Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds..2e ok, milt verwijderd..
Wat een positieve geluiden! We duimen nog hard door. Wat zou het fijn zijn als Bonnie met de kerstdagen weer lekker thuis kan liggen.

Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds..2e ok, milt verwijderd..
geweldig, wat positiever nieuws.
er wordt vandaag weer aan jullie gedacht, en voor geduimd
sterkte meis, hou vol hoor
er wordt vandaag weer aan jullie gedacht, en voor geduimd
sterkte meis, hou vol hoor
gelukkig positieve berichten!!! We duimen stug door

voor jullie

voor jullie
Fijn dat jij wat geslapen hebt Marlou
positieve berichten zien we heel graag he.Duimen draaien
En het kaarsje brand weer!!! 
Eerst even hier kijken de laatste dagen,...
Positieve berichten,...............
Ik duim stevig door, blijkt toch te helpen, collectief duimen en kaarsjes branden.

Positieve berichten,...............
Ik duim stevig door, blijkt toch te helpen, collectief duimen en kaarsjes branden.
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

ben ik weer even....
geen nieuws hoor tot nog toe maar ik moet geloof ik even van me afschrijven.............................................
ze is veel wakker geweest en vaak alert en wil eruit als iemand binnen komt
ook heeft ze vanochtend een half uur achter elkaar gestaan; 20 minuten staan, rondje draaien, eruit willen, dan kwam weer iemand voor controle, ging weer weg, ze zocht ze echt op alsof ze wilde zeggen: joehoe, ik moet plassen

uiteindelijk riempje om en naar buiten
alles bij elkaar dus een dik half uur!! bikkeltje!!
tevens heeft ze een paar keren zelf gedronken, lekker lebber lebber uit de bak die in de kennel staat. eten staat ernaast. daar snuft ze aan maar eet niks
ze is nog een keer even weg geweest (buiten?) en daarna is de wond verschoond, dwz een nieuw gaas onder het net dat ze aan heeft geschoven
toen: slaap slaap slaap slaap............
nu begint ze langzaam weer wat uit te rekken soms, knipperen , om zich heen kijken etc.. na 2 uur rust
er is niks veranderd ten negatieve maar ik merk dat ik zooooo zenuwachtig weer word....
het is puur het wachten, het kijken naar haar en pfff...
weer die mogelijkheden van onterpretatie: ze ligt rustig: is dat goed want ze rust uit en sterkt aan? of is dat niet goed want ze is te moe?
alleen de arts kan mij daar straks een antwoord op geven.. en eigenlijk nog niet eens daarop.. ze kan alleen maar vertellen wat zij aan bloedwaarden hebben, haar lichamelijke bevindingen etc..
maar ik merk dat naarmate ik moe-er ben en of naarmate het langer geleden is dat ik de arts sprak en tevens hoe dichterbij het belmoment komt.. dan word ik zenuwachtiger en minder positief..
ook het feit dat iemand kan bellen en dat dat dan niet goed is.... tjee wat een naar `wachten`(op iets dat niet moet gebeuren maar dat afgelopen week al wel vaker gebeurd is) is dat
Bonnetje, wordt lekker een beetje wakkerder zo meteen en neem een lekker hapje eten om mij en die dames en heren om je heen te plezieren!! volgens mij ligt er zo`n lekker blikje van Judith in je bak, mmmm....met hele garnaaltjes enzo..

toe maar meissie, je kunt het

dank voor alle positiviteit en duimpjes weer mensen!!

