en heel veel sterkte voor jullie
Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!
hier blijven we duimen voor je meisje

-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!
Ik heb er alle vertrouwen in dat Bonnie er weer bovenop komt nu! Desondanks brandt het kaarsje natuurlijk al weer voor haar, want alle beetjes helpen, nietwaar? Fijn dat je goede berichten te melden hebt!
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Wat fijn dat het langzaam bergopwaarts gaat. Nog ff Bonnie, en je bent er bovenop!!
Uiteraard gaan we door met heeeeel hard duimen voor een voorspoedig herstel.
Uiteraard gaan we door met heeeeel hard duimen voor een voorspoedig herstel.
Al die stapjes maaken wel 1 grote!
Dat ze zelf haar bench uitstapt vind ik al heel knap......
Hoop dat het herstel doorzet en Bonnie vandaag verder opknapt.
Gr. Jose
Dat ze zelf haar bench uitstapt vind ik al heel knap......
Hoop dat het herstel doorzet en Bonnie vandaag verder opknapt.
Gr. Jose
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

zo, zelf even gedouched in de tijd dat zij terug is en moe moe moe van alle handelingen heel erg slaapt..
wat hebben ze gedaan: ik zag dat haar infuus niet meer lekker zat dus ze heeft een nieuw infuus (rechts voor) en eigenlijk is dat het enige aan infusen en slangetjes
naast haar voedingssonde
links achter is huid van haar poot erg geirriteerd en kapot dus die is mooi verbonden
inmiddels is links voor poot en ook rechts achter poot ook verbonden want alles raakt geirriteerd. ik zie net dat rechts achter nu bloed weer afgenomen is (uurtje geleden ook bloedje genomen links voor)
voor is nu weer verband eraf, pff.. wat een gemorrel en geprik en gedoe! en dan gaat ook de camera weer even uit.... en dat is steeds weer schrik!
dr arterieele infuus is er nu dus uit en dat is weer positief (drukken zijn en waren al in orde)
weer 2 keer gepiest en dan is ze even onrustig want ze vindt het duidelijk vies bah
ze wordt wel weer wat wakkerder nu. ze heeft ook ongestoord een uur kunnen slapen gelukkig!
ze heeft een nieuw `jasje` aan, mooi rose gebakerd meisje

