Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- **Marjolijn**
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!
Hier staan de kaarsjes ook weer aan voor Bonnie!
Kom op meisje!
Kom op meisje!
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!
jullie hebben helemaal gelijk, herstel heeft tijd nodig endit gaat allemaal gepaard met pieken en dalen.. en inde pieken zie je de kracht en in de dalen de ernst..
omdat je op een gegeven moment zo moe bent en in een cocon leeft kún je dat wellicht niet meer zine.. ik niet tenminste
maar ik kan het wel herkennen als jullie het schrijven en dt is goed, prettig, fijn en zeker ook waar!!
ach, ze piest de boel weer onder zie ik (incontinent he.., pff..)
ik heb besloten dat als ze morgen nog zo onrustig is en ik het morgen nog zo voel, dat ik dan ga overleggen over daar heen gaan
niet voor mijzelf dus, maar alleen als Bon er iets aan heeft..
ik heb haar 6,5 jaar geleden uit een asiel in belgie gehaald en sindsdien is zij volledig op mij gericht. ik heb altijd geprobeerd dat te `verminderen`, haar meer op eigen benen te laten staan. en dat is zeker ook gelukt! liep ze eerder gewoon zonder veel bombarie bij een ander die haar even uitliet weg, stak wegen over en kwam thuis. of sprong toen ik was vergeten raam dicht te doen er gewoon uit en liep op straat toen ik thuis kwam.. nu gaat ze in alle vertrouwen mee met Jos en vindt dat ook echt oke. ze heeft zéker geleerd en is zelfstandiger.. alleen.. ze zal áltijd kiezen voor mij. ze laat zich aaien door een ander en kijkt onderwijl naar mij.. heel afhankelijk dus..
moeilijk, voor ons beiden..
wij zijn allebei irritante volhouders, dus................
KOM OP MEISJE!!

omdat je op een gegeven moment zo moe bent en in een cocon leeft kún je dat wellicht niet meer zine.. ik niet tenminste
maar ik kan het wel herkennen als jullie het schrijven en dt is goed, prettig, fijn en zeker ook waar!!
ach, ze piest de boel weer onder zie ik (incontinent he.., pff..)
ik heb besloten dat als ze morgen nog zo onrustig is en ik het morgen nog zo voel, dat ik dan ga overleggen over daar heen gaan
niet voor mijzelf dus, maar alleen als Bon er iets aan heeft..
ik heb haar 6,5 jaar geleden uit een asiel in belgie gehaald en sindsdien is zij volledig op mij gericht. ik heb altijd geprobeerd dat te `verminderen`, haar meer op eigen benen te laten staan. en dat is zeker ook gelukt! liep ze eerder gewoon zonder veel bombarie bij een ander die haar even uitliet weg, stak wegen over en kwam thuis. of sprong toen ik was vergeten raam dicht te doen er gewoon uit en liep op straat toen ik thuis kwam.. nu gaat ze in alle vertrouwen mee met Jos en vindt dat ook echt oke. ze heeft zéker geleerd en is zelfstandiger.. alleen.. ze zal áltijd kiezen voor mij. ze laat zich aaien door een ander en kijkt onderwijl naar mij.. heel afhankelijk dus..
moeilijk, voor ons beiden..
KOM OP MEISJE!!
Kaarsje gaat weer aan voor Bonnie. Dit moet gewoon goed komen.
-
DJARA
- 4-sterren

- Contacteer:
Nah...... Hoezooooo??Marlou-Kamiel schreef:
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

oh nee.. wij zijn natuurlijk soepel, meegaand en heeeel flexibel

-
judith1967
- 5-sterren

Kaarsje staat hier ook weer aan!!!!!
Duimen draaien nog steeds op volle kracht!
Komop Bonnie,nog even goed volhouden
Duimen draaien nog steeds op volle kracht!
Komop Bonnie,nog even goed volhouden
- Joyce1985
- 5-sterren

Kom op Bonnie, geef je baasjes een mooi kerstkado!
Jeetje zeg! Wat een zorgen en wat een vechtlust. Omdat ik het nu pas heb gelezen kan ik ook pas vanaf vandaag gaan duimen, maar doe dat dan wel in turbo stand. Heel veel sterkte en beterschap! 
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

zo mooi....
en nu even lopen met hond van kennis die ziek is, even heel wat anders aan hoofd en misschien dat dat helpt??
oeh auch dat was het liedje van een oude (overleden) jeugd vriend en mijMarlou-Kamiel schreef:
zo mooi....
en nu even lopen met hond van kennis die ziek is, even heel wat anders aan hoofd en misschien dat dat helpt??
Heel veel sterkte en wat doet jullie meisje het toch goed
- luka en kira
- 5-sterren

Bonnie houdt de spanning erin... Ze is een vechter!
Zet 'em op meissie, houd vol en wordt weer helemaal beter!
Ook hier brandt weer een kaarsje voor Bonnie.
Zet 'em op meissie, houd vol en wordt weer helemaal beter!
Ook hier brandt weer een kaarsje voor Bonnie.
Ik hoop dat ze de nacht weer goed is doorgekomen.
Ik blijf voor jullie duimen!
Ik blijf voor jullie duimen!
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

Weer een nieuwe dag voor ons meisje: goed de nacht doorgekomen, ondanks die vervelende kap, en ligt op haar gemak in de voor haar comfortabele positie. ze ademt rustig, helemaal niet dat hijgerige van gister dus dat is al positief.
De ontlasting wordt ook minder en lijkt beter, beetje waterig uitvloeisel. niet meer echt donkere poep met bloed, op dit moment tenminste.
gisteravond heeft ze via de neussonde voeding gehad en dat moet haar er weer een beetje bovenop gaan helpen totdat ze zelf gaat eten. We hopen zeeer dat ze dat vandaag gaat doen !! dit zal een belangrijke stap in de goede richting zijn.
Arts heeft haar net bekeken en bevoeld.
Ik hoop dat ze zo meteen met haar aan het riempje weer naar buiten gaan.
Duimen jullie ook weer mee ?? met kaarsjes en zo.
( dit was Jos )
De ontlasting wordt ook minder en lijkt beter, beetje waterig uitvloeisel. niet meer echt donkere poep met bloed, op dit moment tenminste.
gisteravond heeft ze via de neussonde voeding gehad en dat moet haar er weer een beetje bovenop gaan helpen totdat ze zelf gaat eten. We hopen zeeer dat ze dat vandaag gaat doen !! dit zal een belangrijke stap in de goede richting zijn.
Arts heeft haar net bekeken en bevoeld.
Ik hoop dat ze zo meteen met haar aan het riempje weer naar buiten gaan.
Duimen jullie ook weer mee ?? met kaarsjes en zo.
( dit was Jos )
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer: