Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
De Geijsjes
- 5-sterren

Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!
Nog steeds heel spannend dus. Duimpjes gaan hier weer op turbostand 
Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!
nog steeds veel duimpjes en positieve energie nodig dus,
doen we bij deze, kom bonnemeis, vechtertje
doen we bij deze, kom bonnemeis, vechtertje
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

al een paar dagen niet gereageerd maar wel mee gelezen en geduimt,ook nu draaien de duimen gewoon door.
Iedere keer kijk ik even in dit topic.
Het is zenuwslopend voor jullie zeg!
Ik duim nog steeds voor Bonnie.
Op een goede afloop.
Het is zenuwslopend voor jullie zeg!
Ik duim nog steeds voor Bonnie.
Op een goede afloop.
we blijven duimen voor je meisje!! Komop Bon, niet opgeven, je MOET gewoon beter worden

-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
ik reageer niet elke keer maar denk en duim wel voor je bonniemeid
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

weer terug na 3 kwartier....
nieuw pakje aan (sexy netpakje dit keer ;-) )
foto volgt (dat kan Jos beter)
kap, af, geen infuus meer alleen nog neussonde. de kap vond ze erg vervelend dus ik hoop dat ze nu iets confortabeler wordt, zich voelt..
geen verbanden meer om pootjes en irritatie huid lijkt niet erger te worden (gelukkig ook geen poep en pies meer in kennel dus geen smetten)
er is iets op een bordje geschreven dat aan de kennel hangt en ik kan het net niet lezen..weet je hoe irritant dat is?? vriendinnetje dierenarts kijkt ook mee via cam uiteraard en zei ook al: ik kan het niet lezen en heb al de monitor schuin gehouden, haha, en dan nog niet....grr..
nuja, straks vragen. ik heb mn lijstje met vragen alweer klaar zo`n beetje
de ergste paniek is weer weg nu
als ik de artsen zie overleggen, voelen, `nadenkbewegingen-handelingen` doen, etc.. dan ben ik zooooooo bang en zenuwachtig!!
bang dat de telefoon gaat (ze bellen als het niet goed gaat)
nu dus kijken wat ze zeggen over het bloed en daarnaast over die blauwe buik en of daar vocht zit..
lief van jullie allemaal dat er zoveel aan Bonnie gedacht wordt, geduimd, kracht en energie gestuurd wordt etc.
en ook naar ons, écht geweldig fijn om te weten dat zoveel mensen zo meeleven met haar en met ons. SUPER!!

het is bizar hoe snel het vorige week woensdag van helemaal niks aan de hand, via even onzekerheid, zo snel naar grote paniek en grote toestanden gegaan is.. zo snel dat je niet meer in stappen kunt denken maar alles ervaart als een grote glijbaan waar je niet alleen maar naar beneden glijdt maar zelfs ook omhoog..
ik kan het niet beter verwoorden. misschien komt dat nog..
er wordt in elk geval erg aan alle kanten aan je gestuurd, getrokken..
even een grote mok warme thee nu
gelukkig was ik een tijdje geleden al begonnen met magnesium tegen verkrampte spieren, etc.. is nu echt welkom!!
tot later

nieuw pakje aan (sexy netpakje dit keer ;-) )
foto volgt (dat kan Jos beter)
kap, af, geen infuus meer alleen nog neussonde. de kap vond ze erg vervelend dus ik hoop dat ze nu iets confortabeler wordt, zich voelt..
geen verbanden meer om pootjes en irritatie huid lijkt niet erger te worden (gelukkig ook geen poep en pies meer in kennel dus geen smetten)
er is iets op een bordje geschreven dat aan de kennel hangt en ik kan het net niet lezen..weet je hoe irritant dat is?? vriendinnetje dierenarts kijkt ook mee via cam uiteraard en zei ook al: ik kan het niet lezen en heb al de monitor schuin gehouden, haha, en dan nog niet....grr..
nuja, straks vragen. ik heb mn lijstje met vragen alweer klaar zo`n beetje
de ergste paniek is weer weg nu
als ik de artsen zie overleggen, voelen, `nadenkbewegingen-handelingen` doen, etc.. dan ben ik zooooooo bang en zenuwachtig!!
bang dat de telefoon gaat (ze bellen als het niet goed gaat)
nu dus kijken wat ze zeggen over het bloed en daarnaast over die blauwe buik en of daar vocht zit..
lief van jullie allemaal dat er zoveel aan Bonnie gedacht wordt, geduimd, kracht en energie gestuurd wordt etc.
en ook naar ons, écht geweldig fijn om te weten dat zoveel mensen zo meeleven met haar en met ons. SUPER!!
het is bizar hoe snel het vorige week woensdag van helemaal niks aan de hand, via even onzekerheid, zo snel naar grote paniek en grote toestanden gegaan is.. zo snel dat je niet meer in stappen kunt denken maar alles ervaart als een grote glijbaan waar je niet alleen maar naar beneden glijdt maar zelfs ook omhoog..
ik kan het niet beter verwoorden. misschien komt dat nog..
er wordt in elk geval erg aan alle kanten aan je gestuurd, getrokken..
even een grote mok warme thee nu
gelukkig was ik een tijdje geleden al begonnen met magnesium tegen verkrampte spieren, etc.. is nu echt welkom!!
tot later
Ik vind het heel knap hoe jij alles zo duidelijk en toch met veel liefde voor Bonnie omschrijft Marlou!
Zeker in deze achtbaan-periode!
Sterkte voor jullie!
Gr. JOse
Zeker in deze achtbaan-periode!
Sterkte voor jullie!
Gr. JOse
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

-
Lil
Iedere keer lees ik vol spanning, maar gelukkig gaat het tot nu toe naar omstandigheden redelijk.
Lijkt me heerlijk voor haar zo zonder kap, slangetjes en verband.
Lijkt me heerlijk voor haar zo zonder kap, slangetjes en verband.
duimen draaien nog steeds
gelukkig ligt ze er wat makkelijker bij!! 
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

ja, Shirley en Leni, denk dat het nu wel stuk confortabeler is voor haar..
wond buik lekt nog steeds wat zo te zien.... hoop dat dat niet erger wordt....
ben benieuwd wanneer ze weer voeren.. doen ze 8 per dag.. of misschien dat ze zelf wel iets wil eten? als ze wat wakkerder is?..?
wond buik lekt nog steeds wat zo te zien.... hoop dat dat niet erger wordt....
ben benieuwd wanneer ze weer voeren.. doen ze 8 per dag.. of misschien dat ze zelf wel iets wil eten? als ze wat wakkerder is?..?
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Elke keer even kijken hoe het met Bonnie gaat en godzijdank elke keer toch iets beter nieuws. Hopelijk lekt ze nergens bloed en krabbelt ze nu weer wat meer op zonder al die slangen en verband. Duimen blijven draaien!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Pff het blijft spannend zeg. ik hoop dat jullie kerstcadeau wordt dat ze weer hersteld en naar huis mag.
-
Alba
- 5-sterren

- Contacteer:
Kaarsjes en duimen blijven gaan voor Bonnie. Elke dag een stapje vooruit!