Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!
Och gos... Ik hoop dat ze begrijpt dat het allemaal voor haar bestwil is, al die slangen en verbanden en ellende... Een voorzichtige virtuele knuffel op een plekje waar geen verband op zit, Bonneke! 
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Re: Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!
Ik kreeg ook al een brok in mijn keel, ach gossie toch, arm beessie.hannabelgje schreef: Daar sluit ik me bij aan.
Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!
Vreselijk voor Bonnie, ik hoop dat ze gauw opknapt en het, het allemaal waard is geweest.
Arm meisje, wat ligt ze daar zielig
Ik hoop zo erg dat ze snel weer beter is en blijft!
-
judith1967
- 5-sterren

Absoluut.*Lia* schreef: Ach, daar springen de tranen toch van in je ogen. Ze moet gewoon beter worden.
Blijven knokken,hoor Bonnie!!!
Bah wat een spanning voor jullie zeg, heel veel beterschap. En we duimen hier ook mee dat ze snel weer bij jullie thuis komt.
Doorzetten nu Bonnie; je bent er bijna!! Hoop dat ze een goed nacht heeft en ze zich morgenochtend weer wat sterker en beter voelt.
agossie arm meisje. blijven vechten hoor
Heftig haar zo te zien liggen en dan te bedenken dat dit al 4 dagen zo loopt...
Zenuwslopend, zeker voor de baasjes
Zenuwslopend, zeker voor de baasjes
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

net de zenuwen want ik zag dat ze bloed afnamen....
en dat in combinatie met dat ze vanmiddag zeiden allen bloedstolling en Ht bepalen als Bonnie klinisch achteruit zou gaan....
dus toch maar gebeld (en ze vonden het niet erg leuk merkte ik, eigenlijk voor het eerst) maar het bleek voor de Na/K bepaling te zijn...
ze is stabiel zeiden ze. pffff....

soms kun je ineens erg onzeker, paniekerig en negatief worden zonder dat dat een aanwijsbare reden heeft
misschien alleen al wel omdat je de uren daarvoor misschien wel relatief te positief bent geweest?? (door opluchting of een goede uitslag of bevinding ofzo..)
het is heel heftig vind ik wat deze situatie met je doet. met ons allebei..
maar we zitten er middenin en we moeten gewoon door
vannacht allebei goed slapen zodat we dit vol kunnen houden!!
dank jullie wel mensen voor alle positieve energie van vandaag weer!!

morgen krijgen we het weer druk ;-) ;-)
liefs, Marlou en Jos
en dat in combinatie met dat ze vanmiddag zeiden allen bloedstolling en Ht bepalen als Bonnie klinisch achteruit zou gaan....
dus toch maar gebeld (en ze vonden het niet erg leuk merkte ik, eigenlijk voor het eerst) maar het bleek voor de Na/K bepaling te zijn...
ze is stabiel zeiden ze. pffff....
soms kun je ineens erg onzeker, paniekerig en negatief worden zonder dat dat een aanwijsbare reden heeft
misschien alleen al wel omdat je de uren daarvoor misschien wel relatief te positief bent geweest?? (door opluchting of een goede uitslag of bevinding ofzo..)
het is heel heftig vind ik wat deze situatie met je doet. met ons allebei..
maar we zitten er middenin en we moeten gewoon door
vannacht allebei goed slapen zodat we dit vol kunnen houden!!
dank jullie wel mensen voor alle positieve energie van vandaag weer!!
morgen krijgen we het weer druk ;-) ;-)
liefs, Marlou en Jos
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat voel je je dan machteloos als je alleen maar kan toekijken thuis vanaf de computer. 
Lieve Marlou en Jos, natuurlijk worden jullie onzeker en paniekerig, het zou raar zijn als het anders was.
Het duurt gewoon erg lang zo en dat is een slijtageslag, ook voor jullie!
Neem een lekkere douche en probeer te slapen, laat haar even los.
Concentreer je op elkaar en de andere honden, geef haar even ruimte... om zich te herstellen...
Welteruste
Het duurt gewoon erg lang zo en dat is een slijtageslag, ook voor jullie!
Neem een lekkere douche en probeer te slapen, laat haar even los.
Concentreer je op elkaar en de andere honden, geef haar even ruimte... om zich te herstellen...
Welteruste
Slaap lekker zometeen. Mooi dromen allemaal 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik denk dat de mensen in Utrecht straks wel een grote doos bonbonnies (
) verdiend hebben, wanneer je mupke weer veilig thuis is! En ik zou ze tussendoor ook laten weten dat je hun inzet heel erg op prijs stelt, want ik krijg de indruk dat ze echt hun best doen voor je wijffie!
En wederom gaan we de nacht in, hopend op een ochtend met goed nieuws en grote vooruitgang. Ik hoop dat jullie de slaap een beetje kunnen vatten!
En wederom gaan we de nacht in, hopend op een ochtend met goed nieuws en grote vooruitgang. Ik hoop dat jullie de slaap een beetje kunnen vatten!
Ik hoop dat het vannacht stabiel (of beter) is geweest. En jullie hebben kunnen slapen.
Ik kan me goed voorstellen hoe is als je je hond achtermoet laten, hoe kundig ze in Utrecht ook zijn!
Ik kan me goed voorstellen hoe is als je je hond achtermoet laten, hoe kundig ze in Utrecht ook zijn!