blijf verder
Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!
En nog nieuws gehoord????
blijf verder
blijf verder
Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!
Geen alcohol, je moet ten alle tijden in de auto kunnen stappen en veilig naar haar toe kunnen rijden.
Hier brand nog steeds een kaarsje voor jullie meisje.
Hier brand nog steeds een kaarsje voor jullie meisje.
- spreeuwtje
- 5-sterren

ik herken het ook hoor, in de avond vlak voor ik naar bed ga of als ik in bed lig.. dan is alles veel zwaarmoediger.
ook smorgens als ik nog niet helemaal wakker ben, dan kan ik echt een rotgevoel hebben als ik spanningen heb.
maar wanneer ik de koffie op heb dan zie ik alles weer een beetje helder..
alcohol is idd niet handig.. maar je bewust zijn van het feit dat het ligt aan de avond en vroege ochtenduren en niet aan dat het met Bonnie zoveel slechter gaat... dan ben je al een heel eindje op weg.
wat ik wel deed was een briefje vlakbij hangen waar ik wakker wordt of waar ik ben in de avond.. waarop staat dat je positief moet blijven.
of een andere mantra..
een korte zin die jou bij de realiteit houdt.. 
bach rescue, gewoon de simpele bij de drogist vandaan, werkt ook heel goed bij acute trauma's zoals die van jullie.
verder duim ik gewoon nog steeds mee!!!!
ook smorgens als ik nog niet helemaal wakker ben, dan kan ik echt een rotgevoel hebben als ik spanningen heb.
maar wanneer ik de koffie op heb dan zie ik alles weer een beetje helder..
alcohol is idd niet handig.. maar je bewust zijn van het feit dat het ligt aan de avond en vroege ochtenduren en niet aan dat het met Bonnie zoveel slechter gaat... dan ben je al een heel eindje op weg.
wat ik wel deed was een briefje vlakbij hangen waar ik wakker wordt of waar ik ben in de avond.. waarop staat dat je positief moet blijven.
of een andere mantra..
bach rescue, gewoon de simpele bij de drogist vandaan, werkt ook heel goed bij acute trauma's zoals die van jullie.
verder duim ik gewoon nog steeds mee!!!!
Duimen blijven draaien! Zet m op Bonnie!!! 
-
judith1967
- 5-sterren

We blijven gestaag doorduimen!!!
Ook hier is Bonnie vaak in mijn gedachten,ze moet er gewoon bovenop komen!!!
Ook hier is Bonnie vaak in mijn gedachten,ze moet er gewoon bovenop komen!!!
Kom op meisje, je hebt al zo hard gevochten, nog even volhouden. Hoop zo dat haar moe en rustig zijn (van vanmiddag) tekenen zijn van verbetering en herstel.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik kom ook steeds even kijken hoe het met Bonnie gaat, de duimen draaien gewoon door 
-
Buran en Co
- 5-sterren

Duim duim duim duim.........
- Joyce1985
- 5-sterren

-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

hallo lieve duimende en kaarsjes aanstekende mensen!!

hier Marlou weer..
vanmiddag heb ik even een paar uurtjes geslapen en werd gelukkig wat uitgeruster wakker terwijl Jos Bonnie heeft bewaakt vanachter de pc en even jullie een korte updat gegeven. dankjoe, Jossie

