Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!
Oh gelukkig, zag alleen de foto en later pas de tekst!! Kom op meisje, dit gaat goed komen, dat moet gewoon!
Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!
Wat een lieve zachte blik heeft zij. Prachtig en oh zo sterke meid hebben jullie. we blijven duimen voor jullie. 
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

JAAAAAA!!
duimen zijn nodig!!!!
duimen zijn nodig!!!!
Hier ook nog steeds duimen hoor. Je meisje is prachtig, echt Beauceronkoppie inderdaad die ogen hè. 
Hel dikke knuffel voor jullie allemaal
Hel dikke knuffel voor jullie allemaal
Ik duim ook voor jou, voor extra energie, voor hoop en vertrouwenMarlou-Kamiel schreef: JAAAAAA!!
duimen zijn nodig!!!!
- Joyce1985
- 5-sterren

Ach, wat een lief bekkie heeft ze!
Hier blijven de duimen draaien

Hier blijven de duimen draaien
Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds..2e ok, milt verwijderd..
Kom net uit m'n werk en even bijgelezen... Jeetje zeg, weer een operatie maar hopelijk eentje die haar nu verder naar herstel gaat brengen 
De duimen gaan gewoon weer door

De duimen gaan gewoon weer door
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds..2e ok, milt verwijderd..
mijn hoofd loopt werkelijk over van de dingen die allemaal zo zijn, die ik allemaal kan schrijven, hoop en wanhoop, goed gevoel en onzekerheid en ik weet niet meer wat nu `waarheid`is...
allemaal wellicht. maar ik zie het niet meer want ik zit er middenin....
soms is ze rustig, soms is ze vreselijk onrustig
hoe komt dat? opiaten?? of gaat het niet goed??
ze heeft een lach op mijn gezicht getoverd toen ze peopte en de verzorger de drolletjes verloor.. échte mooie barfdrolletjes
(hoewel ze natuurlijk sondevoeding krijgt, maar goed....) de drolletjes rolden weg en vielen op de grond. dame keek ernaar en liet ze in hand hand rondgaan en an de ander zien, haha
ook als ze moet poepen is ze erg onrustig....
ze wil opstaan maar dat gaat natuurlijk niet
we moeten volhouden!!!!
ZIJ moet volhouden
en ja, wat IS ze STERK!!!!
1e hindernis Bon: deze nacht.. KOM OP MEISSIE

allemaal wellicht. maar ik zie het niet meer want ik zit er middenin....
soms is ze rustig, soms is ze vreselijk onrustig
hoe komt dat? opiaten?? of gaat het niet goed??
ze heeft een lach op mijn gezicht getoverd toen ze peopte en de verzorger de drolletjes verloor.. échte mooie barfdrolletjes
ook als ze moet poepen is ze erg onrustig....
ze wil opstaan maar dat gaat natuurlijk niet
we moeten volhouden!!!!
ZIJ moet volhouden
en ja, wat IS ze STERK!!!!
1e hindernis Bon: deze nacht.. KOM OP MEISSIE
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ha, gelukkig heeft ze die operatie in ieder geval doorstaan! Wat een moordwijf, die Bonnie van jullie! Aan d'r wil om te leven ligt het in ieder geval niet! En aan jullie toewijding en volharding al helemaal niet - knap hoor, om er zo bovenop te zitten!
En verder vind ik Beaucerons in het algemeen echt bloedmooie honden! Toen Jeroen nog vaker postte (hint HINT, Djara! 8)), kwam er regelmatig een foto voorbij. Echt zó'n mooi ras!
Ik duim gewoon verder voor je bonbonnetje. En wat Spreeuwtje schreef, daar kan ik me helemaal in vinden. Ik heb ook het gevoel dat dit nog even moest gebeuren en dat het nu allemaal voorwaarts mars zal blijven gaan. Zeker omdat de maag er dus goed blijkt uit te zien.
Hou vol, moppies! En een virtuele knuffel aan Bonnie!
En verder vind ik Beaucerons in het algemeen echt bloedmooie honden! Toen Jeroen nog vaker postte (hint HINT, Djara! 8)), kwam er regelmatig een foto voorbij. Echt zó'n mooi ras!
Ik duim gewoon verder voor je bonbonnetje. En wat Spreeuwtje schreef, daar kan ik me helemaal in vinden. Ik heb ook het gevoel dat dit nog even moest gebeuren en dat het nu allemaal voorwaarts mars zal blijven gaan. Zeker omdat de maag er dus goed blijkt uit te zien.
Hou vol, moppies! En een virtuele knuffel aan Bonnie!
Ik vind het knap, zulke mooie vaste rollende drolletjes produceren als er zo in je binnenste is gefrut en je raar eten krijgt via je neus! Bonnie heeft een sterk binnenste