wat ik moeilijk vind nu is dat ik niet meer kan inschatten of iets nu positief of juist negatief is.. ze ligt rustig kan in mijn hoofd 2 kanten op namelijk, pff..
elke keer als in geblader in status zie, of overleg, dan word ik zenuwachtig en gestressed
ik heb zo ontzettend weer een goed bericht vanhun daar nodig.. ik zie alleen maar en durf niet meer dingen te zien als vooruitgang. wellicht omdat ik nu al een paar keer positief was en dan toch weer keihard terggesmeten word door het telefonisch verhaaltje in de middag
ik ben dus al flink zenuwachtig voor over 3 uur............
toch hoop ik dan in de tijd tot dan wat positieve beelden te zien. die mij hoop geven
jullie berichten waarin staat dat jullie goede hoop hebben komen soms zo `ongeloofwaardig` bij mij binnen........
maar ik vind het wél prettig om te lezen want het geeft mij in elke geval wel weer MOED. moed om positieve dingen te denken en me daarop te focussen in plats van de negatieve gedachten de vrije loop te laten....
misschien moet ik inderdaad iets nemen ja als bach bloesem. nu neem ik wijn( niet nu, maar in middag en of avond).. dat is lekker en kalmeert wel maar misschien maakt het ook wel emotioneler en `depressiever`
ik weet het niet
hoe kom ik erachter wat ik zou moeten nemen aan blach bloesem??
Jos is nu met de honden lopen. een geluk bij een ongeluk dat hij momenteel werkloos is. hij kan wandelen met Sten en Kamiel en de uitlaathond
hij vindt het ook erg prettig om even iets anders te doen, even frisse lucht ect.
ik vind het juist prettig om alles hier te volgen en soms een beetje in huis te rommelen
wat hebben ze gedaan: ik zag dat haar infuus niet meer lekker zat dus ze heeft een nieuw infuus (rechts voor) en eigenlijk is dat het enige aan infusen en slangetjes
naast haar voedingssonde
links achter is huid van haar poot erg geirriteerd en kapot dus die is mooi verbonden
inmiddels is links voor poot en ook rechts achter poot ook verbonden want alles raakt geirriteerd. ik zie net dat rechts achter nu bloed weer afgenomen is (uurtje geleden ook bloedje genomen links voor)
voor is nu weer verband eraf, pff.. wat een gemorrel en geprik en gedoe! en dan gaat ook de camera weer even uit.... en dat is steeds weer schrik!
dr arterieele infuus is er nu dus uit en dat is weer positief (drukken zijn en waren al in orde)
weer 2 keer gepiest en dan is ze even onrustig want ze vindt het duidelijk vies bah
ze wordt wel weer wat wakkerder nu. ze heeft ook ongestoord een uur kunnen slapen gelukkig!
ze heeft een nieuw `jasje` aan, mooi rose gebakerd meisje
wat ik moeilijk vind nu is dat ik niet meer kan inschatten of iets nu positief of juist negatief is.. ze ligt rustig kan in mijn hoofd 2 kanten op namelijk, pff..
elke keer als in geblader in status zie, of overleg, dan word ik zenuwachtig en gestressed
ik heb zo ontzettend weer een goed bericht vanhun daar nodig.. ik zie alleen maar en durf niet meer dingen te zien als vooruitgang. wellicht omdat ik nu al een paar keer positief was en dan toch weer keihard terggesmeten word door het telefonisch verhaaltje in de middag
ik ben dus al flink zenuwachtig voor over 3 uur............
toch hoop ik dan in de tijd tot dan wat positieve beelden te zien. die mij hoop geven
jullie berichten waarin staat dat jullie goede hoop hebben komen soms zo `ongeloofwaardig` bij mij binnen........
maar ik vind het wél prettig om te lezen want het geeft mij in elke geval wel weer MOED. moed om positieve dingen te denken en me daarop te focussen in plats van de negatieve gedachten de vrije loop te laten....
misschien moet ik inderdaad iets nemen ja als bach bloesem. nu neem ik wijn( niet nu, maar in middag en of avond).. dat is lekker en kalmeert wel maar misschien maakt het ook wel emotioneler en `depressiever`
ik weet het niet
Jos is nu met de honden lopen. een geluk bij een ongeluk dat hij momenteel werkloos is. hij kan wandelen met Sten en Kamiel en de uitlaathond
hij vindt het ook erg prettig om even iets anders te doen, even frisse lucht ect.
ik vind het juist prettig om alles hier te volgen en soms een beetje in huis te rommelen
-
Lil
voor bach bloesem zou ik contact opnemen met een therapeut.Marlou-Kamiel schreef:
ik weet het niet
alcohol maakt inderdaad emotioneler en depressiever en als je niet lekker in je vel zit ga je er ook nog eens naar van dromen!
als je depressief bent mag je geen alcohol drinken, wordt je aan alle kanten voor gewaarschuwd. (nu ben jij waarschijnlijk niet echt depressief, maar ik vraag me dus af of de alcohol je goed doet of het juist verergerd en ik vrees het laatste).
-
DJARA
- 4-sterren

- Contacteer:
Loeder.... je zou natuurlijk even naar Den Hoek kunnen gaan.
Daar kunnen ze heel goed druppetljes voor je in elkaar zetten.
Laat die wijn nou toch staan joh of beperk dit tot de avond, ik snap het wel, maar ik denk dat het eerder slecht doet dan goed....
Stel dat je ineens toch ontboden wordt in Utrecht......
Sterkte en een virtuele knuffel voor Bonnie!!!!
Daar kunnen ze heel goed druppetljes voor je in elkaar zetten.
Laat die wijn nou toch staan joh of beperk dit tot de avond, ik snap het wel, maar ik denk dat het eerder slecht doet dan goed....
Stel dat je ineens toch ontboden wordt in Utrecht......
Sterkte en een virtuele knuffel voor Bonnie!!!!
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

