Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!
Ook hier duimen en kaarsje(s) 
Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!
Ik ben net thuis en moet gelijk even kijken hoe het met Bonnie is.
So far so good
En natuurlijk blijf ik ook duimen voor dit doorbijtertje!
Klasse Bonnie, hou vol hoor!
So far so good
En natuurlijk blijf ik ook duimen voor dit doorbijtertje!
Klasse Bonnie, hou vol hoor!
Jeetje lees net het hele topic 
Ik ga heel hard duimen, ik kom er dagelijks langs en zal dan al mijn positieve energie naar Bonnie sturen

Ik ga heel hard duimen, ik kom er dagelijks langs en zal dan al mijn positieve energie naar Bonnie sturen
ik heb nu net 39 pagina's doorgeworsteld met je verhaal..
jeetje meis toch.
hier gaat gelijk een kaarsje aan voor jullie.
heeeeeeeeeeeeel veel sterkte

jeetje meis toch.
hier gaat gelijk een kaarsje aan voor jullie.
heeeeeeeeeeeeel veel sterkte
Dat klinkt allemaal voorzichtig positief, en als je bekijkt hoe ze een paar dagen terug was nou dan is ze toch al een stuk beter 
Dus gaan we met zijn allen nog even door met

Dus gaan we met zijn allen nog even door met
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik kom ook weer even aanwippen voor het laatste nieuws. Het topic staat nog steeds niet vetgedrukt boven aan de pagina, dus dat schept moed! Het kaarsje brandt weer voor je Bonneke!
Ik schrijf niet vaak in deze topic, maar ik leef wel mee en duim en stuur heel veel kracht en positieve enrgie naar Bonnie en ook naar jouw en je man. Aan het begin van iedere dag zoek altijd als eerste deze topic op om te lezen hoe het met Bonnie gaat. Net als Anne ben ik altijd blij dat Bonnies topic niet vetgedrukt en gepinned staat boven in de bar.
Hoe gaat het met het Bonniemeisje? Hoop zo op goed nieuws vandaag!!!
-
karin2
- 5-sterren

bij de laatst geposte foto's heb ik een heel goed gevoel (en mijn gevoelens komen meestal uit
Bonnie komt er wel hoor
Ook hier blijven de duimen draaien!
-
hannabelgje
- 5-sterren

En weer een dag vol duimen voor Bonnie. 
Hopelijk heeft Bonnie een goede nacht gehad......en jullie ook!
Misschien vandaag weer wat kleine stapjes vooruit......we duimen door!
Gr. Jose
Misschien vandaag weer wat kleine stapjes vooruit......we duimen door!
Gr. Jose
Even een vraagje is het goed of niet goed dat haar HT daalt??
Hoe is het vannacht gegaan??
Hoe is het vannacht gegaan??
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

lieve mensen,
tis allemaal erg spannend dus ik houd het voor nu even heel kort
Ht dalen is niet zo goed (percentage rode bloedcellen daalt dan) en kan duiden op bloedverlies ergens
ze heeft nu een aardige blauwe plek achter haar `harnasje`in/op buik
daar wordt ze ook steeds gepalpeerd, het is wat dik en er lijkt vocht in de buik te zitten
vraag: wat voor vocht? bloed?
hoofd ic en iemand van chirurgie zijn langs geweest en overleg (dat is zooooo ENG om te zien....)
nu wat hijgerig en ik denk dat ze er weer uit wil. plas en poep )doet ze buiten tegenwoordig)
infuus is eruit. heeft alleen neussonde nu nog
die buik baart me zorgen. en ik ben daar niet alleen in............
ze was daarstraks wat apatisch vond ik. en zij ook geloof ik. nu weer `op`
pffff.... duimen maar!!

ik houd jullie op de hoogte!!
tis allemaal erg spannend dus ik houd het voor nu even heel kort
Ht dalen is niet zo goed (percentage rode bloedcellen daalt dan) en kan duiden op bloedverlies ergens
ze heeft nu een aardige blauwe plek achter haar `harnasje`in/op buik
daar wordt ze ook steeds gepalpeerd, het is wat dik en er lijkt vocht in de buik te zitten
vraag: wat voor vocht? bloed?
hoofd ic en iemand van chirurgie zijn langs geweest en overleg (dat is zooooo ENG om te zien....)
nu wat hijgerig en ik denk dat ze er weer uit wil. plas en poep )doet ze buiten tegenwoordig)
infuus is eruit. heeft alleen neussonde nu nog
die buik baart me zorgen. en ik ben daar niet alleen in............
ze was daarstraks wat apatisch vond ik. en zij ook geloof ik. nu weer `op`
pffff.... duimen maar!!
ik houd jullie op de hoogte!!
He bah dat klinkt niet goed.
Kom op Bonnie even doorzetten..iedereen denkt aan je en duimt voor je.
:duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen::duimen:
Kom op Bonnie even doorzetten..iedereen denkt aan je en duimt voor je.