Zet 'm op Bonnie! Je kunt dit, echt waar
Kaarsje brandt, duimen draaien, positieve gedachten blijven gaan (in mijn gedachten zie ik haar rondrennen in het bos, blaffen naar 'iets' en kroelen met jou)
Zet 'm op Bonnie! Je kunt dit, echt waar
Kaarsje brandt, duimen draaien, positieve gedachten blijven gaan (in mijn gedachten zie ik haar rondrennen in het bos, blaffen naar 'iets' en kroelen met jou)
ook ik kom nu net thuis en lees weer even wat er gebeurt is.
jee meissie wat een vechtersbaasje heb je
die moet gewoon opknappen daar blijven we allemaal om duimen.

ik zal morgen bij de crematie van mijn moeder een tweede kaarsje voor bonnie aansteken..
jee meissie wat een vechtersbaasje heb je
die moet gewoon opknappen daar blijven we allemaal om duimen.
ik zal morgen bij de crematie van mijn moeder een tweede kaarsje voor bonnie aansteken..
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

blaffen naar iets is haar hobby
(niet de mijne, als ze dat doet.. maar van mij mag ze een week lang achter elkaar blaffen straks
en als het ff kan beginnen daarmee in Utrecht!!)
en kroelen met mij; daar is ze erg opdringerig en dwangmatig in en verslaafd aan.. ik heb haar al verteld dat als ze beter wordt we eenhele dag samen in bed gaan liggen knuffelen en kroelen!!

ik zal Jeroen weer eens aansporen om wat foto`s te plaatsen ook; goed idee..
hij heeft overigens ook nog wel mooie foto`s van Bonitatje, mijn meisje plassend als een vent en met de blik van een echte kerel 8)
zij kan heeeel zacht zijn en kijken, en zij kan vreselijk `mannelijk` zijn en erg fel zijn, kijken en reageren.. mijn schatje..
ik zou zo graag naast haar willen liggen daar onder een dekentje samen, ppffff..
die milt, dat is volgens mij alleen goed dat die eruit is..
de chirurg maakt zich zorgen om het vocht in haar buik, dat er toch een beginnende buikvliesontsteking gaande was.. hopelijk op tijd erbij!!
geen temp gehad, geen ontstekingscellen in vocht vanmiddag bij monster buikvocht....
hopen dat het vocht `gewoon`van de milt was en buikvlies slecht wat geirriteerd was (moet natuurlijk ook hard werken om zooi op te ruimen....)
ik weet niet meer wie het vroeg, Senta geloof ik??
ja, ik heb een medische achtergrond.. `mensengeneeskunde`. net voor de coschappen gestopt..
wel al dik 10 jaar geleden dus veel is weggezakt maar uiteraard weet je dan nog een hele boel tóch wel..
plus een vriendin is dierenarts en zij kijkt voortdurend mee en denkt ook mee, we bellen wat af deze dagen............................................................
deze kennis is niet altijd een zegen maar maakt wel dat ik er bovenop zit en heel hard mee knok

en kroelen met mij; daar is ze erg opdringerig en dwangmatig in en verslaafd aan.. ik heb haar al verteld dat als ze beter wordt we eenhele dag samen in bed gaan liggen knuffelen en kroelen!!
ik zal Jeroen weer eens aansporen om wat foto`s te plaatsen ook; goed idee..
hij heeft overigens ook nog wel mooie foto`s van Bonitatje, mijn meisje plassend als een vent en met de blik van een echte kerel 8)
zij kan heeeel zacht zijn en kijken, en zij kan vreselijk `mannelijk` zijn en erg fel zijn, kijken en reageren.. mijn schatje..
ik zou zo graag naast haar willen liggen daar onder een dekentje samen, ppffff..
die milt, dat is volgens mij alleen goed dat die eruit is..
de chirurg maakt zich zorgen om het vocht in haar buik, dat er toch een beginnende buikvliesontsteking gaande was.. hopelijk op tijd erbij!!
geen temp gehad, geen ontstekingscellen in vocht vanmiddag bij monster buikvocht....
hopen dat het vocht `gewoon`van de milt was en buikvlies slecht wat geirriteerd was (moet natuurlijk ook hard werken om zooi op te ruimen....)
ik weet niet meer wie het vroeg, Senta geloof ik??
ja, ik heb een medische achtergrond.. `mensengeneeskunde`. net voor de coschappen gestopt..
wel al dik 10 jaar geleden dus veel is weggezakt maar uiteraard weet je dan nog een hele boel tóch wel..
plus een vriendin is dierenarts en zij kijkt voortdurend mee en denkt ook mee, we bellen wat af deze dagen............................................................
deze kennis is niet altijd een zegen maar maakt wel dat ik er bovenop zit en heel hard mee knok
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

jeetje Mona, gecondoleerd met het verlies van je moeder!!

voor haar steek ik uiteraard zo ook een kaarsje aan en ik zal aan jullie denken morgen

voor haar steek ik uiteraard zo ook een kaarsje aan en ik zal aan jullie denken morgen
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

hier nog een beauceronnekes foto voor Anne
Bonnie en Kamiel
samen met Sten de windhond (onze 3 honden)
en Bo de ridgeback, de uitlaathond
dit was 2 weken geleden....