( Jos weer even, Marlou doet even een dutje )
Lil en Jeroen: ze zit niet de héle dag wijn te drinken hoor...
alles met mate.
Verder geen grote veranderingen. Ht wel net iets gedaald, maar klinisch eigenlijk hetzelfde.
Nu geen bloed meer bij de ontlasting ( melena ).
Wat we zien is dat ze moe en rustig is, maar hoe dat te interpreteren is moeilijk, vinden wij en vinden ze op de IC ook; het kan een verbetering zijn ( ze rust uit ) of een verslechtering ( ze gaat achteruit ).
Marlou komt straks wel weer met verdere uitleg en details.
Duimpjes zijn dus nog heel hard nodig,
grts,Jos
Lil en Jeroen: ze zit niet de héle dag wijn te drinken hoor...
Verder geen grote veranderingen. Ht wel net iets gedaald, maar klinisch eigenlijk hetzelfde.
Nu geen bloed meer bij de ontlasting ( melena ).
Wat we zien is dat ze moe en rustig is, maar hoe dat te interpreteren is moeilijk, vinden wij en vinden ze op de IC ook; het kan een verbetering zijn ( ze rust uit ) of een verslechtering ( ze gaat achteruit ).
Marlou komt straks wel weer met verdere uitleg en details.
Duimpjes zijn dus nog heel hard nodig,
grts,Jos
-
Lil
Oooo ik verwachte helemaal niet dat je steeds aan de wijn zat hoor. 
Maar zoals jij je gevoel beschrijft (depressief wat zeer begrijpelijk is
) dan mag je nul komma nul alcohol hebben, want anders ga je je nog slechter voelen. Dat naar aanleiding van je eigen vraag of het emotioneler of depressiever maakt. Op deze vraag heb ik met ja geantwoord. 
Verder moet je lekker doen waar je je goed bij voelt.

Maar zoals jij je gevoel beschrijft (depressief wat zeer begrijpelijk is
Verder moet je lekker doen waar je je goed bij voelt.
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

nog even een fotootje van het 3e plasronde om 16.00
-
Lil
ach gossie hoe ziet ze uit met al die verbandjes.
Wel lijkt ze stevig en stabiel te staan, dat is wel goed natuurlijk.
Wel lijkt ze stevig en stabiel te staan, dat is wel goed natuurlijk.
duimen en kaarsjes zijn er nog steeds hier!!! 
-
nikèdog2000
- 5-sterren

we gaan door hoor met duimen
zet hem op bonnie
zet hem op bonnie
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
sommige knappen op als ze een glaasje op hebben...

-
~anna~
- 5-sterren

- Contacteer:
Ben niet alijd in de buurt van een computer maar denk wel
veel aan jullie en natuurlijk hopen en duimen
Als je moe bent lijkt het soms ook allemaal wat zwaarder, dat is normaal.
Bonnie is in hele goede handen, dat geeft mij als (buitenstaander) ook rust.
Wijn kan soms fijn zijn maar het kan je gevoeliger maken..
Kamillethee is ook rustgevend, of Bach Rescue, pastilles zijn erg handig.
veel aan jullie en natuurlijk hopen en duimen
Als je moe bent lijkt het soms ook allemaal wat zwaarder, dat is normaal.
Bonnie is in hele goede handen, dat geeft mij als (buitenstaander) ook rust.
Wijn kan soms fijn zijn maar het kan je gevoeliger maken..
Kamillethee is ook rustgevend, of Bach Rescue, pastilles zijn erg handig.