geen nieuws hoor tot nog toe maar ik moet geloof ik even van me afschrijven.............................................
ze is veel wakker geweest en vaak alert en wil eruit als iemand binnen komt
ook heeft ze vanochtend een half uur achter elkaar gestaan; 20 minuten staan, rondje draaien, eruit willen, dan kwam weer iemand voor controle, ging weer weg, ze zocht ze echt op alsof ze wilde zeggen: joehoe, ik moet plassen
uiteindelijk riempje om en naar buiten
alles bij elkaar dus een dik half uur!! bikkeltje!!
tevens heeft ze een paar keren zelf gedronken, lekker lebber lebber uit de bak die in de kennel staat. eten staat ernaast. daar snuft ze aan maar eet niks
ze is nog een keer even weg geweest (buiten?) en daarna is de wond verschoond, dwz een nieuw gaas onder het net dat ze aan heeft geschoven
toen: slaap slaap slaap slaap............
nu begint ze langzaam weer wat uit te rekken soms, knipperen , om zich heen kijken etc.. na 2 uur rust
er is niks veranderd ten negatieve maar ik merk dat ik zooooo zenuwachtig weer word....
het is puur het wachten, het kijken naar haar en pfff...
weer die mogelijkheden van onterpretatie: ze ligt rustig: is dat goed want ze rust uit en sterkt aan? of is dat niet goed want ze is te moe?
alleen de arts kan mij daar straks een antwoord op geven.. en eigenlijk nog niet eens daarop.. ze kan alleen maar vertellen wat zij aan bloedwaarden hebben, haar lichamelijke bevindingen etc..
maar ik merk dat naarmate ik moe-er ben en of naarmate het langer geleden is dat ik de arts sprak en tevens hoe dichterbij het belmoment komt.. dan word ik zenuwachtiger en minder positief..
ook het feit dat iemand kan bellen en dat dat dan niet goed is.... tjee wat een naar `wachten`(op iets dat niet moet gebeuren maar dat afgelopen week al wel vaker gebeurd is) is dat
Bonnetje, wordt lekker een beetje wakkerder zo meteen en neem een lekker hapje eten om mij en die dames en heren om je heen te plezieren!! volgens mij ligt er zo`n lekker blikje van Judith in je bak, mmmm....met hele garnaaltjes enzo..
toe maar meissie, je kunt het
dank voor alle positiviteit en duimpjes weer mensen!!
Super berichten !!
Uiteraard wil je heel graag dat Bonnie opknapt, en dat doet ze toch al ?
Maar ze heeft niet 1 jas maar een hele gaderobe uitgedaan de afgelopen week !!
Dus natuurlijk is ze moe van haar inspanningen en is het heel goed dat ze rustig ligt te slapen, het lich. beter worden vergt veel energie !!
Als wij als mensen zoiets ondergaan dan zijn we maanden zoniet nog langer onderweg met opknappen !!
Duimen verder !!
Uiteraard wil je heel graag dat Bonnie opknapt, en dat doet ze toch al ?
Maar ze heeft niet 1 jas maar een hele gaderobe uitgedaan de afgelopen week !!
Dus natuurlijk is ze moe van haar inspanningen en is het heel goed dat ze rustig ligt te slapen, het lich. beter worden vergt veel energie !!
Als wij als mensen zoiets ondergaan dan zijn we maanden zoniet nog langer onderweg met opknappen !!
Duimen verder !!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ze zal niet alleen moe zijn, maar wat valt er daar nou te beleven in zo'n hok. Als je je verveelt dan ga je ook maar slapen.
- Sweet Dutchess
- 5-sterren

