Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!
Uiteraard weer de duimen in de aanslag vandaag.
Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!
ook hier weer

zet hem op bonnie
zet hem op bonnie
Duimen blijven draaien

En in gedachte stuur ik Bonnie maar zeker ook jullie de kracht toe die zo nodig is

En in gedachte stuur ik Bonnie maar zeker ook jullie de kracht toe die zo nodig is
Snel even kijken hoe het met Bonnie gaat voordat ik naar mijn werk ga. Heel fijn dat ze een goede nacht heeft gehad en er nu rustig bij ligt. Ik duim en hoop dat ze vandaag gaat eten en weer wat sterker wordt.
En weer een dag,.....
Hier blijven de duimen draaien,....

Hier blijven de duimen draaien,....
- spreeuwtje
- 5-sterren

ik duim en duw nog steeds mee hoor!!
ik lees regelmatig hoe het gaat..
het blijft spannend.. maar ik heb er alle vertrouwen in!!!
zet m op bonniemeisje!!!!
ik lees regelmatig hoe het gaat..
het blijft spannend.. maar ik heb er alle vertrouwen in!!!
zet m op bonniemeisje!!!!
-
nikèdog2000
- 5-sterren

natuurlijk blijf ik duimen
kom op bonnie je kan het
kom op bonnie je kan het
Ik duim ook, geen echt kaarsje hier, maar wel een waakvlammetje in mijn hart voor Bonnie 
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

dank jullie dames!!

ze is net mee met arts
denk om nieuw infuus voor te prikken..
hup, slipketting om en gaan.. stapt zelf prima uit kennel nu zonder ondersteuning achter terwijl het toch een afstapje is..
de kap die ze om heeft vindt ze vervelend.. maar ja, ze kan ook niet steeds de neussonde eruit klauwen met haar poot....
ze heeft 4 dikke spuiten voeding gekregen direct in neussonde nadat ze weer een klein kwartier aangesloten is geweest op het slangetje sondevoer
ik hoop zo dat ze echt de moed gaat krijgen om zelf te eten!!
dát, en dat haar bloed beter is..
pffff....
wij hebben best een aantal uren geslapen vannacht en dat was nodig ook
in de avond lijk ik af en toe de moed te verliezen (moeheid?)
dan volgen er dromen en gedachtenflarden in de nacht en durf ik in de ochtend haast niet te gaan kijken (bang voor wat ik aantreft) maar als ik even `gewend` ben weer en een bak koffie op heb komt er ook weer een kleinbeetje rust.. (ik was al 2 jaar af van het dagelijks koffie drinken maar nu kan ik niet zonder.., naja, komt wel weer goed. ben blij dat ik niet terug naar de sigaretjes heb gegrepen waar ik al bijna anderhalf jaar vanaf ben!! )
Sten en Kamiel gedragen zich voorbeeldig. ondanks dat er nu gewoon weinig aandacht is voor hen. minder althans.. ze lopen wel dagelijks een lange boswandeling van dik anderhalf uur en verder lijken ze te `begrijpen`dat er nu even andere dingen zijn. ze slapen lekker veel
ze is net mee met arts
denk om nieuw infuus voor te prikken..
hup, slipketting om en gaan.. stapt zelf prima uit kennel nu zonder ondersteuning achter terwijl het toch een afstapje is..
de kap die ze om heeft vindt ze vervelend.. maar ja, ze kan ook niet steeds de neussonde eruit klauwen met haar poot....
ze heeft 4 dikke spuiten voeding gekregen direct in neussonde nadat ze weer een klein kwartier aangesloten is geweest op het slangetje sondevoer
ik hoop zo dat ze echt de moed gaat krijgen om zelf te eten!!
dát, en dat haar bloed beter is..
pffff....
wij hebben best een aantal uren geslapen vannacht en dat was nodig ook
in de avond lijk ik af en toe de moed te verliezen (moeheid?)
dan volgen er dromen en gedachtenflarden in de nacht en durf ik in de ochtend haast niet te gaan kijken (bang voor wat ik aantreft) maar als ik even `gewend` ben weer en een bak koffie op heb komt er ook weer een kleinbeetje rust.. (ik was al 2 jaar af van het dagelijks koffie drinken maar nu kan ik niet zonder.., naja, komt wel weer goed. ben blij dat ik niet terug naar de sigaretjes heb gegrepen waar ik al bijna anderhalf jaar vanaf ben!! )
Sten en Kamiel gedragen zich voorbeeldig. ondanks dat er nu gewoon weinig aandacht is voor hen. minder althans.. ze lopen wel dagelijks een lange boswandeling van dik anderhalf uur en verder lijken ze te `begrijpen`dat er nu even andere dingen zijn. ze slapen lekker veel
de duimen blijven aan 't werk en we denken hier aan jullie.
('s morgens (rond 4.20) gaat de pc aan en 't eerste wat ik doe is bijl ezen hier en 's avonds voor hij uitgaat (+-22.00) nog snel even kijken.)
('s morgens (rond 4.20) gaat de pc aan en 't eerste wat ik doe is bijl ezen hier en 's avonds voor hij uitgaat (+-22.00) nog snel even kijken.)
Zou bachbloesem jou niet een beetje door deze lastig dagen kunnen helpen??
-
Lil
mijn gedachte!inni schreef: Zou bachbloesem jou niet een beetje door deze lastig dagen kunnen helpen??
Ik wilde zeggen zou je zelf geen bach en/of rode valeriaan gaan nemen.
duimen draaien weer en de het kaarsje gaat weer aan!!