haar Ht is iets gedaald. 24.
verder is geen stolling bepaald want de uitkomst maakt eigenlijk niets uit voor de therapie
het is nog steeds spannend. zeker gezienhet feit dat tussen de 3e en 5e dag na ok er nog echt kan is op bloedingen en afsterving weefsel wond..
ze doet het klinisch wel goed. goede pols, bloeddruk, slijmvliezen en temp. niet meer hijgerig
soms is ze dat wel; beetje onrustig en wat hijgerig.. dan weet je eigenlijk al dat ze naar buiten moet/wil (vind ik goed teken!!)
Bonnie is vandaag 4keer naar buiten geweest voor een paar minuten. er ligt af en toe pies in de kennel (ze is bekend met incontinentie) maar de hele dag geen poep meer in de kennel!! ze heeft ook geen bloederige ontlasting meer/melena
ze krijgt 2 soorten breedspectrum anitbiotica die elkaar aanvullen. gisteren zijn vocht uit wond (waar ze ook vandaag nog beetje uit lekt) en urine op kweek gezet. dus nog geen uitslag van....
voeding neemt ze nog niet zelf maar ze krijgt 8x daags via grote spuiten door neussonde (draadje infuus klapt soms dubbel en dan gaat het zo niet)
ze heeft net weer voeding gehad en nu is ze er voor de 5e keer vandaag weer uit. en nu weer terug..
haar moeheid, tja, dat vind ik nog steeds moeilijk. net als zij.. en dat is afwachten, afwachten, afwachten............................
graag nog veel duimpjes en positieve gedachten en lichtjes voor Bonita!!
voor jullie!!
liefs, Marlou
hier Marlou weer..
vanmiddag heb ik even een paar uurtjes geslapen en werd gelukkig wat uitgeruster wakker terwijl Jos Bonnie heeft bewaakt vanachter de pc en even jullie een korte updat gegeven. dankjoe, Jossie
haar Ht is iets gedaald. 24.
verder is geen stolling bepaald want de uitkomst maakt eigenlijk niets uit voor de therapie
het is nog steeds spannend. zeker gezienhet feit dat tussen de 3e en 5e dag na ok er nog echt kan is op bloedingen en afsterving weefsel wond..
ze doet het klinisch wel goed. goede pols, bloeddruk, slijmvliezen en temp. niet meer hijgerig
soms is ze dat wel; beetje onrustig en wat hijgerig.. dan weet je eigenlijk al dat ze naar buiten moet/wil (vind ik goed teken!!)
Bonnie is vandaag 4keer naar buiten geweest voor een paar minuten. er ligt af en toe pies in de kennel (ze is bekend met incontinentie) maar de hele dag geen poep meer in de kennel!! ze heeft ook geen bloederige ontlasting meer/melena
ze krijgt 2 soorten breedspectrum anitbiotica die elkaar aanvullen. gisteren zijn vocht uit wond (waar ze ook vandaag nog beetje uit lekt) en urine op kweek gezet. dus nog geen uitslag van....
voeding neemt ze nog niet zelf maar ze krijgt 8x daags via grote spuiten door neussonde (draadje infuus klapt soms dubbel en dan gaat het zo niet)
ze heeft net weer voeding gehad en nu is ze er voor de 5e keer vandaag weer uit. en nu weer terug..
haar moeheid, tja, dat vind ik nog steeds moeilijk. net als zij.. en dat is afwachten, afwachten, afwachten............................
graag nog veel duimpjes en positieve gedachten en lichtjes voor Bonita!!
liefs, Marlou
Laatst gewijzigd door Marlou-Kamiel op di 18 dec 2012, 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik lees een paar keer per dag mee hoor !!
En blijf doorduimen !!
En blijf doorduimen !!
-
sella
We blijven duimen voor Bonita.
Het klinkt echt positief! Zeker als je het met een paar dagen geleden vergelijkt. Haar lichaam neemt alle energie om te genezen dan blijft er minder energie over voor andere dingen. Ze heeft natuurlijk wel een flinke buikoperatie achter de rug. Alles moet langzamerhand weer gaan werken. Stukje bij beetje. Hou er de moed in. We denken allemaal aan jullie. Dikke knuf.
- Sweet Dutchess
- 5-sterren

- Contacteer:
De duimen blijven draaien hier.
Ik hoop voor je dat ze voor de kerst weer fijn thuis is
Ik hoop voor je dat ze voor de kerst weer fijn thuis is