- Contacteer:
Heerlijk om weer wat goed nieuws te lezen 
Ga zo door Bonnie
Ga zo door Bonnie
Vind de berichten wel goed klinken wat jij nu schrijft klinkt iig niet als als een achteruitgang!
Het lijkt me loeizwaar en slopend om je lieveling zo te kunnen zien en volgen via een webcam
de zorg uit handen geven aan een kliniek zou voor mij ook een stukje rust geven (Ze zitten daar goed krijgen de beste zorg) Maar als je dan met een web cam mee kan kijken.....valt dat eigenlijk weer in het niet...
Ik weet niet wat ik zou doen is heel persoonlijk denk ik.
Doorgaan zo hoor, jullie doen het goed!
Het lijkt me loeizwaar en slopend om je lieveling zo te kunnen zien en volgen via een webcam
de zorg uit handen geven aan een kliniek zou voor mij ook een stukje rust geven (Ze zitten daar goed krijgen de beste zorg) Maar als je dan met een web cam mee kan kijken.....valt dat eigenlijk weer in het niet...
Ik weet niet wat ik zou doen is heel persoonlijk denk ik.
Doorgaan zo hoor, jullie doen het goed!
Klinkt steeds een beetje beter, nu zou ze ook moeten gaan eten...
Wat voor eten bieden ze haar aan?
Wat eet ze normaal?
Zou je wat tot gehakt gemalen lever en lamshart kunnen brengen en wat andere gemalen en bloederige vleesjes?
Wat gemalen gekookte kip in bouillon?
Gelen pens, paardenvlees etc.
Eten dus wat sterk ruikt en wat ze weg kan likken zonder te kauwen.
Kleine porties van ongeveer een flinke eetlepel en dan ingevroren, duidelijk labelen wat het is.
Dan kunnen ze zien of er ets s wat ze wel wil en dan kan jij zorgen dat je dat aanlevert.
Kleine porties, want mogelijk wordt er in het begin veel van weggegooid.
Als ze zelf drinkt, moet ze toch ook kunnen eten.
Al is het maar een likje zo nu en dan...
Wat voor eten bieden ze haar aan?
Wat eet ze normaal?
Zou je wat tot gehakt gemalen lever en lamshart kunnen brengen en wat andere gemalen en bloederige vleesjes?
Wat gemalen gekookte kip in bouillon?
Gelen pens, paardenvlees etc.
Eten dus wat sterk ruikt en wat ze weg kan likken zonder te kauwen.
Kleine porties van ongeveer een flinke eetlepel en dan ingevroren, duidelijk labelen wat het is.
Dan kunnen ze zien of er ets s wat ze wel wil en dan kan jij zorgen dat je dat aanlevert.
Kleine porties, want mogelijk wordt er in het begin veel van weggegooid.
Als ze zelf drinkt, moet ze toch ook kunnen eten.
Al is het maar een likje zo nu en dan...
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

YES, YES, YES!! goed nieuws!
ze zijn blij met haar vooruitgang!

vraag of wij vanavond willen komen om haar wat te stimuleren en zeker met eten..precies wat jij zegt, Astrid, dat gaan we doen

ze mag alleen geen rauw voer maar dat geeft neit.. we beginnen met leverworst, daar is ze gek op. ze krijgt daar 2x daags haar incontinentiepilletje in en ze vreet je vingers erbij op
als alles zo blijft: maandag naar huis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik schrijf later meer.. ik moet even 2 mensen bellen en dan even rustig worden en een dutje doen want slapen is niet meer gelukt..
ik wil graag uitgerust daar aan komen
voor die tijd ben ik zeker nog even hier met meer details maar dit wilde ik alvast even delen

ze gaan vanmiddag nog gekookt hart proberen ook
ik moet ook even wat lekkers bedenken................. leverworst, roomboter,....
dag lieve mensen, tot later!!

ze zijn blij met haar vooruitgang!
vraag of wij vanavond willen komen om haar wat te stimuleren en zeker met eten..precies wat jij zegt, Astrid, dat gaan we doen
ze mag alleen geen rauw voer maar dat geeft neit.. we beginnen met leverworst, daar is ze gek op. ze krijgt daar 2x daags haar incontinentiepilletje in en ze vreet je vingers erbij op
als alles zo blijft: maandag naar huis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik schrijf later meer.. ik moet even 2 mensen bellen en dan even rustig worden en een dutje doen want slapen is niet meer gelukt..
ik wil graag uitgerust daar aan komen
voor die tijd ben ik zeker nog even hier met meer details maar dit wilde ik alvast even delen
ze gaan vanmiddag nog gekookt hart proberen ook
ik moet ook even wat lekkers bedenken................. leverworst, roomboter,....
dag lieve mensen, tot later!!
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
8) wat een goed nieuws
Wow wat een goed nieuws (ben een stille volger van je topic
)!