Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds..2e ok, milt verwijderd..
Och Mona, begrijp ik nou goed dat je moeder is overleden? Gecondoleerd dan! En heel veel sterkte gewenst morgen...
Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds..2e ok, milt verwijderd..
Gecondoleerd Mona, heel veel sterkte!
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

hier Jos weer met een foto van ons meisje die ons blijft verbazen !!
Ik wil gewoon even anders gaan liggen...
@ Mona sterkte hé, dikke
voor jullie.
Die Bonni zeg
Is ze na zo'n lijdensweg voor de tweede keer in een week in 't OK beland; poept ze balletjes voor haar verzorgers en enkele uren laater staat ze uit zichzelf op haar 4 poten. Jeetje meisje je bent een wondertje.
Ik duim hier nog gewoon door. dikke
voor Bonnie, haar baasjes en haar verzorgers.
Die Bonni zeg
Ik duim hier nog gewoon door. dikke
Elke ochtend weer een opluchting: ze is er nog en staat zelfs op om lekker te gaan liggen. Hopelijk vandaag een heel goede dag voor Bonnie!!
-
Fynn
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat een vechter is Bonnie ze gaat het redden hoor!
Sterkte dit moet voor jullie ook een hele zware tijd zijn.
Groetjes Rian
Sterkte dit moet voor jullie ook een hele zware tijd zijn.
Groetjes Rian
jeetje wat een verhaal die arme bonnie! elke ochtend weer een bewijs hoe sterk ze is
een dikke knuffel voor haar van haar mede beauceronnetjes chip en jolie
een dikke knuffel voor haar van haar mede beauceronnetjes chip en jolie
wat een vechtertje, dat mooie meisje.
duimen draaien weer voor verder herstel.
duimen draaien weer voor verder herstel.
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

de 1e nacht na ok goed doorgekomen naar ons idee althans

heeft een paar keer gestaan omdat ze om wilde draaien, alle slangetjes weer inde knoop, ging bijna op afzuigapparaat zitten, sloeg poot achter oor (zo ligt ze graag met haar poot achter haar oor geklapt
en verzorging dacht: ojee wat doet ze nu??, hihi)
ligt nu goed te slapen, niet meer onrustig geweest, heeft nog wat medicatie gehad op momenten, controles ook gedaan, niet meer gepoept..
er is even overlegje geweest rond 6.50 en nu staat weer iemand te wijzen
benieuwd wat z gaan doen (altijd spannend) en benieuwd naar de blikken en de gebaren van de artsen die dadelijk ook wel langs zullen komen.. ik ga nog goed worden ingebarentaal enliplezen joh
)
we houden de moed erin!!
jullie houden ook nog even vol he??!!

heeft een paar keer gestaan omdat ze om wilde draaien, alle slangetjes weer inde knoop, ging bijna op afzuigapparaat zitten, sloeg poot achter oor (zo ligt ze graag met haar poot achter haar oor geklapt
ligt nu goed te slapen, niet meer onrustig geweest, heeft nog wat medicatie gehad op momenten, controles ook gedaan, niet meer gepoept..
er is even overlegje geweest rond 6.50 en nu staat weer iemand te wijzen
benieuwd wat z gaan doen (altijd spannend) en benieuwd naar de blikken en de gebaren van de artsen die dadelijk ook wel langs zullen komen.. ik ga nog goed worden ingebarentaal enliplezen joh
we houden de moed erin!!
jullie houden ook nog even vol he??!!
Tuurlijk 
Jullie een dikke
.
En voor Bonnie blijven de duimen draaien
Jullie een dikke
En voor Bonnie blijven de duimen draaien
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
-
hannabelgje
- 5-sterren

Wat heerlijk om te lezen dat ze de nacht goed is doorgekomen. Ik vond het maar eng vanochtend toen er nog geen berichtje stond.
Maar gelukkig ze is er nog en vecht. 
Natuurlijk houden we vol voor Bonnie

-
nikèdog2000
- 5-sterren

tuuuuuuuuuuuuuuurlijk blijven we doordraaien