje toen bij haar toen ze haar terug legden in kennel en zei al tegenJos: halsband? riempje? het zal toch niet??
en ja dus!!!! mijn lief sterk meisje!! 8) :smitten: :daisy: :daisy:

zo, en dan nu een boterham met een paar gekookte eitjes, bakje thee en een glas rosé
even rust
voor allemaal. hier en daar

uiteraard houd ik jullie op de hoogte dames en heren want jullie zijn geweldig!!!! :bigarmhug: :bigarmhug:
Rabia
3-sterren
3-sterren

Bericht door Rabia »

Wat een drama maken jullie mee.
Heel erg veel sterkte en ik hoop dat ze er weer helemaal bovenop komt!!
JoseW
3-sterren
3-sterren

Bericht door JoseW »

Redelijk positief bericht.......Duimen dat ze dit vasthoudt.
Gr. JOse
judith1967
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith1967 »

Ooooh wat een positief nieuws!!!
Ben blij!!! :biggrin2: :biggrin2:
Komop Bonnie doorzetten,meisje

Kaarsje brand nog steeds voor je!!!
Thea
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Thea »

Bonnie je gaat het redden.
Hier blijven ook de  :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: draaien.

Mag ik vragen of jou honden zijn verzekerd en zo ja vergoeden ze dit dan allemaal.
Want denk dat dit aardig wat gaat kosten.  :-\
Natuurlijk is voor jou maar 1 ding belangrijk dat ze het haalt.

Vind jullie zoiezo kanjers dat jullie dit zo doorzetten ;)
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Hier blijft het kaarsje branden en de duimen blijven ook draaien.... :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:

Ze moet het gewoon gaan redden en er weer helemaal bovenop komen.

Plaats reactie