Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!
- Binno
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!
yes! dat zijn al betere berichten, wat goed!
we blijven volop verder duimen voor Bonnie dat het nu alsmaar beter en beter blijft gaan!!!

we blijven volop verder duimen voor Bonnie dat het nu alsmaar beter en beter blijft gaan!!!
En ook voor haar baasjes EN voor al die krakken daar in Utrecht
(Zullen we mat z'n allen bedankkaartjes gaan schrijven??)
En we duimen door.
Dat gaat steeds beter! Yeah. Applaus voor Bonnie!
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

pff.. camera al half uur uit....
word ik toch weer zenuwachtig van....
en over 3 kwartier bellen........
spannend spannend allemaal!!!!
dank jullie wel voor jullie opbeurende en blije en positieve berichten, wensen, grapjes en ideeen

ik laat jullie meteen weten als ik meer weet!!
word ik toch weer zenuwachtig van....
en over 3 kwartier bellen........
spannend spannend allemaal!!!!
dank jullie wel voor jullie opbeurende en blije en positieve berichten, wensen, grapjes en ideeen
ik laat jullie meteen weten als ik meer weet!!
duimduimduim......goBONNIEgo......
Gaat goed komen, Bonnie is echt een vechter.
Blijf nog steeds duimen.
Blijf nog steeds duimen.
Wauw dat is goed nieuws zeg!! Dat is een hele vooruitgang!
Logisch dat je daar zo enor blij van wordt!
Spannend zal het nog wel even blijven, maar dit zijn supermooie stappen vóóruit!!
Logisch dat je daar zo enor blij van wordt!
Spannend zal het nog wel even blijven, maar dit zijn supermooie stappen vóóruit!!
-
Buran en Co
- 5-sterren

Hier draaien de duimen ook nog steeds door!!!
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Ohhhhhhhhh wat goed dat ze even aan de wandel is geweest vanmorgen 
Duimen blijven hier ook door draaien hoor

Kom op Bonneke, je gaat de goede kant op, hou vol!!!!!!!!!!!!!!!
Duimen blijven hier ook door draaien hoor
Kom op Bonneke, je gaat de goede kant op, hou vol!!!!!!!!!!!!!!!
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

moeilijk moeilijk..
Ht is goed; 29 maar stollingswaarden nog steeds niet oke (PT en aPTT zijn langer-dus slechter- geweest, fibrinogeen is gedaald 0.5 ipv 1 -wat de onderwaarde was-
zoals zij zeggen: er is een proces gaande waardoor de stollingsfactoren `opgebruikt`worden. alleen; wat dan??
dus om deze reden heeft plasma geven geen zin
nu wordt urine gecontrolleerd, ook vocht uit wond
ze krijgt 2 soorten breedspectrum ab
ze heeft nu sinds een uurtje weer een neussonde want vorige was gesneuveld..
eten doet ze niet zelfstandig nog namelijk
ik voel me ernstig kl*te
daarstraks had ik zo`n positief gevoel en dat werd alleen maar beter.. ze ging namelijk weer mee naar buiten aan het riempje want ze ging staan toen ze moest plassen en poepen (ze is behoorlijk schoon op zichzelf en ik zie steeds dat ze erg onrustig wordt als ze gepoept had (toen had ze nog urinecatheter)
ze is er nog lang niet werd gezegd. kan zomaar ineens gaan bloeden of iets mis gaan en dan.... (ik ga het niet opschrijven)
nu ligt ze daar weer voor pampus te liggen....
IK WORD HIER GEK VAN!!
KOM OP BONSELS!!

Ht is goed; 29 maar stollingswaarden nog steeds niet oke (PT en aPTT zijn langer-dus slechter- geweest, fibrinogeen is gedaald 0.5 ipv 1 -wat de onderwaarde was-
zoals zij zeggen: er is een proces gaande waardoor de stollingsfactoren `opgebruikt`worden. alleen; wat dan??
dus om deze reden heeft plasma geven geen zin
nu wordt urine gecontrolleerd, ook vocht uit wond
ze krijgt 2 soorten breedspectrum ab
ze heeft nu sinds een uurtje weer een neussonde want vorige was gesneuveld..
eten doet ze niet zelfstandig nog namelijk
ik voel me ernstig kl*te
daarstraks had ik zo`n positief gevoel en dat werd alleen maar beter.. ze ging namelijk weer mee naar buiten aan het riempje want ze ging staan toen ze moest plassen en poepen (ze is behoorlijk schoon op zichzelf en ik zie steeds dat ze erg onrustig wordt als ze gepoept had (toen had ze nog urinecatheter)
ze is er nog lang niet werd gezegd. kan zomaar ineens gaan bloeden of iets mis gaan en dan.... (ik ga het niet opschrijven)
nu ligt ze daar weer voor pampus te liggen....
IK WORD HIER GEK VAN!!
KOM OP BONSELS!!
Oef wat moeilijk, eigenlijk wilde je nu toch wel alleen maar goed nieuws horen. Het kan dus nog steeds alle kanten op gaan... Ook de goede kant, laten we daar dan maar heel hard op hopen!
O getver, wat akelig......
machteloosheid.....duimen draaien door....
Sterkte!
machteloosheid.....duimen draaien door....
Sterkte!
pffffffffffff,duimen draaien hier ook door!! 
He wat sneu een tegenvaller 
Kan me indenken dat je je nu kl#te voelt, maar beter worden gaat toch met vallen en opstaan
Dus Bonnie heeft nu even een dipje om dan er weer tegenaan te gaan, probeer positief te blijven, is heel moeilijk nu dat begrijp ik heel goed hoor
Ik heb de houtkachel aangedaan en alle kaarsjes en stuur positieve energie naar julie toe
Kan me indenken dat je je nu kl#te voelt, maar beter worden gaat toch met vallen en opstaan
Dus Bonnie heeft nu even een dipje om dan er weer tegenaan te gaan, probeer positief te blijven, is heel moeilijk nu dat begrijp ik heel goed hoor
Ik heb de houtkachel aangedaan en alle kaarsjes en stuur positieve energie naar julie toe