Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds..2e ok, milt verwijderd..

BAC
5-sterren
5-sterren

Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds..2e ok, milt verwijderd..

Bericht door BAC »

Zo wat lief van jou vriendin en haar hond wauw!
Ik herken het bankje van Utrecht heb d rook gezeten.

Met spanning lees ik je updates,  ik bewonder je doorzettingsvermogen en positieve bijdrage ondanks alle
tegenslagen. Ik denk dat velen de moed al hadden verloren.
Ik hoop aan de andere kant wel dat ze oprecht tegen je zijn, ik vind dat ze heel ver gaan.

Maar jij heb een medische achtergrond dus, dan zal jij dr heel anders tegen aan kijken dan ik.
Ik ga weer duimen voor je dat je snel weel je Bonnie in je armen kan sluiten en genieten kan op een mooi plekje.

Ze verdiend het! En jij en je man (Vriend) ook.
toscak
5-sterren
5-sterren

heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds..2e ok, milt verwijderd..

Bericht door toscak »

Nog niet gereageerd, maar ik leef ongelooflijk mee. En op een of andere manier heb ik er nu echt vertrouwen in.
Heeeeeel veel duimen heb ik al gedraaid en net als velen opende ik dit topic met angst.

Zet hem op Bonnie en ouders!!!
toscak
5-sterren
5-sterren

heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds..2e ok, milt verwijderd..

Bericht door toscak »

En, hier ook een grote hond met veel bloed hoor. Mocht het nodig zijn!
Lil

Bericht door Lil »

Wow wat een toestanden. Heftig hoor. We duimen door!!!
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Even bijgelezen en nu doorduimen....
Buran en Co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Buran en Co »

Ook hier draaien de duimen nog steeds voor je kanjer!!!  :-* :-*
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

Jos hier nog even...

Marlou ligt nog even in bed, maar wil straks toch nog achter de cam om te kijken hoe het het ons meisjes gaat. en zover ik vanavond gezien heb gaat het beter en vooruit !
Ze heeft al weer een paar rondjes in haar hok gelopen ( vooral als ze eigenlijk wil poepen of plassen, wat ze ook deed ) en dan hoopt ze dat ze er ook nog even uit mag. en ook vanavond lukte dat, ze was niet te stoppen  :) bijna, maar als ze terug is is ze ook weer blij dat ze kan gaan liggen.
met een schoon verbandje op de buik ligt ze nu lekker gestrekt.
morgen uitgerust weer op en misschien wat eten !?!

we zijn positief en duimen door ( met kaarsjes erbij natuurlijk  ;) ) 
leni
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door leni »

fijn toch weer wat beter nieuws!!Zeker brand het kaarsje nog en draaien de duimen :duimen:
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

ik ben er weer....

even paar uren geslapen en nog erg moe maar dat is allemaal bijzaak nu he  :) :)

Bon was net even weg toen ik hier kwam maar sprong al snel weer in de kennel, bleef even staan en ging weer liggen
ze slaapt nog niet en is erg aant het rondkijken en bewegen. moeilijk om te zeggen of dat onrust is door haarzelf of dat het daarbij haar in de buurt gewoon even druk is..

ze gaat vandaag al zo vooruit! ik heb echt goede hoop en moed :) :) :) :) maar durf het eigenlijk nog niet echt heel hardop te zeggen (dus dit was in fluistermodus  ;) ;))
als ik haar vanaf 11.30, toen ze van de ok terug kwam, tot nu toe zie opknappen.... pffff.... :-* :-* :-* :-*

uiteraard morgen meer berichten van mij, en ik ga voor GOEDE BERICHTEN!!!!

dus kaarsjes blijven hier aan en ik blijf zeker haar via cam volgen en fijne dingen denken over alles wat we zullen, kunnen, gaan doen :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

dank jullie weer voor een dag hard duimen en positiviteit, echt super weer!! :bigarmhug: :bigarmhug:

en ja, iedereen hier in de buurt die belt, mailt, via facebook en anderszins mee leeft.. MAN! daar zijn we zo blij mee!! wat een vrienden!!  :-* :-*
Judith dierenarts die dagelijks vele malen belt en die ik te pas en te onpas wakker bel, op haar werk stoor etc.. ze IS er altijd en dat is GEWELDIG  :-* :-*
Nancy woensdag met haar Odin en Odessa die ze zomaar uit haar groepje van 5 `trekt` en meeneemt met ons huppatee achter in de auto naar Utrecht. en een `aderlating` laat ondergaan, GEWELDIG  :-* :-*

tjee, mijn lieve Bonnemeisje.. wat een gedoe.... kom maar gauw terug dan kunnen we deze rare thriller afsluiten.. die films duren toch nooit een dikke week?? pff..

ik ga nog even naar het beelscherm staren waarop Bonnie ligt maar steeds om zich heen kijkt.. en nu haar pootje likt..en kopje lekker neerlegt.... rust maar even goed uit meiske, morgen weer een drukke dag.. met hopelijk een lekker bakje vlees ofzo (hills is ook best hoor vind ik nu, haha)

liefs, Marlou :-* :-*
lauraV
5-sterren
5-sterren

Bericht door lauraV »

dat zijn goede berichten  O0
*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

dat zijn ontzettend mooie berichten  :)
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Wat heerlijk zeg. Ik ga nog steeds voor de kerst vieren bij jullie thuis. :D
judith1967
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith1967 »

Positieve berichten daar gaan we voor!!!!
We duimen hier door!!!!! :-*
Roef & Hidde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Roef & Hidde »

dat klinkt al voorzichtig positief  :)
de duimen draaien hier nog steeds :-*
*Marga*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Marga* »

Eerste wat ik doe even kijken hoe het met Bonnie is, en ik lees fijne berichten , geweldig zo..

Plaats reactie